De aliens komen om de mensheid van de aarde te verwijderen omdat wij als soort een gevaar zijn voor alle andere soorten leven hier omdat we langzaam de planeet aan het vernietigen zijn. En elke soort is in hun ogen evenveel waard. Dus we worden geconfronteerd met onze vraatzucht.quote:
Wat voor advies dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen dat je hier gisteren om advies kwam vragen maar dat je date na date hebt en de dames niet van je af kunnen blijven. Beetje tegenstrijdig.
Hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinds een jaar of 7 geleden toen ik met mijn ex naar Portugal ging op vakantieNiet iets om nog een keer te doen, wat een gekloot in dat minihokje zeg
Ja met dat meisje was het alleen lichamelijk...quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen dat je hier gisteren om advies kwam vragen maar dat je date na date hebt en de dames niet van je af kunnen blijven. Beetje tegenstrijdig.
Over gesprekken die stil vielen tussen hem en een dame als ik het me goed herinner. Ik was gisteren nogal suf af en toe nog door gebrek aan slaapquote:
Heel goed!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja met dat meisje was het alleen lichamelijk...
En met het meisje waar ik het gister over had (waar ik vanavond dus film mee ga kijken) vind ik serieus echt leuk![]()
Ik ben serieus ook gewoon voor het eerst in jaren weer een keer zenuwachtig...
quote:
Wat zal ik halen ?quote:
Oh ja, nu weet ik het weer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De aliens komen om de mensheid van de aarde te verwijderen omdat wij als soort een gevaar zijn voor alle andere soorten leven hier omdat we langzaam de planeet aan het vernietigen zijn. En elke soort is in hun ogen evenveel waard. Dus we worden geconfronteerd met onze vraatzucht.
Je kunt wel wijn halen, maar geen idee waar ze van houdt, dat zul je zelf moeten achterhalenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat zal ik halen ?
Witte, rode wijf of rosé ?
Of moet ik dat helemaal niet doen, omdat ze anders denkt dat ik haar dronken wil voeren ofzo
Yepquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, nu weet ik het weer.
Ook moralistisch, kreeg ik net nog te horen.
Nouja, mijn nieuwsgierigheid is in elk geval gewekt. Ik vraag JBtje wel of ze zin heeft om mee te kijken. Zie ik die ook weer een keer.quote:
Dat zou kunnen, maar dan vraag ik me af waarom hij mijn aandacht probeerde te trekkenquote:
Ik ken er anders genoeg die dat echt niet te zuipen vinden! Die zijn al overgestapt op droge. Zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:10 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Ik denk dat ieder meisje wel zoete witte lust
Techno? Ik zal het nooit meer doen!
Of hij vond je gewoon een leuk meisje. Wat je natuurlijk ook bent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan vraag ik me af waarom hij mijn aandacht probeerde te trekken
Dat inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Of hij vond je gewoon een leuk meisje. Wat je natuurlijk ook bent.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Of hij vond je gewoon een leuk meisje. Wat je natuurlijk ook bent.
Haha, maar dan begrijp hij nog niet dat zo zwaaien op veel mensen hun lachspieren werktquote:
Wie weet was dat zijn bedoeling. Hij in goede stemming dus de rest ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Haha, maar dan begrijp hij nog niet dat zo zwaaien op veel mensen hun lachspieren werkt
Leuke foto met die witte achtergrondquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Haha, maar dan begrijp hij nog niet dat zo zwaaien op veel mensen hun lachspieren werkt
Dat zou best kunnenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie weet was dat zijn bedoeling. Hij in goede stemming dus de rest ook
Dank je!quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Leuke foto met die witte achtergrond
En anders wel een Breezer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:10 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Ik denk dat ieder meisje wel zoete witte lust
Techno? Ik zal het nooit meer doen!
Hoooii!quote:
Welke dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben tenminste uniek en kies een andere foto.
Oow ja natuurlijk!quote:
Maak me gek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja natuurlijk!
Ik heb weer nieuwe
zijn missie dus gelukt, jou met een lach naar je werk laten gaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ik moest vanmorgen zo hard lachen in de auto. Een vrachtwagenchauffeur probeerde mijn aandacht te trekken en dat lukte; ik kende hem niet, maar hij zwaaide naar me, zo
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:32 schreef JonKeL het volgende:
Zat ik vanmorgen met mijn dikke pens in mijn truck te rijden, komt er een leuke meid langs in een swift. Ik kijk haar aan begint ze me toch te zwaaien als een vent. Ik heb lekker als een homo teruggezwaaid, om nog kans te maken.
Zat ik vanmorgen met mijn dikke pens in mijn truck te rijden, komt er een leuke meid langs in een swift. Ik kijk haar aan begint ze me toch te zwaaien als een vent. Ik heb lekker als een homo teruggezwaaid, om nog kans te maken.
Ik snap wel dat ze soms zeggen dat we op elkaar lijkquote:
hij's leukquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:32 schreef JonKeL het volgende:
Geweldig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:32 schreef JonKeL het volgende:
Hoe je dames dronken moet voeren met zoete witte wijn tijdens een eerste date...quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat zijn de gespreks onderwerpen vandaag? geen zin om terug te lezen... ben lui
ik las penis.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
Klein detail, was geen kerel met een vette pens en ik zwaaide zelf ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |