hmmmm tietenquote:
Waar wijs je naartoe?!quote:
Maar ik zie ze niet!quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik zie ze niet!
Oow wacht, toen ik naar beneden keek zag ik ze
Geduld jongen, vanavondquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb niet eens moobs om naar de staren, laat staan boobs
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik zie ze niet!
Oow wacht, toen ik naar beneden keek zag ik ze
Uiteraard niet.quote:
Nee, dan komt ze filmpje kijken samen met een andere damequote:
Hahaha, ook dat niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man gek, die 2 gaan daten!
Ik hou alleen van zoete! Of prosecco! Veel prosecco!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, dan komt ze filmpje kijken samen met een andere dame
Omdat ze van droge witte zoete wijn houdt
Ik heb serieus geen verstand van wijf hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hou alleen van zoete! Of prosecco! Veel prosecco!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
I knowquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hou alleen van zoete! Of prosecco! Veel prosecco!
Oeh! Ook lekker!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen verstand van wijf hoor![]()
Deperado'tje of Rosé biertje anders?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef kwaakvaak het volgende:
alstublieftDankjewel voor die dikke tet op me beeldscherm terwijl me baas achter me staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef kwaakvaak het volgende:
alstublieftNeptieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als me nickname maandag veranderd is naar KoosWerkloos ben jij de oorzaakquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dankjewel voor die dikke tet op me beeldscherm terwijl me baas achter me staat
www.monsterboard.nlquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dankjewel voor die dikke tet op me beeldscherm terwijl me baas achter me staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |