Jij hebt al een datequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Filmpje kijken bij mij?
Ik zal je niet dronken voeren
*meld*quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
En weer een vrije avond!!!!
Wie heeft er zin om wat leuks te doen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
*meld*Maar niet met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik zeg meestal nee. En dat is niet erg maar op een gegeven moment heeft het gewoon weinig zin om te solliciteren op iets waarvan je van te voren weet dat je nee zegt. Wat ik nu heb lopen is zeg maar voor mij de champions league terwijl ik nog in de eerste divisie speelquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Is toch alleen maar leuk om te horen? Bovendien, je mag toch gewoon nee zeggen?Ach ja, je weet zelf wat het beste voor je is.
Oke dat is iig goed. Lijdt je bedrijf eigenlijk onder de kredietcrisis?quote:Ja, ik heb er niets meer over gehoord. Heb wel één leuke job in de verlenging liggen waar ik veel zin in heb. Ik maak me dus geen zorgen, ik voel me nog steeds goed.
quote:
2 is (bijna) altijd beter dan 1quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij hebt al een date![]()
Dat kan niet, want dan moet ik sowieso nog rijden
Ik denk niet dat je eerste date dat accepteertquote:
Ja.. Het liegt er niet om. Alle joiners van 2009 zijn ontslagen. Daarnaast draaien veel projecten de geldkraan dicht. Daarbij komt dat veel bedrijven geen externen aannemen omdat dat extra geld kost (en dat kunnen ze ook niet verantwoorden t.o.v. hun internen, ookal hebben wij meer kennis en/of ervaring).quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef JoeyT het volgende:
Ik zeg meestal nee. En dat is niet erg maar op een gegeven moment heeft het gewoon weinig zin om te solliciteren op iets waarvan je van te voren weet dat je nee zegt. Wat ik nu heb lopen is zeg maar voor mij de champions league terwijl ik nog in de eerste divisie speel. Dit is iets waardoor ik op latere leeftijd kan binnenlopen en dat maakt het zo spannend. Dus nog even geduld en dan kijken we weer verder.
[quote]
Ik wilde je handvatten aanreiken zodat het je geen energie kost. Maar ik snap je redenering wel. Als je van tevoren als weet dat het een 'nee' wordt, is het eigenlijk ook niet echt zinnig en weinig vleiend. Speel jij je eerste divisie maar rap door
[quote]Oke dat is iig goed. Lijd je bedrijf eigenlijk onder de kredietcrisis?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
ahhhh, daar is dat lekkere tongetje weer
Ik had er gisteravond nog wat over gepost. Mijn detacheerder is dus al bezig met een ontslagronde. Over een week of twee krijgen de mensen die het betreft het te horen. En ook al ben ik gedetacheerd, als de klant mij niet echt vast zou willen houden, dan zou ik alsnog ontslagen kunnen worden. Ik heb er voor mezelf wel vertrouwen in, maar ik vind het heel akelig voor mijn collega's.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:50 schreef MNR het volgende:
Ja.. Het liegt er niet om. Alle joiners van 2009 zijn ontslagen. Daarnaast draaien veel projecten de geldkraan dicht. Daarbij komt dat veel bedrijven geen externen aannemen omdat dat extra geld kost (en dat kunnen ze ook niet verantwoorden t.o.v. hun internen, ookal hebben wij meer kennis en/of ervaring).
Daarbij komt dat er een behoorlijk aantal mensen op de bank zitten, waardoor mensen onzeker worden en zelf opstappen. Bovendien hangt er af en toe een spanning... pfff. Ik ben blij dat ik begrijp wat er aan de hand is, anders zou ik er zelf onzeker van worden.
[...]
Dus ja, we lijden eronder
Aah die vond het ook niet zo erg dat ik met carnaval met 3 andere meisjes was geweest...quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je eerste date dat accepteert
Zijn jouw collega's ook gedetacheerd? Want anders zou je toch zeggen dat jij er het eerste uit gaat, je kost minstens een maand salaris van een vaste medewerker per week, als het niet meer is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:00 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had er gisteravond nog wat over gepost. Mijn detacheerder is dus al bezig met een ontslagronde. Over een week of twee krijgen de mensen die het betreft het te horen. En ook al ben ik gedetacheerd, als de klant mij niet echt vast zou willen houden, dan zou ik alsnog ontslagen kunnen worden. Ik heb er voor mezelf wel vertrouwen in, maar ik vind het heel akelig voor mijn collega's.
Spijt is zo zonde van je energie...quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah die vond het ook niet zo erg dat ik met carnaval met 3 andere meisjes was geweest...
Waar ik zelf wel spijt van hem nu
Zit je ook in de ICT detacheringquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:00 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had er gisteravond nog wat over gepost. Mijn detacheerder is dus al bezig met een ontslagronde. Over een week of twee krijgen de mensen die het betreft het te horen. En ook al ben ik gedetacheerd, als de klant mij niet echt vast zou willen houden, dan zou ik alsnog ontslagen kunnen worden. Ik heb er voor mezelf wel vertrouwen in, maar ik vind het heel akelig voor mijn collega's.
Zolang je gedetacheerd bent en je weet dat je opdracht verlengd wordt/blijft, zit je goed, heb je niets te vrezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:00 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat wisten ze van tevoren ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zijn jouw collega's ook gedetacheerd? Want anders zou je toch zeggen dat jij er het eerste uit gaat, je kost minstens een maand salaris van een vaste medewerker per week, als het niet meer is.
Ja, deuren sluiten, ramen openen. Het blijft kutquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:04 schreef MNR het volgende:
Het is nu eenmaal zo. Comes time, comes place
When one door closes, another one opensquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, deuren sluiten, ramen openen. Het blijft kut.
Ja en als er geld voor is, dan is het een makkelijke extra kracht. Maar het scheelt nogal qua geld, dus kan mij die besparing best voorstellen..quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat wisten ze van tevoren ook
Er is een reden dat er een externe medewerker is geworven
Redelijke overwegingquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja en als er geld voor is, dan is het een makkelijke extra kracht. Maar het scheelt nogal qua geld, dus kan mij die besparing best voorstellen..
Pas op, je moet morgen werken hè...quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
En weer een vrije avond!!!!
Wie heeft er zin om wat leuks te doen?![]()
Haha, dat had ik net ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:16 schreef Belsezar het volgende:
Is Danny weer bezig, het ziet er weer niet uit
Dus vanavond in de boeken duikenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:18 schreef automatic_ het volgende:
Oja en mijn konijn heeft ook een schone kooi & straks naar het ziekenhuis, whoeii wat een dag![]()
ik heb het gewoon "te druk" om te leren
Deze tijd waar we nu inzitten laat mensen som rare keuzes maken gewoon omdat het zo "hoort" i.p.v wat het beste is. Helaas is dit nog maar het begin zoquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Redelijke overweging
Ik kan ook vanaf hier niet in de buidel van die opdrachtgever kijken, maarre... als het echt zo'n groot issue was, en er zou een grote twijfel zijn, vermoed ik dat Howl nu alweer teruggezonden was.
Waarde is niet altidj uit te drukken in uurtarief he? Waarde kan ook zijn dat iemand zich 'onmisbaar' heeft gemaakt. Dat je veel kennis tot je hebt genomen en deze niet hebt gedeeld (uit eigenbelang of omdat het simpelweg niet gestimuleerd is).
Maar misschien heb ik het mis, heb je gelijk en is het volgende week over voor Howl bij de opdrachtgever. Maar zolang iemand zegt dat hij er zelf vertrouwen in heeft, ga ik er ook vanuit dat dat zo is
Waarom zeg je dat nou....?quote:
Je hebt helemaal gelijk, zolang Howl er vertrouwen in heeft, ga ik er ook vanuit dat dat terecht is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Redelijke overweging
Ik kan ook vanaf hier niet in de buidel van die opdrachtgever kijken, maarre... als het echt zo'n groot issue was, en er zou een grote twijfel zijn, vermoed ik dat Howl nu alweer teruggezonden was.
Waarde is niet altidj uit te drukken in uurtarief he? Waarde kan ook zijn dat iemand zich 'onmisbaar' heeft gemaakt. Dat je veel kennis tot je hebt genomen en deze niet hebt gedeeld (uit eigenbelang of omdat het simpelweg niet gestimuleerd is).
Maar misschien heb ik het mis, heb je gelijk en is het volgende week over voor Howl bij de opdrachtgever. Maar zolang iemand zegt dat hij er zelf vertrouwen in heeft, ga ik er ook vanuit dat dat zo is
Ssstttt!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pas op, je moet morgen werken hè...
Hey Box, hoeveel stond het nou?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Deze tijd waar we nu inzitten laat mensen som rare keuzes maken gewoon omdat het zo "hoor" i.p.v wat het beste is. Helaas is dit nog maar het begin zo
Ik geef alleen een waarschuwingquote:
quote:
Sorryquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou....?![]()
ja... eigenlijk wel...
Met wat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HeyBox, hoeveel stond het nou?Ik ben het vergeten
2-3 geloof ik voor mij. En je vergeet weer een T
Aaah, stress!quote:
Ze openen dan wel heel traag.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:08 schreef MNR het volgende:
[..]
When one door closes, another one opens
Haai L
Nee nee...quote:
Vooruitquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry
Ik dacht laat eens verstandig zijn. Ik was het namelijk niet met studeren
Misschien moet je beter kijken of je bewuster worden van het aantal deurenquote:
Een vriendelijk spelletje tussen ons. Het begon geloof ik met een opmerking van mij en hij zei ik pak je nog wel terug en daar rolde dit punten systeem uitquote:
Kusje op het bolletjequote:
Zelfs als ik om 4 uur naar bed ga, vergeet ik niet dat ik er om 7 uur alweer uit moet hoorquote:
Ik kom ogen te kort en krijg deuren die net op een kier staan voor de neus dichtgegooid.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien moet je beter kijken of je bewuster worden van het aantal deuren
dat je er dan daadwerkelijk uit gaat om 7 uur is weer iets andersquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfs als ik om 4 uur naar bed ga, vergeet ik niet dat ik er om 7 uur alweer uit moet hoor
Hehe, dat is waar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfs als ik om 4 uur naar bed ga, vergeet ik niet dat ik er om 7 uur alweer uit moet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |