Tsja je bent toch student dat is toch ook heel contructief als je daadwerkelijk studeert. Wat studeer je eigenlijk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:07 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteravond al weekend!!,
nou ja.. ik heb eigenlijk altijd weekend ...
damm misschien toch eens weer iets constructiefs in de wereld gaan doen.
1)quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
natuurlijk, daarom koop ik ook geen racer, dan zou ik mezelf uiteindelijk toch alleen maar dood rijden.
En die dingen zijn ook wat te klein, ik ben meer het type Veel lawaai, grote motor en rustig toeren.
Je hebt duidelijk haar nog niet ontmoetquote:
En mijn familie is me er eentje. Dat is er echt zo eentje van als je met een van ons gaat vechten of ruzie maakt dan heb je gelijk ruzie met 60 mensenquote:
Maar jij hebt B. zijn meisjes niet ontmoetquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk haar nog niet ontmoet![]()
ik ga natuurlijk niet naar utrecht dus daar kom ik mooi onderuitquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vanuit een romantisch weekendje parijs, terug naar utrecht.. Ik denk dat de meeste vrouwen dan toch echt wel een kussentje of 3 nodig hebben en daarna vriendelijk doch dringend gaan verzoeken dat vriendlief even zijn rijbewijs gaat halen
hoho, mijn naam is student_van_het_leven.....quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja je bent toch student dat is toch ook heel contructief als je daadwerkelijk studeert. Wat studeer je eigenlijk?
En jij de drie dames uit Brazilie nog nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk haar nog niet ontmoet![]()
Oke...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En mijn familie is me er eentje. Dat is er echt zo eentje van als je met een van ons gaat vechten of ruzie maakt dan heb je gelijk ruzie met 60 mensen![]()
En dan hebben we nog mijn NL familie maar daar heb ik vrijwel geen contact mee omdat die mijn moeder en mij in het verleden racistisch hebben behandeld.
de helft van de dagelijkse rio slachtoffers zijn dus vijanden van jouw familiequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Belsezar het volgende:
En mijn familie is me er eentje. Dat is er echt zo eentje van als je met een van ons gaat vechten of ruzie maakt dan heb je gelijk ruzie met 60 mensen![]()
met een racer onderuit gegaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
1)
2) ach maak je niet druk, ik heb het ook overleefd
Oke. Wat doe je nu dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
hoho, mijn naam is student_van_het_leven.....
Daadwerkelijk studeren ben ik al 3 jaar klaar mee.
Heb HBO landschapsarchitectuur gestudeerd
Daar hou ik allemaal niet vanquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
Aah kreeg echt een superlief berichtje van een vriendin van me![]()
![]()
Voor de waardeloze valentijns kaart een goed maakertje;)(A)
(wel btj cliché en slijmerig enzo:P)
kuzz
from all the friends i've ever met,
you're the one i won't forget,
and if i die before you do,
i'll go to heaven and wait for you.
Aaaaahhhhh![]()
![]()
schrijf je dat ook op je lijstje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke...
*note te myself; geen ruzie maken met Belsezar
Hehe. Ik heb alleen een Techno lijstje tot nu toequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
schrijf je dat ook op je lijstje?
Nou!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
achterop de fiets naar huis is toch wel de droom van veel vrouwen hoor
Parijs zelf? Zou ik eerder treinen of vliegen. Binnen de Périphérie zou ik zelf niet gauw met een auto komen tenminste.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vanuit een romantisch weekendje parijs, terug naar utrecht.. Ik denk dat de meeste vrouwen dan toch echt wel een kussentje of 3 nodig hebben en daarna vriendelijk doch dringend gaan verzoeken dat vriendlief even zijn rijbewijs gaat halen
Die droom hem ik nog nooit gehad..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
achterop de fiets naar huis is toch wel de droom van veel vrouwen hoor
Die vliegen niet hierheen hoor voor een ruziequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke...
*note te myself; geen ruzie maken met Belsezar
Ooo gelukkig. Ik voel mij nu weer veiligquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die vliegen niet hierheen hoor voor een ruzie
Nee houd jij niet van romantische dingen?quote:
Er wonen er maar 3 van in Rio hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
de helft van de dagelijkse rio slachtoffers zijn dus vijanden van jouw familie
1 jaar op architectenbureau gewerkt, 5 maanden met oude camper door (oost)Europa gereisd, 8 maanden in Italie gewerkt, nu 4 maanden in Nederland overwinteren met waardeloos baantje in koekfabriek en over 3 weken weer 6 maanden Italie.quote:
Jawel, maar niet van zulke tekstenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee houd jij niet van romantische dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |