quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef Litpho het volgende:
Deze romantiek werd u aangeboden door Hallmark tm.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef rival het volgende:
dingen die we allemaal rond smste toen we 16 waren
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dit bedoelde ik ook, maar jij zegt het mooier
Dat zeg je goed. Beter GOED gejat. Dit is niet goed gejat. En dan nog geldt voor mij; beter slecht verzonnen, dan is het tenminste oprecht.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht toch.
nah, die stond stil rechts op/naast de weg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
de kogel auto kwam van links?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
fotos van brazilie
bruine B
geile wijven
wel, je kan altijd nog bedingen dat je EN En doet. kan je 2 keer naar de film..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is óók niet altijd goed. Probeer haar maar eens mee te slepen naar die toffe film in dat Filmhuis in plaats van de laatste romcom....
Leuk. Een Fok!meet op jouw camping?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
campingcourier.. in Nl vertaald, beheerder op een camping
Dat is waar. Dan toch maar zelf iets verzinnen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit is een van de gevallen waar dat soms niet opgaat. Zeker niet als ze de bron herkent.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:20 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Nee, door iets zelf te verzinnen laat je tenminste zien dat je niet meegaand bent met de grote massa. Als anderen dat niet zien, snappen ze het niet...
Ja jij heb al gezien hoe bruin ik ben hehe.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
fotos van brazilie
bruine B
geile wijven
Ja nog ff geduld dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
fotos van brazilie
bruine B
geile wijven
ja daarom smacht ik nu naar meerquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja jij heb al gezien hoe bruin ik ben hehe.
Lijkt me goed. Zit en bij Adriatische kust en zijn 5 zwembaden op de camping.. en alle andere standaardmeukquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk. Een Fok!meet op jouw camping?
[..]
Dat is waar. Dan toch maar zelf iets verzinnen.![]()
[..]
Jemiequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
nah, die stond stil rechts op/naast de weg.
tot ik net langs hem reed.
toen ging ie straatje keren!
Dan is het zijn schuld.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was de enige afzender...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
dit zijn van die echte spammailtjes die ik altijd krijg. Ik stuur dan altijd terug of ze die onzin alsjeblieft bij zich willen houden want ik hoef zulke berichten niet als ze naar 50+ mensen tegelijk worden gestuurd.
Die houden we wel tegoedquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De eerste had het na een week al over in mijn huis daar wonen, dan houdt het al gauw op. Nummer twee wilde vrij zijn met carnaval en ik liever ook. Die van carnaval was tot het einde van de vakantie. Het is dat ik mijn datakabeltje van mijn tel niet op kantoor heb anders plaatste ik wel een paar foto's
Je bedoelt vast geadresseerde. Alhoewel "afzender" natuurlijk genoeg zegtquote:
Het lijkt me leuk. Een Fok!meet/vakantie in Italië. In Italië ben ik nog nooit geweest dus dat zou voor het eerst zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:25 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Lijkt me goed. Zit en bij Adriatische kust en zijn 5 zwembaden op de camping.. en alle andere standaardmeuk
zoiets heb ik ook eens gehadquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
HAHAHA, 't is weer duidelijk..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt vast geadresseerde. Alhoewel "afzender" natuurlijk genoeg zegt.
mmmm och, de zon is hetzelfde als hier. Alleen schijnt ie iets vaker..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk. Een Fok!meet/vakantie in Italië. In Italië ben ik nog nooit geweest dus dat zou voor het eerst zijn.
Morgenavond toch?quote:
is goedquote:
Succes !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |