MNRquote:
Just kidding..quote:
Heb het idee dat jij de fakkel van mij aan het overnemen bent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je je op dit moment van je minst behoeftige kant laat zien, anders vind ik het geen aanwinst.
Daar heb ik niet aan gedacht.quote:
quote:Ik heb gister al duidelijk gemaakt dat ik niet van de computers ben, dus een linkje naar een post is me te lastig.
Het zal mn basisschoolkennis zijn die namen altijd met hoofdletters wil schrijven.quote:
Hehequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat zal, lastig.Het lijkt hier steeds meer dat de mannen n00bs zijn.
Je vraagt je af of we daadwerkelijk die ster in ons midden hebben?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik niet aan gedacht.Ben met mijn gedachten ergens anders.
[..]
Wat zijn n00bs?quote:Ja dat zal, lastig.Het lijkt hier steeds meer dat de mannen n00bs zijn.
De mijne niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het zal mn basisschoolkennis zijn die namen altijd met hoofdletters wil schrijven.
Nee, wie op een ster leek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:04 schreef JoeyT het volgende:
Je vraagt je af of we daadwerkelijk die ster in ons midden hebben?
JoeyT's.quote:Wat zijn n00bs?![]()
Mooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
MNR![]()
Ja ik ben lief of in ieder geval te gaar om onaardig te zijn.
Ja irritante kennis is het ook. Hij doet altijd zo moeilijk over alles.quote:
Weg ermee dan!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja irritante kennis is het ook. Hij doet altijd zo moeilijk over alles.
Jawel we zijn alweer in een volgende fase en tevens de laatste.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Mooi
(ik ben weer druk bezig... pfff).
Nog niets gehoord zeker..?
Dat is altijd lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo ben ik weer... was ff inslaap gedonderd
Oeh geil...quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, wie op een ster leek.Kan nog wel lezen hoor.
![]()
[..]
JoeyT's.
We weten heus wel dat je morgen weer in de jury zit... Opschepperquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben echt toe aan weekend en ontspanning
Iemand nog leuke ideën voor het weekend?
Dat zal toch wel mee vallen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
heb ik nou gewoon een heel topic gemist?
Begrijpelijk. Maar laat het maar gewoon op je afkomen (en ik weet dat je dat doet, maar ik dacht: ik zeg het toch nog maar gewoon een keer tegen je). Het is lastig om te wachten, maar soms is het nog beter om niet te wachten en gewoon verder rond te kijken. Dat scheelt je energiequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel we zijn alweer in een volgende fase en tevens de laatste.
Ben het nu wel aardig moe.
Zeker jaquote:
Lekker even.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo ben ik weer... was ff inslaap gedonderd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |