logica?! wasda?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Logica is vaak ver te zoeken.. of misschien toch niet?
Logica houdt op waar schiphol begintquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Logica is vaak ver te zoeken.. of misschien toch niet?
Dat ging ik toch echt, zonder moeitequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
dat je er dan daadwerkelijk uit gaat om 7 uur is weer iets anders
Ik vind Schiphol anders prima te begrijpen, ken de weg daar op mijn duimpje!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Logica houdt op waar schiphol begint
Als we zo niet denken op schiphol worden we gek haha
Logica is daar ook wel,, of iedereen hem ziet en/of begrijpt, is een tweedequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Logica houdt op waar schiphol begint
Als we zo niet denken op schiphol worden we gek haha
Jij bent daar als passagie, ik als werknemer groot verschilquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind Schiphol anders prima te begrijpen, ken de weg daar op mijn duimpje!
Als er iets goed te begrijpen is is schiphol het wel, maar jij bent ook gewoon een stoere chick Nouk.. KZ is natuurlijk een dubbele vrouwquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind Schiphol anders prima te begrijpen, ken de weg daar op mijn duimpje!
Ik ben daar inmiddels vaker geweest als niet passagier, dan als passagierquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jij bent daar als passagie, ik als werknemer groot verschil
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als er iets goed te begrijpen is is schiphol het wel, maar jij bent ook gewoon een stoere chick Nouk.. KZ is natuurlijk een dubbele vrouwdaar gaat het mis!
Kz werkt dus daar. Dat is een heel ander verhaal. Schiphol is heel duidelijk als je naar je gate wil maar de regels die daar spelen als je werkt die moet je niet proberen te begrijpen, meestal zit daar absoluut geen logica in.... De meeste mensen die er werken kennen ook dat "gezegde" en kennen ze hem niet en horen ze hem voor het eerst zijn ze het er mee eens hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als er iets goed te begrijpen is is schiphol het wel, maar jij bent ook gewoon een stoere chick Nouk.. KZ is natuurlijk een dubbele vrouwdaar gaat het mis!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:38 schreef student_van_het_leven het volgende:
Dus dit is alweer het nieuwe topic... damm moet echt veel te vaak opnieuw zoeken.
Hoi iedereen trouwens.
En bedanktquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er mee kappen en weer opnieuw beginnen kost je nog veel meer geld... dat moet je zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Een vriend van me voor de 3e keer gezakt met ze rij examen
En ik had 0 fouten met me theorie, en had me praktijk de eerste keer...
Hij zegt nu de hele tijd: "ja ik kap er mee, kost me zoveel geld dit"
Wat moet ik tegen hem zeggen?
Gewoon dat hij door moet gaan, dat een rijbewijs elke cent waard is. Voor mij wel, nog iedere dag.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
ff adem latne halen en opnieuw laten aanvragenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
En dit heeft te maken met singles op wat voor manier ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb er spijt vanquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon dat hij door moet gaan, dat een rijbewijs elke cent waard is. Voor mij wel, nog iedere dag.
Ik ken anders genoeg mensen die het als passagier (dus met de auto over Schiphol terrein moeten), het een verschrikking vinden.. Helemaal gaan stressen (net als ze door de stad rijden trouwensquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Kz werkt dus daar. Dat is een heel ander verhaal. Schiphol is heel duidelijk als je naar je gate wil maar de regels die daar spelen als je werkt die moet je niet proberen te begrijpen, meestal zit daar absoluut geen logica in.... De meeste mensen die er werken kennen ook dat "gezegde" en kennen ze hem niet en horen ze hem voor het eerst zijn ze het er mee eens haha
dat je niet van plan bent hem overal naartoe te rijden, dus dattie gewoon zelf zijn rijbewijs haalt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Wat een onzin.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik rij ook liever moter, veel gaver, toch ben ik blij dat ik eerst mijn autorijbewijs gehaald heb.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb er spijt vanhad gewoon gelijk mijn motor moeten halen. Heb er al 10x op gereden in ruim 5 jaar tijd, de laatste 4 jaar heb ik er niet eens op gereden.... heb er een hekel aan
Zoveel dingen hier hebben niets met singles te makenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dit heeft te maken met singles op wat voor manier ?
Ik vind je andere tvp mooier...quote:
ie is misschien Single?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als hij geen vriendin heeft, zeggen dat het zijn kansen vergroot.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
ooh sorry, dacht dat jullie mijn verhalen over liefde en relaties inmiddels zat waren...quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik niet, heb nu geen geld voor motorrijbewijsquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Ik rij ook liever moter, veel gaver, toch ben ik blij dat ik eerst mijn autorijbewijs gehaald heb.
Motor wil je wel?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb er spijt vanhad gewoon gelijk mijn motor moeten halen. Heb er al 10x op gereden in ruim 5 jaar tijd, de laatste 4 jaar heb ik er niet eens op gereden.... heb er een hekel aan
Dat het voor sommige mensen beter is als ze geen auto rijdenquote:
Hij heeft een meisje in Friesland ( die hij trouwens nog nooit in het echt gezien heeftquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als hij geen vriendin heeft, zeggen dat het zijn kansen vergroot.
Maar dat is nog niet na 3x zakkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat het voor sommige mensen beter is als ze geen auto rijden.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij heeft een meisje in Friesland ( die hij trouwens nog nooit in het echt gezien heeft![]()
)
En hij wilde daar dus heen wanneer hij ze rijbewijs had...
Wat een onzinnige opmerking Snuitquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is dat ook jammer het is en blijft hier geen SC, beetje kletsen over andere dingen oke maar nu al vragen gaan stellen die compleet niets te maken hebben met het SINGEL leven is toch echt weer een stap verder hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zoveel dingen hier hebben niets met singles te maken
Nope dit is een topic over het single zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ooh sorry, dacht dat jullie mijn verhalen over liefde en relaties inmiddels zat waren...
motorrijden is wel enorm duur ja. Maar goed, zolang je hem maar voor 2012 haalt , omdat het een en ander vanaf dan veranderd. (afhankelijk van je leeftijd).quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik niet, heb nu geen geld voor motorrijbewijs
Dat werkwoord "hebben" wat je daar gebruikt? Ik denk niet dat het betekent wat je denkt dat het betekentquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij heeft een meisje in Friesland ( die hij trouwens nog nooit in het echt gezien heeft![]()
)
Ik welquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Potver, heeft nou niemand door dat ik gewoon onzin uitkraamde?!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef mrbox het volgende:
het is en blijft hier geen SC
Ook dat ik een stoer chick ben?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Potver, heeft nou niemand door dat ik gewoon onzin uitkraamde?!
Lees even de afgelopen 50 topic's terug en je ziet dat dat heeeél veel wordt gedaan, haha. Ik irriteer mijzelf er soms ook aan, maar je kan er toch niets tegen doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is dat ook jammer het is en blijft hier geen SC, beetje kletsen over andere dingen oke maar nu al vragen gaan stellen die compleet niets te maken hebben met het SINGEL leven is toch echt weer een stap verder hoor![]()
Dat zal werken Lit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat het voor sommige mensen beter is als ze geen auto rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |