Dat zou best kunnenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie weet was dat zijn bedoeling. Hij in goede stemming dus de rest ook
Dank je!quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Leuke foto met die witte achtergrond
En anders wel een Breezer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:10 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Ik denk dat ieder meisje wel zoete witte lust
Techno? Ik zal het nooit meer doen!
Hoooii!quote:
Welke dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben tenminste uniek en kies een andere foto.
Oow ja natuurlijk!quote:
Maak me gek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja natuurlijk!
Ik heb weer nieuwe
zijn missie dus gelukt, jou met een lach naar je werk laten gaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ik moest vanmorgen zo hard lachen in de auto. Een vrachtwagenchauffeur probeerde mijn aandacht te trekken en dat lukte; ik kende hem niet, maar hij zwaaide naar me, zo
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:32 schreef JonKeL het volgende:
Zat ik vanmorgen met mijn dikke pens in mijn truck te rijden, komt er een leuke meid langs in een swift. Ik kijk haar aan begint ze me toch te zwaaien als een vent. Ik heb lekker als een homo teruggezwaaid, om nog kans te maken.
Zat ik vanmorgen met mijn dikke pens in mijn truck te rijden, komt er een leuke meid langs in een swift. Ik kijk haar aan begint ze me toch te zwaaien als een vent. Ik heb lekker als een homo teruggezwaaid, om nog kans te maken.
Ik snap wel dat ze soms zeggen dat we op elkaar lijkquote:
hij's leukquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:32 schreef JonKeL het volgende:
Geweldig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:32 schreef JonKeL het volgende:
Hoe je dames dronken moet voeren met zoete witte wijn tijdens een eerste date...quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat zijn de gespreks onderwerpen vandaag? geen zin om terug te lezen... ben lui
ik las penis.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
Klein detail, was geen kerel met een vette pens en ik zwaaide zelf ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |