abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67363828
Ja oké. Maar bij mij werkte het wel.
Nu werkt het niet meer en nu moeten we zorgen voor een andere oplossing.
En ik denk dat Clomid en Pregnyl nu de meest logische stap is. Toch?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67364307
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef Vlindur het volgende:
Ja oké. Maar bij mij werkte het wel.
Nu werkt het niet meer en nu moeten we zorgen voor een andere oplossing.
En ik denk dat Clomid en Pregnyl nu de meest logische stap is. Toch?
Bij mij werkte het om en om. De ene maand kreeg ik van alleen de clomid een eisprong. En de maand er na met dezelfde dosis gebeurde er niets. Zo ben ik een jaar bezig geweest voor ik over stapte (mocht overstappen) op de puregon en pregnyl.

En logische stap is er denk ik niet. Elke gynaecoloog is anders helaas. Dat maakt het vaak verwarrend. Denk dat er niets anders op zit dan even wachten op wat de gynaecoloog zegt. Bij mij werd de dosis gewoon verhoogd om elke maand.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_67364566
Vlindur: "dat is standaard" is echt te vreselijk voor woorden hoor. Standaard. Tss. Was een lijf maar standaard, dan hadden wij het in elk geval een stuk gemakkelijker.
In elk geval weer een dikke voor jou en je eitjes.
pi_67364589
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Bij mij werkte het om en om. De ene maand kreeg ik van alleen de clomid een eisprong. En de maand er na met dezelfde dosis gebeurde er niets. Zo ben ik een jaar bezig geweest voor ik over stapte (mocht overstappen) op de puregon en pregnyl.

En logische stap is er denk ik niet. Elke gynaecoloog is anders helaas. Dat maakt het vaak verwarrend. Denk dat er niets anders op zit dan even wachten op wat de gynaecoloog zegt. Bij mij werd de dosis gewoon verhoogd om elke maand.
Dat doe ik ook wel, maar als ze me nu weer alleen aan de clomid wil hebben ga ik wel steigeren, want die werken wel, maar niet voor de eisprong. En als ik dat hier zo lees, heb ik daar pregnyl voor nodig. Dus dat zou ik dan wel graag willen hebben dan.
pi_67364638
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:56 schreef prinseszondererwt het volgende:
Vlindur: "dat is standaard" is echt te vreselijk voor woorden hoor. Standaard. Tss. Was een lijf maar standaard, dan hadden wij het in elk geval een stuk gemakkelijker.
In elk geval weer een dikke voor jou en je eitjes.
Dank je wel pop
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:36:26 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67365640
Jemig dames, wat een ellende soms hier met al die medicijnen. Hoop eerlijk gezeg dat het mij bespaard blijft. Ik duim heel hard voor jullie hier.

Ik kwam eigenlijk even spieken wat de uitslag was voor Saffier... of heb je die nog niet gehad?
pi_67366052
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:57 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dat doe ik ook wel, maar als ze me nu weer alleen aan de clomid wil hebben ga ik wel steigeren, want die werken wel, maar niet voor de eisprong. En als ik dat hier zo lees, heb ik daar pregnyl voor nodig. Dus dat zou ik dan wel graag willen hebben dan.
Ik hoop voor je dat ze daarin meegaat
pi_67366650
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:50 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat ze daarin meegaat
Ik ook..
Maar genoeg over mij, hoe gaat het bij jou vandaag?
Beginnen de zenuwen al te komen? Of trek je het nog wel in de wachtweken?
pi_67367122
Ik zit ondertussen 'al' op een kwart. Probeer me er niet te veel mee bezig te houden. De kans is zooooo klein dat het is gelukt dat ik mezelf niet gek wil maken

Baal wel dat als het niet gelukt is de ICSI-behandeling pas ergens mei of juni wordt en in de tussentijd geen poging. Magoed. Na al het wachten kan dat er ook nog wel bij
pi_67367290
Je hebt groot gelijk, met stressen schiet je ook zo weinig op.. Afleiding zoeken is het beste dan
Ach, mei of juni is al vrij snel! Dan heb je volgend jaar om deze tijd misschien al wel een mooi baby'tje in je armen! Maar alle dagen die je moet wachten duren te lang..
pi_67367410
En 2010 is toch een mooier jaar en nog makkelijk rekenen ook dan 2009
pi_67369179
Kut is dat he wachten
pi_67369352
Ja, heel kut. Ik tel alweer af. Nog 11 dagen en ik weet of het deze keer dan eindelijk gelukt is.
pi_67369397
En dan ben ik eigenlijk nog maar een wachtgroentje
pi_67369469
Ja, ronde 2 toch? Ik zit inmiddels in ronde sint-juttemis. Sinds november 2007 zat ik me net te bedenken. Klinkt wel heul lang al... Maar ook de 2e ronde is wachten waardeloos hoor.
pi_67369485
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, heel kut. Ik tel alweer af. Nog 11 dagen en ik weet of het deze keer dan eindelijk gelukt is.
Even tellen ik moet nog............... 9 dagen wachten geloof ik. Kunnen er ook 10 zijn
pi_67371582
Hier nog een week en dan weet ik hopelijk echt wel veel meer
pi_67372696
wij nog 2 nachtjes slapen en dan eindelijk weer naar de gyn... maar of je dan meteen echt iets weet of aan de gang kan daarna... geen idee... maar goed, we gaan het zien... we weten in ieder geval dat er bij manlief iets niet helemaal in orde was...

Tally, die 10/9 dagen kom je ook nog wel door, na zo lang wachten... ik hoop zo dat het daarna goed nieuws is!

Hoe is het ondertussen met Saffier?
pi_67373538
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Even tellen ik moet nog............... 9 dagen wachten geloof ik. Kunnen er ook 10 zijn
Morgen heb je al weer 10% van die 10 dagen gehad
Of zelfs nog meer als het 9 dagen zijn
pi_67381549
mijsje: sterkte met alles!

oh al dat wachten hier.... het is zenuwslopend, weet er alles van.... sterkte meiden!

als het goed is wordt ik 1 of 2 april ongesteld. Dus het is in aantocht in ieder geval.
Op dit moment iets pijnlijke tepels, pijn in de onderbuik en wat in de onderrug, maar dat zal wel met de komende ongesteldheid te maken hebben... denk echt niet dat ik nu ineens spontaan zwanger ben geworden... kan ik echt niet geloven.

Sinds ik met alle medicijnen begonnen ben, heb ik veel meer last van ongesteldheidkrampen ed... herkennen jullie dit???

Ben nu bezig sinds 2006... dit is wat ik heb gehad tot nu toe:

1x pergotime tabletten (net zoiets als clomid)
1x pergotime tabletten
1x pergotime tabletten
tripple dosis pergotime tabletten
(met pergotime had ik wel eigroei, maar geen goede eisprong steeds)

1x 75g puregon en daarna pregnyl (met synarela neusspray vooraf en progesteron vaginale capsules achteraf)
1x 75g puregon en daarna pregnyl (met synarela en progesteron)
1x 100 en 75g puregon en daarna pregnyl (met synarela en progesteron)

Nu moet ik dus beginnen op de derde dag van ongi, 75g en deze keer geen neusspray of progesteron!
En het is in een ander ziekenhuis EN nu krijg ik wel inseminatie. De andere keren was het gewoon zelf klussen....
Hier mag ik ook geen behandeling direct na een behandeling doen, minstens 1 a 2 maanden ertussen...
Dus ik baal altijd als ik zolang moet wachten...
pi_67381820
Hallo,

Dinsdag 10 maart heb ik pregnyl gehad zodat ik woensdagavond een eisprong zal krijgen.
Op deze avond heb ik met mijn man gemeenschap gehad. Dinsdag 17 maart ben ik begonnen met licht bloeden. Er kwam heel af een toe een drup in het maandverband verder alleen een beetje met afvegen.
zondag is het licht bloeden op gehouden. Vandaag heb ik een test gedaan omdat het nu 14 dagen na de eisprong is deze is negatief. Mijn vraag is of iemand van jullie hier ook ervaring mee heeft gehad. Normaal ben ik na pregnyl niet zo snel ongesteld of wat het ook was.
pi_67382390
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef mijsje het volgende:
Tally, die 10/9 dagen kom je ook nog wel door, na zo lang wachten... ik hoop zo dat het daarna goed nieuws is!
Het wachten is het probleem ook niet MAAR DIE SPANNING!!!
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:11 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Morgen heb je al weer 10% van die 10 dagen gehad
Of zelfs nog meer als het 9 dagen zijn
Morgen nog een weekje. Dus ik heb al meer dan 10% dr op zitten.
Ik heb besloten dat ik 3 april ga testen. Als ik het vol hou
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:02:46 #273
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67382505
Sorry Melissa, ik heb er geen ervaring mee.

Ik ben een post kwijt van gister Ik had nog op Leonieke gereageerd dat het een goed idee is dat we dit topic maar snel op mogen doeken. Nou ja, alsnog dus.
Ik was gister (en straks weer) met mijn tollende hoofd bij mijn ouders, lekker vertroeteld worden en had gister geen zin meer in i-net.

Moeilijk he Mijnsje als je niet goed weet waar je aan toe bent, of wat ze nog gaan verzinnen voordat je écht aan de slag kunt

Vlindur logisch dat je baalt van je lijf, maar ze doet wat ze kan hoor!! Miss_Sly wist dat zo mooi te verwoorden ooit. Hou moed!
Je kan altijd vragen aan je gyn wat ze voelt voor pregnyl, nee heb je ja kun je krijgen

CP ik blijf mijn duimen draaien, 2e wachtmaand of wachten sinds Sint Juttemis maakt niets uit denk ik alhoewel je misschien wat meer geduld hebt in de 2e ronde dan in het 3e jaar misschien, het komt goed hoor!! PZE jij kan ook wel een extra gebruiken voor jou duim ik natuurlijk ook, ik sla niemand over met duimen!

Tally jij ook hier? Had ik iets gemist? Succes met wachten!

Wilma er gáát écht iets gebeuren voor jou nu!! Jammer dat er rustmaanden tussen zitten, maar wie weet heb je die helemaal niet nodig straks!!

Loenieke, nog even, het is bijna 1 april

Had ik nou al de uitslag van mijzelf verteld? Ze hebben 2 spots endo weggebrand achter de bm (was niet veel dus) en de eileiders zijn zéér goed toegankelijk volgens de gyn Helemaal mooi dus Volgende maand op controle.

M. moest gister naar het zh, naar de androloog. Lang verhaal kort; hij krijgt voor 3 maanden hormonen omdat zijn hormoonwaarden precies binnen de grenzen waren proberen ze die op deze manier hoger te krijgen. Die hormonen zorgen nl voor de hoeveelheid en beweeglijkheid van de zwemmers. Hiermee hopen ze ze beter te krijgen. Over 3 maanden weer de zwemmers komen laten testen, 2 weken daarna weer de uitslagen.
In de tussentijd zelf aan de slag maar. Omdat ik afgelopen weekend ongeveer mijn ei had geeft dat ons 2 'kansen' zelf, ga straks dus ovu-testen halen. Aan de ene kant balen dat het wéér 3 maanden duurt voordat we een stapje verder kunnen aan de andere kant nu nog 2 pogingen om zonder grote toestanden zwanger te worden. Ik weet even niet wat ik ervan moet vinden.
Zometeen naar de apotheek, ben benieuwd of we zonder (bij)betalen die medicijnen krijgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 23% gewijzigd door Saffier op 25-03-2009 09:14:40 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_67382561
Kalkafzetting hoeft niet altijd kanker te zijn hoor Saffier. Dat heb ik van dichtbij mee gemaakt.
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:08:00 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67382598
Niet leuk om te horen lijkt me, dat laatste, maar wel een prettig idee dat ze er idd vroeg bij zijn. Je weet het nu zelf ook dus kan je regelmatig op onderzoek aandringen!

Fijn dat het bij jou van binnen allemaal goed eruit zag!
Hopelijk doen die hormonen hun werk en hoeven jullie niet nog een stapje verder.
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:16:47 #276
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67382790
Daarom heb ik 'm in een spoiler gezet Tally het hóeft niets te betekenen maar zodra ze dat letterlijk zeggen schrik je toch even. Bedankt vor je reactie!!

We gaan komende 2 maanden gewoon veel feestjes bouwen en vroeg naar bed enzo
Ylana
pi_67382871
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:16 schreef Saffier het volgende:
Daarom heb ik 'm in een spoiler gezet Tally het hóeft niets te betekenen maar zodra ze dat letterlijk zeggen schrik je toch even. Bedankt vor je reactie!!

We gaan komende 2 maanden gewoon veel feestjes bouwen en vroeg naar bed enzo
Ik heb nu 2 keer meegemaakt dat ze ons hebben bang gemaakt met het woordje kanker. En dan ga je wel leren dat je het eerst maar moet zien en dan pas gaat geloven.
Moet wel zeggen dat door de eerste keer mijn bruiloft en nog groter feest was geworden dan we in gedachten hadden. We hebben toen echt alles gedaan wat we eigenlijk ook wilde maar niet deden omdat het toch wel geld zou gaan kosten wat eigenlijk dan ook weer niet nodig was omdat het ook zonder kon
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:28:56 #278
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67383107
Hahahaha groot gelijk!! Feesten we leven maar een keer
Een keer schrikken was wel ff genoeg, voor de volgende keer hou ik jouw woorden in gedachten, thanks!
Ylana
pi_67397657
Saffier, fijn dat het er bij jou zo goed uitzag. Kalk is inderdaad niet altijd meteen erg hoor, wat tally zegt. Toch schrikken lijkt me. Vandaar maar weer eens een voor jou.
pi_67398313
Saffier, een mooie uitslag voor jou , en inderdaad even schrikken bij je mannetje... Ik hoop dat het jullie lukt om je er niet te veel zorgen over te maken, want het hoeft inderdaad niks te betekenen.
Tally, ik kan me de spanning heel goed voorstellen! na zo'n tijd wil je het eigenlijk gisteren al weten!
pi_67404211
Ik ben het zat
Ik wil niet meer wachten. Ik riep net tegen hubbie laat ik maar gewoon ongesteld worden dan weet ik tenminste nu al zeker dat het niet gelukt is.
Enige wat ik kan is de hele tijd janken. KUTZOOI
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:18:37 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67405951
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:02 schreef Saffier het volgende:
Had ik nou al de uitslag van mijzelf verteld? Ze hebben 2 spots endo weggebrand achter de bm (was niet veel dus) en de eileiders zijn zéér goed toegankelijk volgens de gyn Helemaal mooi dus Volgende maand op controle.

M. moest gister naar het zh, naar de androloog. Lang verhaal kort; hij krijgt voor 3 maanden hormonen omdat zijn hormoonwaarden precies binnen de grenzen waren proberen ze die op deze manier hoger te krijgen. Die hormonen zorgen nl voor de hoeveelheid en beweeglijkheid van de zwemmers. Hiermee hopen ze ze beter te krijgen. Over 3 maanden weer de zwemmers komen laten testen, 2 weken daarna weer de uitslagen.
In de tussentijd zelf aan de slag maar. Omdat ik afgelopen weekend ongeveer mijn ei had geeft dat ons 2 'kansen' zelf, ga straks dus ovu-testen halen. Aan de ene kant balen dat het wéér 3 maanden duurt voordat we een stapje verder kunnen aan de andere kant nu nog 2 pogingen om zonder grote toestanden zwanger te worden. Ik weet even niet wat ik ervan moet vinden.
Zometeen naar de apotheek, ben benieuwd of we zonder (bij)betalen die medicijnen krijgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poeh das idd wel even schrikken. En nou 2 maanden hard klussen
en anders krijg je daarna een beetje hulp
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:19:22 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67405976
Ow en ik duim natuurlijk voor jullie allemaal!
KOm op Tally, nog even volhouden
pi_67407432
Tally, hang in there! Nog een paar dagen joh.
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:00:30 #285
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67407719
Tally wat rot die wachtdagen hè? Hou vol meid, nog even!
Ylana
pi_67407897
*Tally een dikke knuffel geeft*
pi_67408260
Tally ook van hieruit een dikke knuffel... kl*te wachtdagen ook
pi_67409031
Nog maar een weekje Tally. Da's voorbij voor je het weet

En dan nu serieus: het is ook zwaar k*t dat wachten
pi_67409509
Thanks. Het is gewoon die onzekerheid. Je lichaam voelt zwanger aan maar dat kan nog helemaal niet.
Dat weet je nog helemaal niet zeker. En dan die krampjes Die krampjes soms maken het erger die onzekerheid
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:49:02 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67409694
Tally
Er is ook echt gewoon niets dat het makkelijker kan maken...
Hang in there meisje!
pi_67409723
Dat gevoel ken ik ja. Zwangerschapsverschijnselen van de Pregnyl. Het is zo gemeen om iemand die niet makkelijk zwanger kan worden zo te tergen. Evil hormonen zeggen:"Mwoehahahaha, zo voelt het om zwanger te zijn, maar wij gaan lekker niet vertellen of het echt is of nep"
pi_67418828
tally

ja precies CP... echt zo verwarrend....
pi_67419541
Mijn jankavondje is weer over! Ik heb gisteravond een leuke opdracht gekregen (via via) waar ik me op kan storten.
Het maken van een website. Al is het een tijdje geleden dat ik het heb gedaan kan ik me nu daar helemaal op storten.
Even iets om het van me af te zetten

Bedankt meiden!
pi_67420180
Blij dat het beter met je gaat Tally

Ik ben gistermiddag ongesteld geworden, Dus we gaan weer verder met de volgende ronde.
pi_67420229
Balen Vlindur
Uithuilen en opnieuw beginnen
pi_67420424
Ben er eerder blij mee. Ik had toch al geen eisprong, dus hoe eerder ongesteld hoe beter. 30 dagen, netjes vind ik

"Uithuilen en opnieuw beginnen" dat vind ik zo mooi, Mefke heeft het in dr Signature. Word er altijd een beetje emo van als ik dat lees
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:02:40 #297
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67422716
Tally wat fijn dat je je gedachten nu even in zo'n leuke opdracht kunt vastzetten! Succes
Vlindur

Ik heb vanmorgen voor de zékerheid toch maar even het zh gebeld. Manlief heeft medicijnen en in de bijsluiter staat dat je er niet zwanger mee mag worden We gingen er wel van uit dat dat dan gold voor de vrouw, maar ik wilde het graag even zeker weten en idd, dat slaat op de vrouw, maar wáárom staat dat dan niet gewoon in de bijsluiter omdat dat makkelijk is zeker?
Volgens het zh belt ongeveer 75% hier even over na, ligt het iig niet aan mij dus (gaat er dan geen lampje branden in het zh dat ze dat er even bij kunnen zeggen als ze dit recept uitschrijven?)
Ylana
pi_67423576
Tally... wat klote dat je je hier weer bent komen 'melden'. 't Was een tijdje stil rondom jou...
Heel veel sterkte met de komende behandelingen... probeer de moed erin te houden. En even je gedachten op wat anders is alleen maar goed denk ik!

Vlindur; wat ik nog tegen je wilde zeggen... bij mij werkte de Clomid ook niet goed meer op den duur. Eerst had ik er nog wel eisprongen mee, maar na een aantal maanden niet meer of veel te laat. Ik moest toen overstappen op Puregon en Pregnyl. Overigens moest ik ook een jaar Clomid gebruiken... is ook zo'n "standaard" bij ons in het ziekenhuis als ze geen extreme onvruchtbaarheidsproblemen tegen zijn gekomen tijdens de onderzoeken. bij ons lag het probleem aan mij; zonder medicijnen geen eisprong.

Verder voor iedereen hier; veel sterkte met jullie wandeling door de mmm... hopelijk zal het geen lange wandeling zijn. Probeer allemaal de moed erin te houden... ook al zie je het af en toe echt niet meer zitten... het kan echt goed komen!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_67427369
Jose, Ik heb PCOS, komt ook op neer dat ik zonder medicijnen geen eisprong heb. Wat achterlijk he, dat je het een jaar moet gebruiken. Maar ik zal het er morgen wel met haar over hebben. Ik hoop iig dat ik er iets bij krijg en niet alleen Clomid moet blijven gebruiken.
Hoelang heb jij/jullie in totaal in de MMM gezeten?
pi_67430947
Vlindur; ik vond het ook zo stom dat ik het een jaar moest blijven gebruiken. Ik ben er in maart 2007 mee begonnen en een jaar later in maart 2008 ben ik begonnen met de Puregon en Pregnyl. Ik heb in de tijd dat ik Clomid gebruikte 3 keer blaasontsteking gehad, volgens de gyn kon dat niet door Clomid komen. Ik vond het wel heel raar... ik heb haast nooit blaasontsteking gehad, ja als kind, en vervolgens 3 keer vrijwel achter elkaar. en de laatste ronde Clomid had ik een vochtcyste van 5 cm in één van de eierstokken. Toen die weg was, ben ik begonnen met de spuiten.

Wij zijn in totaal 2 jaar en 3 maanden bezig geweest om zwanger te raken. Het eerste jaar probeer je het nog zelf, maar na een jaar zijn ook wij naar het ziekenhuis gegaan. En nu... nu ligt er een lief klein jongetje van 3 maanden boven in bed te slapen...

Heb het er maar goed over inderdaad. Ik had dat toen ook moeten doen, want Clomid was het gewoon niet voor mij. Succes morgen in ieder geval!
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')