Maar jij bent toch op 14-07-07 getrouwd? dat is: 14=7+7... is ook best bijzonder...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:11 schreef leonieke het volgende:
En verklaar me nu maar gek, maar wij wilden juist niet op zo'n 'leuke' datum trouwen![]()
CP, juist omdat wij ('oudgedienden'quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef CrazyPrincess het volgende:
En ook zo lief dat de oudgedienden nog regelmatig langskomen. Jullie zijn allemaal lief
* CrazyPrincess gaat emo in een hoekje zitten janken...
Ik ook!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef McLaura het volgende:
Ik duim mijn duimen stuk Leonieke, dat jij in 2010 mama mag worden!
Ik inderdaad ook. En ik denk wel eens 'poeh, je zou er maar aan staan'. En dan realiseer ik me dat ik óók in dat schuitje heb gezeten. Wij zijn óók voor ons gevoel veel te lang bezig geweest (3 jaar, 40 cyclussen, 20 negatieve testen, 6 iui en 1 ivf). Maar raar genoeg ben ik de ergste pijn en frustratie vergeten..... Dat komt heus wel terug, maar momenteel zit ik heel erg op een lichtblauwe wolk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:12 schreef Jose81 het volgende:
[..]
CP, juist omdat wij ('oudgedienden') weten hoe het is als het allemaal niet zo makkelijk gaat en hoeveel spanningen en frustratie het met zich mee kan brengen, kom ik hier regelmatig even kijken hoe het ermee staat. Dit is ook het enige topic waar ik vrijwel dagelijks even lees en wat ik in mijn favorieten heb staan...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef Vlindur het volgende:
knip**
En ik heb me toch een rugpijn sinds gister. Snap er niks van!
*knip*
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb in ieder geval absoluut geen negatieve gevoelens bij jullie reacties. Vind het juist alleen maar erg lief dat jullie af en toe langs komen en informeren hoe het gaat. En ik gun het alle oudgedienden echt heel erg dat het hen gelukt is hier weg te komen met een mooie zwangerschap
sombietje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:32 schreef sombie het volgende:
Ik geloof dat ik de afgelopen weken elke dag wel jank. Word soms doodmoe van mezelf. En nu is er weer eens een collega zwanger. De gesprekken gaan over niets anders meer want iedereen is of zwanger of het weleens geweest. Ik ben vanmiddag maar gevlucht tijdens de gezellige nazit. Bleeegh.
He wat naar is dat toch. Weten ze van jou situatie af? En hoe is hetverder met je en waar zijn jullie nu met de pogingen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:32 schreef sombie het volgende:
Ik geloof dat ik de afgelopen weken elke dag wel jank. Word soms doodmoe van mezelf. En nu is er weer eens een collega zwanger. De gesprekken gaan over niets anders meer want iedereen is of zwanger of het weleens geweest. Ik ben vanmiddag maar gevlucht tijdens de gezellige nazit. Bleeegh.
Moeilijk en zwaar, dat is heel goed omschreven. Van onbegrepen infertiliteit naar zwanger....quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef NieTTus het volgende:
Als het eenmaal zover is, hoe kan ik dan zomaar omschakelen naar: zwanger. Dat lijkt me heel moeilijk en zwaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik verwacht niet zwanger te zijn en ga ook maar niet testenHet zal wel gewoon een korte menstruatie geweest zijn
NieTTus, take it easy. Denk aan jezelf en volgende maand weer vol goede moed een nieuwe poging![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef CrazyPrincess het volgende:
Als je de cijfers mag geloven krijgt 1 op de 6 stellen met in meer of mindere mate onvruchtbaarheid te maken. Dus als je iedereen om je heen ineens zwanger ziet worden kan het ook zomaar zijn dat een deel van die mensen ook al langer bezig is en met MMM en alles erbij... Maar denk dat veel mensen daar niet over zullen vertellen...
Ik ben wel echt ongesteld (geweest).ik ben drie keer ongesteld geweest na de pil, en de laatste twee keer is het dus echt weinig. Vooral de tweede keer vroeg ik me af is dit wel een menstruatie. Niet eens een tampon nodig en na twee dagen gewoon weg. Nu ben ik voor derde keer en het is iets meer dan de vorige keer dat wel gelukkig. Wij gaan nu voor de tweede ronde....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik verwacht niet zwanger te zijn en ga ook maar niet testenHet zal wel gewoon een korte menstruatie geweest zijn
NieTTus, take it easy. Denk aan jezelf en volgende maand weer vol goede moed een nieuwe poging
Toen ik aan de pil was waren ze ook altijd een stuk heftiger. Dit is dan ook mijn eerste echte eigen ongesteldheid (na ja, na Gonal-f en pregnylquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Bucko het volgende:
[..]
ik ben drie keer ongesteld geweest na de pil, en de laatste twee keer is het dus echt weinig. Vooral de tweede keer vroeg ik me af is dit wel een menstruatie. Niet eens een tampon nodig en na twee dagen gewoon weg. Nu ben ik voor derde keer en het is iets meer dan de vorige keer dat wel gelukkig. Wij gaan nu voor de tweede ronde....
Op zich zit ik dan wel in een 'maf' clubje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef CrazyPrincess het volgende:
Als je de cijfers mag geloven krijgt 1 op de 6 stellen met in meer of mindere mate onvruchtbaarheid te maken.
Ik vind dat ook wel 'grappig'quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Toen ik aan de pil was waren ze ook altijd een stuk heftiger. Dit is dan ook mijn eerste echte eigen ongesteldheid (na ja, na Gonal-f en pregnyl, maar niet opgewekt met Duphaston ofzo), dus misschien dat het daar aan ligt
Er blijft natuurlijk iets niet kloppen aan m'n hormoonhuishouding, maar so be it
Ik vind het bij jou zo 'grappig' dat je voor de pil nooit ongesteld was en nu wel. Kennelijk heeft de pil je hormoonhuishouding een voldoende harde schop gegevenIk hoop dat het je deze ronde gaat lukken daar nog een mooie zwangerschap aan vast te plakken
En dan doe ik lekker mee
![]()
Hehheh, mooie dwarsdoorsnede van de samenlevingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:54 schreef McLaura het volgende:
[..]
Op zich zit ik dan wel in een 'maf' clubje.
1 vriendin is 9 keer zwanger geweest en heeft 3 kinderen
1 vriendin is na 2,5 jaar spontaan zwanger geworden
1 vriendin wordt zwanger van het kijken naar haar man
1 vriendin is ook 3 jaar bezig als haar eerste IVF begint (net als wij dus)
Mijn beste vriendin heeft over de eerste een jaar gedaan, en over de tweede 6 maanden.
Nouja, en ik dus. Eigenlijk is mijn vriendinnenclubje dus een kneuzenclubje op 2 na
*knuffel en een kus* Zet em op meid.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik heb net mijn 6e clomidkuurtje gehaald bij de apotheek. Nu zit ik met die doos voor mijn neus een beetje sip te wezen hier. Weer een week vol met racende hormonen voor de boeg waarin ik mezelf nauwelijks herken. Pfft. Tuurlijk heb ik het ervoor over, maar toch zie ik er tegenop. Blegh. Schiet nou maar eens op met die baby.
Trut! Ik moest lachen om je kleedhokjesopmerking!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:48 schreef Saffier het volgende:
CP ik snap je hélemaal!
Toen we vrij snel te horen kregen dat het IVF/ICSI zou gaan worden (binnen een maand wisten we dat eigenlijk al, slik) dacht ik; 'Dat is leuk, die mallemolen, maar we stappen verdorie ín op het éindstation!!
Niks samenlevingstest, IUI's of wat dan ook, gewoon regelrecht door naar het eindstation, hierna is er gewoon niets meer.'
Dat was echt even slikken en soms nog wel.
Besef wel dat als je ICSI doorgaat, de bevruchting voor je wordt gedaan, ze moeten straks 'alleen maar' blijven plakken. De grootste hordes worden en het ziekenhuis al genomen voor ons, hoeven wij dus al niet meer te doen (voor het gemak sla ik wel alle hormonen, spuiten, ziekenhuisbezoekjes enzo maar even over hepositief blijven!) . En wat vlindur zegt, nu gaat het opschieten, niet al dat andere gezeur ook nog eens!
Dat je al een jaar hier meepostveel te lang eigenlijk al.
Komt goed hoor, echt!![]()
Trouwens, de zwemmers hier hébben niet eens een diplomadie komen niet verder dan de kleedhokjes
* Saffier heeft nu een beeld van zwemmers met kurken, bandjes, flippers snorkel én duikbrilletjesín de kleedhokjes
Dat weten we lieve Diaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
CP, wat een domper dat jullie nu meteen ICSI moeten gaan doen....En Saffier, ik zag nav je opmerking ook al zaadjes in de kleedkamer enz.
Ik wil jou heel veel succes wensen met de kijkoperatie
![]()
Verder probeer ik dit topic te volgen, maar soms lukt het nietMaar ik blijf met jullie meeleven en meeduimen hoor!!!
bemoei maar hoor Diaan! Ik zou daar dus zelf nooit op gekomen zijn!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
CP, wat een domper dat jullie nu meteen ICSI moeten gaan doen....En Saffier, ik zag nav je opmerking ook al zaadjes in de kleedkamer enz.
Ik wil jou heel veel succes wensen met de kijkoperatie
![]()
Verder probeer ik dit topic te volgen, maar soms lukt het nietMaar ik blijf met jullie meeleven en meeduimen hoor!!!
Meiden, misschien bemoeierig maar hebben jullie ook al acupunctuur geprobeerd.. ik heb daar heel veel baat bij gehad, door die behandeling heb ik weer een normale cyclus gekregen, daar ben ik van overtuigd en daarbij baat het niet, schaadt het niet....
Wat lief dat iemand zo goed opletquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef leonieke het volgende:
Mja, op het moment dat een student bij mij (studentenbegeleider) binnenkomt en vraagt of alles wel goed gaat met mij is het misschien wel de moment om even aan de alarmbel te trekken en eigenlijk zou ik geen favorieten mogen hebben, maar die student is dan ook een schatje... en zou eigenlijk helemaal niet mogen weten wat er scheelt met mijmaar ah..
Zit jij niet in het verkeerde topic te posten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef missCMS het volgende:
Hallo allemaal,
weer terug van weggeweest,
had mijn hoofd er ff niet meer bij... zoveel tgegenslagen gehad vanaf december..
maar ik heb weer moed en kom er weer gezellig bij.
Ik hoop eigenlijk maar heel even op dit forum.
ik zit echt met spanning te wachten....
ik heb al een paar dagen gevoelige tepels, maar daar en tegen ook al een paar dagen weer last van mijn buik,
maar geen menstruatie te bekennen... HELP waar komt dit vandaan!!!
Ik ben aan de ene kant bang dat de pijn in mijn buik weer zal leiden tot iets wat niet goed is, maar aan de andere kant heb ik ook een positief gevoel...
ik heb vanmiddag natuurlijk weer te vroeg getest, negatief, wilde het gewoon weten hahaha
maar officieel is morgen mijn NOD..
ik ga alleen morgen nog niet testen, wacht het weekend denk ik eerst nog even af..
dus zou ik weer op de lijst mogen...
Dan denk ik dat het in de lucht zit. Ik was ook m'n spuit bijna vergeten. Kan gebeuren hoor. Je hebt nu al zoveel aan je hoofdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:47 schreef Vlindur het volgende:
Ja, vanavond weer klusnacht. Dan moet het wel weer goed zijn voor deze maand. Volgens een vruchtbaarheid calculator ding was woensdag de beste dag. En die hebben we ook goed benut
Maar vind het zo stom van mezelf. Het is zo belangrijk en dan vergeet ik het.. Hoe stom!
zo vond ik dat ook... het maakte de relatie die we toen hadden wel helemaal af!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:56 schreef Vlindur het volgende:
Ikke wel hoor. Dan issie echt van mijVind ik toch wel heel speciaal. Horen we echt bij elkaar
![]()
Ik heb het niet ervaren als 'tijd kostend'....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik probeer het ook zoveel mogelijk in m'n eigen tijd te doen, maar dat is niet altijd mogelijk. Ben zeker een beetje bang voor de IVF, want dat kost echt veel tijd
Nog 2 weken!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:05 schreef leonieke het volgende:
Hier mag ik gelukkig meestal zomaar verlof nemen. Wel frustrerend soms dat ik op die manier heel wat verlof moet inleveren, maar ik mag al niet klagen dat het allemaal 'zomaar' mag (en als het lukt, probeer ik mijn uren op een ander moment in te halen, zodat ik niets moet inleveren)
Gekkie!quote:
Veel succes met de wachtwekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:16 schreef Vlindur het volgende:
Dat artikel zou ik vanochtend ook plaatsen, maar CP was me voor
Ik kom net bij de gyn vandaan. had gister gebeld omdat ik het vrijdag vergeten was en ik kon vandaag gelukkig terecht. Zo te zien was het gesprongen, maar omdat we dus niet wisten wanneer moest ik zonet bloed laten prikken en vrijdag moet ik weer. En dan dinsdag weer voor gesprek.
Dus de wachtweken zijn weer begonnenMijn NOD heb ik op 26 maart bedacht.
Nou, weet je, sommige mensen blijven gewoon beter hangen dan anderen, en ik ben blij blij blij dat de arts waar je nu bent geweest wel wat voor je wil doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gekkie!![]()
Maar wel super dat er zo gesupporterd wordt![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gekkie!![]()
Maar wel super dat er zo gesupporterd wordt![]()
Ik wil zo graag nu beginnen, hé, dus ik hoop echt heel hard dat ze me direct iets geven om mijn cyclus op te wekken zodat ik dan mag beginnen (en niet dat ze me nog eventjes zullen laten wachten).
Which reminds me dat ik deze week weer met foliumzuur ga beginnenHeb dat de afgelopen maanden gewoon verstopt in mijn kast
Het zo ervaren of het feitelijk zo zijn, zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Feit blijft dat het tijd kost en dat ik daar steeds weer een oplossing voor moet bedenken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:01 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb het niet ervaren als 'tijd kostend'....
Super!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:49 schreef leonieke het volgende:
McLaura: het is dezelfde arts als de vorige keer, maar ik vond hem veel beter communiceren deze keer (en ik niet alleen, mijn man had ook een veel beter gevoel en hij is de optimist van de twee).
Dat is waar. Misschien dat het bij mij zo 'leek' omdat ik op woensdag en vrijdag vrij ben, en de punctie op woensdag was en de terugplaatsing vrijdag. Voor mijn man heeft het hem 2 vrije dagen gekost, maar zijn baas wist ervan en die heeft hem heel droog ziekgemeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Het zo ervaren of het feitelijk zo zijn, zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Feit blijft dat het tijd kost en dat ik daar steeds weer een oplossing voor moet bedenken.
Ik heb tot nu toe ook zo veel mogelijk op m'n vrije dag gedaan, maar nu met IUI's en aankomende IVF's merk ik dat het ideale moment het toch wel erg afhankelijk is van je cyclus en absoluut niet te plannen valtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:55 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien dat het bij mij zo 'leek' omdat ik op woensdag en vrijdag vrij ben, en de punctie op woensdag was en de terugplaatsing vrijdag. Voor mijn man heeft het hem 2 vrije dagen gekost, maar zijn baas wist ervan en die heeft hem heel droog ziekgemeld.
Arme pzequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
/ begin egopost
Ik baal vandaag. Mijn ovustreep is nu weer helemaal verdwenen, ik had zo'n goede hoop na het ministreepje van gisteren. Bovendien begin ik mijn baan steeds meer zat te worden, maar vind ik het niet echt een optie om te gaan solliciteren. Stel je voor dat ik toch ineens - je weet nooit - zwanger raak, dan is dat ook een beetje vreemd voor de nieuwe werkgever. Maar aan de andere kant: het kan nog wel eeuwen duren... Ik ben dus even niet zo heppie vandaag.![]()
/ end egopost
Dat lijkt me idd erg lastig. Mijn werk is vanaf het begin op de hoogte geweest, en de ouders van mijn gastkindjes heb ik tijdens de intake al ingelicht dat we in een traject zaten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat ik er niet open over kan zijn. Ook naar andere collega's toe kan ik me voorstellen dat het vreemd is dat ik vantevoren niet weet of ik bij een meeting kan zijn of niet. Maar aan die collega's heb ik dan weer gewoon schijt
Inderdaad CP, heel verstandig. Ik wist toen ik mijn eerste contract tekende niet hoe dingen zouden gaan lopen, en heb twee keer verlenging gehad. Nu ik geen verlenging meer krijg (in mijn functie geven ze geen vaste aanstellingen) ben ik zwanger. En strak gepland hoor, 1 juni loopt mijn contract af, en eind juli ben ik uitgerekend. Nouja, het scheelt weer : ik hoef geen verlof aan te vragen, dat krijg ik sowiesoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat je niet je leven om de MMM moet bouwen.
Is het licht bloedverlies of echt ongesteldheid?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:23 schreef melissa83 het volgende:
hallo ik heb een vraag ik heb vorige week een pregnyl prik gezet zonet na het toilet geweest en nu heb ik al wat bloedverlies normaal is dit toch na ongeveer 14 dagen???
Dat hangt ook van je normale cyclus af, als je die hebt. Sommige meiden hebben maar een korte luteale fase (8 dagen). Beste is denk ik dit na te vragen bij je arts. Die kent jouw specifieke situatie het bestquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:45 schreef melissa83 het volgende:
Het is nog heel weinig maar is het voor ongesteldheid niet vroeg??
Ga er niet meer van uit dat ik zwanger ben maar vind het zelf zo vroeg
Als het een beetje bloed is kan het ook innestelbloed zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:00 schreef melissa83 het volgende:
Ja ik zal wel even horen de vorig keren dat ik pregnyl gebruikte duurde het volgens mij langer verder heb ik van mij zelf geen cyclus dus dat zal ik niet weten maar in ieder geval bedankt.
Jullie zijn schatjesquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:46 schreef mijsje het volgende:
Tally, ik wacht ook met jou mee!we denken aan je
En nu is het 'morgen om deze tijd'!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:40 schreef Saffier het volgende:
Bedankt meiden. (Niet) druk maken hè?![]()
Morgen om deze tijd is het allang weer klaar
Ik duim voor je! en voor de anderenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben aan 't wachten. Vandaag over twee weken is m'n NOD. Heb besloten dit keer niet zo te gaan zenuwen als de vorige keer. De kans dat het gelukt is is zo klein en die stress erbij is helemaal niet leuk
Wie houdt je tegen?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:17 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat fijn zou zijn? Als er dan ook een dweil aan mijn voeten vastgemaakt wordt. Is het huis ook direct gekuist
Volgens mij moet bewegen wel helpen om (sneller) de narcose uit je lijf te krijgen. Misschien anders p_iglet even vragen? (in SC ofzo)quote:Op zondag 22 maart 2009 14:26 schreef Saffier het volgende:
Cp succes met wachten!
Asy hoe is het met jou zelf?
En Wilma of Leonieke? En de rest?
De narcose zit nog in mijn hoofd zeg maar daardoor voel ik me wat vervelend en raar en slaap heel veel. Iemand tips om die narcose zsm uit mijn lijf te krijgen? Ik heb gelukkig nauwelijks pijn alleen uitrekken bijv is niet zo handig
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:41 schreef leonieke het volgende:
Heel verhaal...
En nu genoeg gezeurd en weer verder wachten op 1 april
Ik help het je hopen Leonie!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:50 schreef leonieke het volgende:
Ik zit eigenlijk stiekem te hopen dat ik niet ongesteld ga worden![]()
Want als ik voor 1 april nog ongesteld word, zal ik waarschijnlijk nog een volgende menstruatie moeten afwachten voor ik zal mogen beginnen. Als ik kan zeggen dat ik geen cyclus heb, mag ik misschien vlugger aan de duphaston
okequote:Op maandag 23 maart 2009 19:37 schreef Saffier het volgende:
Asyniur ik heb je pm gezien, ik reageer als ik helder benmocht het even duren pm me dan nogmaals, mijn geheugen is een zeef momenteel, komt goed hoor
Alleen maar logisch.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:11 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben boos. Boos op dat klote lichaam, boos op alles
Want dat is standaard? Man, wat kan ik boos worden om zo'n uitspraak. Geen enkel lichaam is standaard dus ook geen enkele behandelingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef Vlindur het volgende:
Ik moet eerst een jaar aan de clomid. Want dat is standaard en ze kan me niet voortrekken.
Maar ergens denk ik dat ze dat niet kan volhouden. Want de clomid doet zn werk wel, maar de eisprong heeft niks met clomid te maken toch?
Bij mij werkte het om en om. De ene maand kreeg ik van alleen de clomid een eisprong. En de maand er na met dezelfde dosis gebeurde er niets. Zo ben ik een jaar bezig geweest voor ik over stapte (mocht overstappen) op de puregon en pregnyl.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef Vlindur het volgende:
Ja oké. Maar bij mij werkte het wel.
Nu werkt het niet meer en nu moeten we zorgen voor een andere oplossing.
En ik denk dat Clomid en Pregnyl nu de meest logische stap is. Toch?
Dat doe ik ook wel, maar als ze me nu weer alleen aan de clomid wil hebben ga ik wel steigeren, want die werken wel, maar niet voor de eisprong. En als ik dat hier zo lees, heb ik daar pregnyl voor nodig. Dus dat zou ik dan wel graag willen hebben dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mij werkte het om en om. De ene maand kreeg ik van alleen de clomid een eisprong. En de maand er na met dezelfde dosis gebeurde er niets. Zo ben ik een jaar bezig geweest voor ik over stapte (mocht overstappen) op de puregon en pregnyl.
En logische stap is er denk ik niet. Elke gynaecoloog is anders helaas. Dat maakt het vaak verwarrend. Denk dat er niets anders op zit dan even wachten op wat de gynaecoloog zegt. Bij mij werd de dosis gewoon verhoogd om elke maand.
Dank je wel popquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:56 schreef prinseszondererwt het volgende:
Vlindur: "dat is standaard" is echt te vreselijk voor woorden hoor. Standaard. Tss. Was een lijf maar standaard, dan hadden wij het in elk geval een stuk gemakkelijker.![]()
In elk geval weer een dikkevoor jou en je eitjes.
Ik hoop voor je dat ze daarin meegaatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, maar als ze me nu weer alleen aan de clomid wil hebben ga ik wel steigeren, want die werken wel, maar niet voor de eisprong. En als ik dat hier zo lees, heb ik daar pregnyl voor nodig. Dus dat zou ik dan wel graag willen hebben dan.
Ik ook..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze daarin meegaat
Even tellen ik moet nog............... 9 dagen wachten geloof ik. Kunnen er ook 10 zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, heel kut. Ik tel alweer af. Nog 11 dagen en ik weet of het deze keer dan eindelijk gelukt is.
Morgen heb je al weer 10% van die 10 dagen gehadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Even tellen ik moet nog............... 9 dagen wachten geloof ik. Kunnen er ook 10 zijn
Het wachten is het probleem ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef mijsje het volgende:
Tally, die 10/9 dagen kom je ook nog wel door, na zo lang wachten... ik hoop zo dat het daarna goed nieuws is!
Morgen nog een weekje. Dus ik heb al meer dan 10% dr op zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:11 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Morgen heb je al weer 10% van die 10 dagen gehad
Of zelfs nog meer als het 9 dagen zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Saffier op 25-03-2009 09:14:40 ]Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ik heb nu 2 keer meegemaakt dat ze ons hebben bang gemaakt met het woordje kanker. En dan ga je wel leren dat je het eerst maar moet zien en dan pas gaat geloven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:16 schreef Saffier het volgende:
Daarom heb ik 'm in een spoiler gezet Tallyhet hóeft niets te betekenen maar zodra ze dat letterlijk zeggen schrik je toch even. Bedankt vor je reactie!!
We gaan komende 2 maanden gewoon veel feestjes bouwen en vroeg naar bed enzo![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:02 schreef Saffier het volgende:
Had ik nou al de uitslag van mijzelf verteld? Ze hebben 2 spots endo weggebrand achter de bm (was niet veel dus) en de eileiders zijn zéér goed toegankelijk volgens de gynHelemaal mooi dus
Volgende maand op controle.
M. moest gister naar het zh, naar de androloog. Lang verhaal kort; hij krijgt voor 3 maanden hormonen omdat zijn hormoonwaarden precies binnen de grenzen waren proberen ze die op deze manier hoger te krijgen. Die hormonen zorgen nl voor de hoeveelheid en beweeglijkheid van de zwemmers. Hiermee hopen ze ze beter te krijgen. Over 3 maanden weer de zwemmers komen laten testen, 2 weken daarna weer de uitslagen.
In de tussentijd zelf aan de slag maar. Omdat ik afgelopen weekend ongeveer mijn ei had geeft dat ons 2 'kansen' zelf, ga straks dus ovu-testen halen. Aan de ene kant balen dat het wéér 3 maanden duurt voordat we een stapje verder kunnen aan de andere kant nu nog 2 pogingen om zonder grote toestanden zwanger te worden. Ik weet even niet wat ik ervan moet vinden.
Zometeen naar de apotheek, ben benieuwd of we zonder (bij)betalen die medicijnen krijgen.Poeh das idd wel even schrikken. En nou 2 maanden hard klussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en anders krijg je daarna een beetje hulp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |