Aij... dat is erg vervelend. Tja ik dacht een relatie te hebben, maar blijkbaar vond zij dus wel dat zij er dichter bij huis ook 1 kon hebben.. en daar zwanger van wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb dan ook mijn halve leven in het buitenland gezeten en ben halve buitenlander. Dus logisch dat ik dan weleens zoiets heb meegemaakt![]()
En dat belazeren was niet toen ik weg was. Nee ik kwam te vroeg terug van een avondje voetballen en daar lag ze in ons bed, in mijn huis met een andere vent.
Nou vooruit, ik was ook een maand druk met een aantal personenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
was gewoon druk met andere zaken en een persoon![]()
![]()
Dan vind ik dat jij het beter hebt gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik was ook een maand druk met een aantal personen
Dat inderdaad, en meteen haar het huis uitgegooid en hem een pak rammel verkocht.quote:
Ja, maar dat is niet waar hij op doelde, denk ik..quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als één van beide partijen voor zijn of haar werk in het buitenland heeft en de partner meegegaan is maar om wat voor reden dan ook niet kan aarden kan het ook moeilijk genoeg zijn. Ondanks dat het geen LAT-relatie is.
Hmm... Ik vind dat soms zo dubbel om dan de ander de schuld te geven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad, en meteen haar het huis uitgegooid en hem een pak rammel verkocht.
Nee, hij doelde op de afstand volgens mij. Maar deze mogelijkheid lag open en ik ben in een muggenziftersmodusquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet waar hij op doelde, denk ik..
Sletjequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik was ook een maand druk met een aantal personen
iets met kwaliteit en kwantiteit ...quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij het beter hebt gedaan
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, hij doelde op de afstand volgens mij. Maar deze mogelijkheid lag open en ik ben in een muggenziftersmodus.
Volgens mij zit er weinig verschil inquote:
Je hebt gelijk, maar ik sla geen vrouwen. Nooit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik vind dat soms zo dubbel om dan de ander de schuld te geven.
Ik ben ook wel eens met iemand naar bed geweest die een vriendin had, maar dat wist ik niet... Maar goed; kan het op zich wel begrijpen.
HELL YEAH!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Ik rij ook liever moter, veel gaver!
Herkenbaar. Ik lag bij een meid in bed en bleek dat haar huisgenoot toch iets meer was dan haar huisgenoot.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik vind dat soms zo dubbel om dan de ander de schuld te geven.
Ik ben ook wel eens met iemand naar bed geweest die een vriendin had, maar dat wist ik niet... Maar goed; kan het op zich wel begrijpen.
Daar kan jij niet over oordelenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sletje![]()
[..]
iets met kwaliteit en kwantiteit ...
Nee, oke, dat begrijp ik ook wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik sla geen vrouwen. Nooit.
Mijn nichtjes en tantes daarentegen hebben haar wel een aantal petsen gegeven toen ze haar op straat zagen de dagen erna hehe.
Hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik lag bij een meid in bed en bleek dat haar huisgenoot toch iets meer was dan haar huisgenoot.
Nu was ik alleen 3,5 keer groter dan hem dus kreeg ik geen klappen. Maar heb leuke woorden uit zijn keel horen komen. Maar ach, dat was toch in het Duits..
natuurlijk, daarom koop ik ook geen racer, dan zou ik mezelf uiteindelijk toch alleen maar dood rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
HELL YEAH!![]()
maar dan moet je wel voorzichtig doen
Ik hoef alleen vanavond nog te werken en dan heb ik weekend.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef KudFokker het volgende:
Alleen morgen nog werken....
Hééérlijk!
Zaterdag maar weer even los gaan
achterop de fiets naar huis is toch wel de droom van veel vrouwen hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of gewoon een epic fail aan zijn broek hangen... Het nooit kunnen krijgen van een leuke meid omdat hij afhankelijk is van zijn fietsje en het OV enzo.
Daar heb je famlie voor hequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, oke, dat begrijp ik ook wel.
Hehe, goed van ze
[..]
Haha
Ach, ik heb ook geen klappen gehad, maar heb nog wel een tijdje last van haar gehad
Ik heb sinds gisteravond al weekend!!,quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoef alleen vanavond nog te werken en dan heb ik weekend.
Vanuit een romantisch weekendje parijs, terug naar utrecht.. Ik denk dat de meeste vrouwen dan toch echt wel een kussentje of 3 nodig hebben en daarna vriendelijk doch dringend gaan verzoeken dat vriendlief even zijn rijbewijs gaat halenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
achterop de fiets naar huis is toch wel de droom van veel vrouwen hoor
Was daar niet ooit een reclame over? en dat het dan uiteindelijk over fietslampjes ging ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
achterop de fiets naar huis is toch wel de droom van veel vrouwen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |