dat was ongeveer wat er toen door mijn hoofd ging jaquote:
Ja dat klopt zeker.quote:
Niet? Maar je wilt wel antwoorden over het schema. Wie weet bevat het schema wel veel meer info dan die vragen van Rhu.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik neuk niemand![]()
Ik ken geen fases.
Ja die vraag ga ik toch niet hier beantwoorden!
Het is oneerlijk. Maar ik laat me niet door jouw en mijn nieuwsgierigheid verleidenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de friemel fases van Ripley
en tja dan niet maar dan ik ook niet
duidelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik neuk niemand![]()
Ik ken geen fases.
Ja die vraag ga ik toch niet hier beantwoorden!
Nee, maar zodra ik weer in vorm ben is het schema mij gunstig gezind.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat wilt niet zeggen dat het schema veranderd zodra we dat beide wel zijn
Het zal welquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet? Maar je wilt wel antwoorden over het schema. Wie weet bevat het schema wel veel meer info dan die vragen van Rhu.
Net zo duidelijk als jijquote:
Ik ben geen ego, ik gun het mijn teammaatje natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, maar zodra ik weer in vorm ben is het schema mij gunstig gezind.
Verstandig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
Maar ik laat me niet door jouw en mijn nieuwsgierigheid verleiden
Natuurlijk, daarom wens ik je ook veel plezier.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben geen ego, ik gun het mijn teammaatje natuurlijk
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
niet zo duidelijk toen ik het beter las
SNUIT!!! Hoe is het nou?quote:
Hoi DR34M3Rquote:
quote:
Fijn! zie mijn vorige postquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
GOEHOEEED!!!!en met jou dan?
Das altijd fijn! Nog emt een speciale reden?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Haaaaaj!
Ik ben best vrolijk vandaag
Mocht het wel zo zijn... mag ik er dan 1?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef DR34M3R het volgende:
Sjongejonge.. ik heb vandaag al 6 LCD TV's gewonnen als ik de google ad mag geloven.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das altijd fijn! Nog emt een speciale reden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |