Stond op het UVA toen ik daar nog werkte hahahaquote:
Nou ik ben altijd nog een man en geen mannetje. En het ligt er natuurlijk aan wat je met instabiel bedoelt. Als je bedoelt dat mn energielevel schommelt ja dan wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat jouw testosteronspiegel jouw persoonlijkheid zo beinvloedt, maakt jou eigenlijk maar een instabiel mannetje, of niet?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
Ik krijg hier altijd vreemde gedachtes bij als een man zoiets tegen een man zegt.
Toch wel over wezenlijke zaken hè. Toch zeker niet over een Bad Hair Day of andere futiliteiten, hè.quote:O en ik heb een zeurdag.
Soms ben ik best lief....quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:20 schreef Techno het volgende:
Goedemorgen allemaal.
[..]
En anders wel een Breezer.
Stoute auto.
Ik hou van jou, alleen van jou.quote:
Kijk, het begint alweer een beetje te komen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:33 schreef JoeyT het volgende:
Nou ik ben altijd nog een man en geen mannetje. En het ligt er natuurlijk aan wat je met instabiel bedoelt. Als je bedoelt dat mn energielevel schommelt ja dan wel.
Ik kan het ook wel. Maar dacht van laat ik eens lief zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk, het begint alweer een beetje te komen.
Ik heb niets tegen mannenliefde.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het was een goed "that's what she said!" momentje geweest, als ik MIchael Scott had geheten.
Voor mij wezenlijk?quote:Toch wel over wezenlijke zaken hè. Toch zeker niet over een Bad Hair Day of andere futiliteiten, hè.
Moet ik even wat anti-gay spray over je heen sprayenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hou van jou, alleen van jou.
Ik kan niet leven in een wereld zonderrrrrr jouuu.
Helpt nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet ik even wat anti-gay spray over je heen sprayen?
Niets menselijks is je vreemd. Dat siert je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
Voor mij wezenlijk?Vanmiddag gesprek over een mogelijk geschikte opleiding die ik mag volgen.
Ben dus nu gewoon zenuwachtig en onzeker. En ja dan ook echt over alles. Ook uiterlijk.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet ik even wat anti-gay spray over je heen sprayen?
How's that workin' out for ya?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:36 schreef JoeyT het volgende:
Ik kan het ook wel. Maar dacht van laat ik eens lief zijn.
Ik ga er zo weer vandoorquote:
GF!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik hoor dat iemand wil dat mijn schatje haar dronken voert
Dachten we gewoon hetzelfdequote:
Pffff. Heb al iemand compliment gegeven dat hij op een ster lijkt en deze smileyquote:
Bang zijn voor je homoseksuele kant is ook niet iets dat bij mij past.quote:
Ik ben trots op je, Joe.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pffff. Heb al iemand compliment gegeven dat hij op een ster lijkt en deze smileygebruik ik vandaag voor het eerst.
Wie lijkt er dan op een ster en welke.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pffff. Heb al iemand compliment gegeven dat hij op een ster lijkt en deze smileygebruik ik vandaag voor het eerst.
Lees even terugquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie lijkt er dan op een ster en welke.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bang zijn voor je homoseksuele kant is ook niet iets dat bij mij past.
Dat wilde ik even horen.quote:
23 posts... Staat zelfs nog op deze pagina...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoever, ik heb zo'n hekel aan teruglezen.
Je moet het denk ik aanpassenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:47 schreef KudFokker het volgende:
Moet je trouwens iets aanpassen in de instellingen voordat je kan reageren in je foto boek ?
Er staat nu bij mij: Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk
Of is dat omdat je niet bij jezelf kan reageren, en kunnen jullie wel gewoon bij mij reageren?
Nee, dat kon net nog niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:47 schreef KudFokker het volgende:
Of is dat omdat je niet bij jezelf kan reageren, en kunnen jullie wel gewoon bij mij reageren?
Iets aanpassen dus net als je fobo-icoontje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:47 schreef KudFokker het volgende:
Moet je trouwens iets aanpassen in de instellingen voordat je kan reageren in je foto boek ?
Er staat nu bij mij: Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk
Tja, het is ongeschreven regel dat als je op iemands fotoboek kijkt, je ook een berichtje achterlaat. En aangezien ik nieuwsgierig was welke persoon nu een fotoboek ging aanmaken en hier mogelijk voor het eerst is, moest ik gewoon ff kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef KudFokker het volgende:
Aangepast* Op leuke berichtjes wachten doet *
![]()
Die had ik niet eens door.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
23 posts... Staat zelfs nog op deze pagina...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef KudFokker het volgende:
![]()
Nou vooruit danquote:
Ik hoop niet dat je je op dit moment van je minst behoeftige kant laat zien, anders vind ik het geen aanwinst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef KudFokker het volgende:
![]()
Jammer van de D.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Ik ben trots op je Dawg
.
183 - 23 was te lastig?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die had ik niet eens door.![]()
Maar ik luister dan ook geen Gordon liedjes.
En een linkje was handiger geweest dan tellen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |