quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
Aah kreeg echt een superlief berichtje van een vriendin van me![]()
![]()
Voor de waardeloze valentijns kaart een goed maakertje;)(A)
(wel btj cliché en slijmerig enzo:P)
kuzz
from all the friends i've ever met,
you're the one i won't forget,
and if i die before you do,
i'll go to heaven and wait for you.
Aaaaahhhhh![]()
![]()
op een auto geklaptquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
met een racer onderuit gegaan?
ah okay.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb alleen een Techno lijstje tot nu toe
Maar als je wel ruzie hebt met B. zou ik niet meer naar Brazilië toe gaan als ik jou was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo gelukkig. Ik voel mij nu weer veilig
Klopt maar als je 1 v/d 3 niet goed genoeg vond om daar wat langer mee door te brengen weet ik wel genoegquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En jij de drie dames uit Brazilie nog niet
nou dat zegt wel genoeg geloof ik!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er wonen er maar 3 van in Rio haha
Dat is niet romantisch, dat is een standaard gedichtje wat de halve wereld schrijft als ze geen inspiratie hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee houd jij niet van romantische dingen?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
Aah kreeg echt een superlief berichtje van een vriendin van me![]()
![]()
Voor de waardeloze valentijns kaart een goed maakertje;)(A)
(wel btj cliché en slijmerig enzo:P)
kuzz
from all the friends i've ever met,
you're the one i won't forget,
and if i die before you do,
i'll go to heaven and wait for you.
Aaaaahhhhh![]()
![]()
Deze romantiek werd u aangeboden door Hallmark tm.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is niet romantisch, dat is een standaard gedichtje wat de halve wereld schrijft als ze geen inspiratie hebben.
Oke leuk. Wat doe je in Italië?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
1 jaar op architectenbureau gewerkt, 5 maanden met oude camper door (oost)Europa gereisd, 8 maanden in Italie gewerkt, nu 4 maanden in Nederland overwinteren met waardeloos baantje in koekfabriek en over 3 weken weer 6 maanden Italie.
Zo erge tekst was het nu toch ook weer niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jawel, maar niet van zulke teksten
Dankje voor de tipquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als je wel ruzie hebt met B. zou ik niet meer naar Brazilië toe gaan als ik jou was.
Mja, dit bedoelde ik ook, maar jij zegt het mooierquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is niet romantisch, dat is een standaard gedichtje wat de halve wereld schrijft als ze geen inspiratie hebben.
dingen die we allemaal rond smste toen we 16 warenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ai, das minder. Heb ik ook eens gedaan alleen dan met een brommer die niet van mij was.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
gelijk hebben ze!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
ai, das minder. Heb ik ook eens gedaan alleen dan met een brommer die niet van mij was.
En ik klapte natuurlijk tegen een recherche wagen..... oh en ik was 12. op een of andere manier mocht ik nooit meer brommerrijden totdat ik rijbewijs had.
campingcourier.. in Nl vertaald, beheerder op een campingquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke leuk. Wat doe je in Italië?
[..]
Zo erge tekst was het nu toch ook weer niet.
Dit is een van de gevallen waar dat soms niet opgaat. Zeker niet als ze de bron herkent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht toch.
De eerste had het na een week al over in mijn huis daar wonen, dan houdt het al gauw op. Nummer twee wilde vrij zijn met carnaval en ik liever ook. Die van carnaval was tot het einde van de vakantie. Het is dat ik mijn datakabeltje van mijn tel niet op kantoor heb anders plaatste ik wel een paar foto'squote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klopt maar als je 1 v/d 3 niet goed genoeg vond om daar wat langer mee door te brengen weet ik wel genoeg
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht toch.
Subtielquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De eerste had het na een week al over in mijn huis daar wonen
de kogel auto kwam van links?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
gelijk hebben ze!
ik kon er weinig aan doen
Dat is óók niet altijd goed. Probeer haar maar eens mee te slepen naar die toffe film in dat Filmhuis in plaats van de laatste romcom...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:20 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Nee, door iets zelf te verzinnen laat je tenminste zien dat je niet meegaand bent met de grote massa. Als anderen dat niet zien, snappen ze het niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |