MNRquote:
Just kidding..quote:
Heb het idee dat jij de fakkel van mij aan het overnemen bent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je je op dit moment van je minst behoeftige kant laat zien, anders vind ik het geen aanwinst.
Daar heb ik niet aan gedacht.quote:
quote:Ik heb gister al duidelijk gemaakt dat ik niet van de computers ben, dus een linkje naar een post is me te lastig.
Het zal mn basisschoolkennis zijn die namen altijd met hoofdletters wil schrijven.quote:
Hehequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat zal, lastig.Het lijkt hier steeds meer dat de mannen n00bs zijn.
Je vraagt je af of we daadwerkelijk die ster in ons midden hebben?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik niet aan gedacht.Ben met mijn gedachten ergens anders.
[..]
Wat zijn n00bs?quote:Ja dat zal, lastig.Het lijkt hier steeds meer dat de mannen n00bs zijn.
De mijne niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het zal mn basisschoolkennis zijn die namen altijd met hoofdletters wil schrijven.
Nee, wie op een ster leek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:04 schreef JoeyT het volgende:
Je vraagt je af of we daadwerkelijk die ster in ons midden hebben?
JoeyT's.quote:Wat zijn n00bs?![]()
Mooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
MNR![]()
Ja ik ben lief of in ieder geval te gaar om onaardig te zijn.
Ja irritante kennis is het ook. Hij doet altijd zo moeilijk over alles.quote:
Weg ermee dan!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja irritante kennis is het ook. Hij doet altijd zo moeilijk over alles.
Jawel we zijn alweer in een volgende fase en tevens de laatste.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Mooi
(ik ben weer druk bezig... pfff).
Nog niets gehoord zeker..?
Dat is altijd lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo ben ik weer... was ff inslaap gedonderd
Oeh geil...quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, wie op een ster leek.Kan nog wel lezen hoor.
![]()
[..]
JoeyT's.
We weten heus wel dat je morgen weer in de jury zit... Opschepperquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben echt toe aan weekend en ontspanning
Iemand nog leuke ideën voor het weekend?
Dat zal toch wel mee vallen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
heb ik nou gewoon een heel topic gemist?
Begrijpelijk. Maar laat het maar gewoon op je afkomen (en ik weet dat je dat doet, maar ik dacht: ik zeg het toch nog maar gewoon een keer tegen je). Het is lastig om te wachten, maar soms is het nog beter om niet te wachten en gewoon verder rond te kijken. Dat scheelt je energiequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel we zijn alweer in een volgende fase en tevens de laatste.
Ben het nu wel aardig moe.
Zeker jaquote:
Lekker even.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo ben ik weer... was ff inslaap gedonderd
quote:
Verder kijken heeft weinig zin. Dan solliciteer je, word je aangenomen en dan moet je nee zeggen. Nu al een paar keer gehad. Mocht ik aangenomen worden dan krijg ik ook met terugwerkende kracht betaald.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar laat het maar gewoon op je afkomen (en ik weet dat je dat doet, maar ik dacht: ik zeg het toch nog maar gewoon een keer tegen je). Het is lastig om te wachten, maar soms is het nog beter om niet te wachten en gewoon verder rond te kijken. Dat scheelt je energieJe bent zo vrij als een vogeltje, dus gedraag je er ook naar ipv sitting, waiting, wishing and becoming tired. Juist door actief te blijven, krijg je nieuwe energie
Belangrijker is wie heb je gemist.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
heb ik nou gewoon een heel topic gemist?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zal toch wel mee vallen?
[of zijn ze echt zo snel gegaan?]
jou natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Belangrijker is wie heb je gemist.
Ik heb wel vaak bij je afgekeken, dát wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:01 schreef JoeyT het volgende:
Heb het idee dat jij de fakkel van mij aan het overnemen bent.
Oke.. Dat hebben ze snel gedaan danquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]gewoon heel topic in 30 minuten of zo
Ik ken hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:15 schreef vencodark het volgende:
Vandaag nog niks gedaan.Terwijl ik wel wat moet doen eigenlijk.
Ik loop achter met mijn logboeken voor stage. Sinds januari niet meer bijgehouden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik ken het
Mijn studieboeken kijken mij heel lief aan, maar ik kijk boosterug
[vanbinsbergen]Gemeeennnnnquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker even.
[..]
Graag.![]()
Even gaat zoeken waar degene is die ik wil.
Het lijkt leuker dan het is. Op een gegeven moment doe je alleen jezelf nog pijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak bij je afgekeken, dát wel.
Oeps.. Ik deed dat in het begin ook, maar hoefde ze aan het eind niet meer te gebruiken, dus toen ben ik gestoptquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik loop achter met mijn logboeken voor stage. Sinds januari niet meer bijgehouden.
Ik moet ze bijhouden. Maar mijn stage zelf zit er niet zo achteraan. Heb mijn stagebegeleider al gemaild dat ik ze echt ga inhalen maar dat ik eerst wat andere dingen moet afronden die een deadline hebben. Krijg ook geen reactie terug.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps.. Ik deed dat in het begin ook, maar hoefde ze aan het eind niet meer te gebruiken, dus toen ben ik gestopt
Oh oke, ja dan is er ook geen motivatie :squote:Op donderdag 5 maart 2009 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet ze bijhouden. Maar mijn stage zelf zit er niet zo achteraan. Heb mijn stagebegeleider al gemaild dat ik ze echt ga inhalen maar dat ik eerst wat andere dingen moet afronden die een deadline hebben. Krijg ook geen reactie terug.
Ow, een of andere KudFokker had een topic te veel aangemaakt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:16 schreef Den_Haag het volgende:gewoon heel topic in 30 minuten of zo
was het maar voor mezelf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh oke, ja dan is er ook geen motivatie :s
Handig allemaal... Bij ons was het gewoon voor jezelf
Mja, dan was het niet zo boeiendquote:
Haal je hoofd gewoon ff uit de wolken en ga wat doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet ze bijhouden. Maar mijn stage zelf zit er niet zo achteraan. Heb mijn stagebegeleider al gemaild dat ik ze echt ga inhalen maar dat ik eerst wat andere dingen moet afronden die een deadline hebben. Krijg ook geen reactie terug.
Dat makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Haal je hoofd gewoon ff uit de wolken en ga wat doen![]()
Dat is toch niet erg? Is toch alleen maar leuk om te horen? Bovendien, je mag toch gewoon nee zeggen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Verder kijken heeft weinig zin. Dan solliciteer je, word je aangenomen en dan moet je nee zeggen. Nu al een paar keer gehad. Mocht ik aangenomen worden dan krijg ik ook met terugwerkende kracht betaald.
Dus gewoon nog ff uitzitten. Hoe was t nou bij jullie afgelopen met dat opgeven van je laatste accounts?
Hoofd uit wolken? heb ik iets gemist???quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Haal je hoofd gewoon ff uit de wolken en ga wat doen![]()
Filmpje kijken bij mijquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
En weer een vrije avond!!!!
Wie heeft er zin om wat leuks te doen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |