Ik duim voor je! en voor de anderenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben aan 't wachten. Vandaag over twee weken is m'n NOD. Heb besloten dit keer niet zo te gaan zenuwen als de vorige keer. De kans dat het gelukt is is zo klein en die stress erbij is helemaal niet leuk
Wie houdt je tegen?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:17 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat fijn zou zijn? Als er dan ook een dweil aan mijn voeten vastgemaakt wordt. Is het huis ook direct gekuist
Volgens mij moet bewegen wel helpen om (sneller) de narcose uit je lijf te krijgen. Misschien anders p_iglet even vragen? (in SC ofzo)quote:Op zondag 22 maart 2009 14:26 schreef Saffier het volgende:
Cp succes met wachten!
Asy hoe is het met jou zelf?
En Wilma of Leonieke? En de rest?
De narcose zit nog in mijn hoofd zeg maar daardoor voel ik me wat vervelend en raar en slaap heel veel. Iemand tips om die narcose zsm uit mijn lijf te krijgen? Ik heb gelukkig nauwelijks pijn alleen uitrekken bijv is niet zo handig
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:41 schreef leonieke het volgende:
Heel verhaal...
En nu genoeg gezeurd en weer verder wachten op 1 april
Ik help het je hopen Leonie!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:50 schreef leonieke het volgende:
Ik zit eigenlijk stiekem te hopen dat ik niet ongesteld ga worden![]()
Want als ik voor 1 april nog ongesteld word, zal ik waarschijnlijk nog een volgende menstruatie moeten afwachten voor ik zal mogen beginnen. Als ik kan zeggen dat ik geen cyclus heb, mag ik misschien vlugger aan de duphaston
okequote:Op maandag 23 maart 2009 19:37 schreef Saffier het volgende:
Asyniur ik heb je pm gezien, ik reageer als ik helder benmocht het even duren pm me dan nogmaals, mijn geheugen is een zeef momenteel, komt goed hoor
Alleen maar logisch.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:11 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben boos. Boos op dat klote lichaam, boos op alles
Want dat is standaard? Man, wat kan ik boos worden om zo'n uitspraak. Geen enkel lichaam is standaard dus ook geen enkele behandelingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef Vlindur het volgende:
Ik moet eerst een jaar aan de clomid. Want dat is standaard en ze kan me niet voortrekken.
Maar ergens denk ik dat ze dat niet kan volhouden. Want de clomid doet zn werk wel, maar de eisprong heeft niks met clomid te maken toch?
Bij mij werkte het om en om. De ene maand kreeg ik van alleen de clomid een eisprong. En de maand er na met dezelfde dosis gebeurde er niets. Zo ben ik een jaar bezig geweest voor ik over stapte (mocht overstappen) op de puregon en pregnyl.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef Vlindur het volgende:
Ja oké. Maar bij mij werkte het wel.
Nu werkt het niet meer en nu moeten we zorgen voor een andere oplossing.
En ik denk dat Clomid en Pregnyl nu de meest logische stap is. Toch?
Dat doe ik ook wel, maar als ze me nu weer alleen aan de clomid wil hebben ga ik wel steigeren, want die werken wel, maar niet voor de eisprong. En als ik dat hier zo lees, heb ik daar pregnyl voor nodig. Dus dat zou ik dan wel graag willen hebben dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mij werkte het om en om. De ene maand kreeg ik van alleen de clomid een eisprong. En de maand er na met dezelfde dosis gebeurde er niets. Zo ben ik een jaar bezig geweest voor ik over stapte (mocht overstappen) op de puregon en pregnyl.
En logische stap is er denk ik niet. Elke gynaecoloog is anders helaas. Dat maakt het vaak verwarrend. Denk dat er niets anders op zit dan even wachten op wat de gynaecoloog zegt. Bij mij werd de dosis gewoon verhoogd om elke maand.
Dank je wel popquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:56 schreef prinseszondererwt het volgende:
Vlindur: "dat is standaard" is echt te vreselijk voor woorden hoor. Standaard. Tss. Was een lijf maar standaard, dan hadden wij het in elk geval een stuk gemakkelijker.![]()
In elk geval weer een dikkevoor jou en je eitjes.
Ik hoop voor je dat ze daarin meegaatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, maar als ze me nu weer alleen aan de clomid wil hebben ga ik wel steigeren, want die werken wel, maar niet voor de eisprong. En als ik dat hier zo lees, heb ik daar pregnyl voor nodig. Dus dat zou ik dan wel graag willen hebben dan.
Ik ook..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze daarin meegaat
Even tellen ik moet nog............... 9 dagen wachten geloof ik. Kunnen er ook 10 zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, heel kut. Ik tel alweer af. Nog 11 dagen en ik weet of het deze keer dan eindelijk gelukt is.
Morgen heb je al weer 10% van die 10 dagen gehadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Even tellen ik moet nog............... 9 dagen wachten geloof ik. Kunnen er ook 10 zijn
Het wachten is het probleem ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef mijsje het volgende:
Tally, die 10/9 dagen kom je ook nog wel door, na zo lang wachten... ik hoop zo dat het daarna goed nieuws is!
Morgen nog een weekje. Dus ik heb al meer dan 10% dr op zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:11 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Morgen heb je al weer 10% van die 10 dagen gehad
Of zelfs nog meer als het 9 dagen zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Saffier op 25-03-2009 09:14:40 ]Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ik heb nu 2 keer meegemaakt dat ze ons hebben bang gemaakt met het woordje kanker. En dan ga je wel leren dat je het eerst maar moet zien en dan pas gaat geloven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:16 schreef Saffier het volgende:
Daarom heb ik 'm in een spoiler gezet Tallyhet hóeft niets te betekenen maar zodra ze dat letterlijk zeggen schrik je toch even. Bedankt vor je reactie!!
We gaan komende 2 maanden gewoon veel feestjes bouwen en vroeg naar bed enzo![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:02 schreef Saffier het volgende:
Had ik nou al de uitslag van mijzelf verteld? Ze hebben 2 spots endo weggebrand achter de bm (was niet veel dus) en de eileiders zijn zéér goed toegankelijk volgens de gynHelemaal mooi dus
Volgende maand op controle.
M. moest gister naar het zh, naar de androloog. Lang verhaal kort; hij krijgt voor 3 maanden hormonen omdat zijn hormoonwaarden precies binnen de grenzen waren proberen ze die op deze manier hoger te krijgen. Die hormonen zorgen nl voor de hoeveelheid en beweeglijkheid van de zwemmers. Hiermee hopen ze ze beter te krijgen. Over 3 maanden weer de zwemmers komen laten testen, 2 weken daarna weer de uitslagen.
In de tussentijd zelf aan de slag maar. Omdat ik afgelopen weekend ongeveer mijn ei had geeft dat ons 2 'kansen' zelf, ga straks dus ovu-testen halen. Aan de ene kant balen dat het wéér 3 maanden duurt voordat we een stapje verder kunnen aan de andere kant nu nog 2 pogingen om zonder grote toestanden zwanger te worden. Ik weet even niet wat ik ervan moet vinden.
Zometeen naar de apotheek, ben benieuwd of we zonder (bij)betalen die medicijnen krijgen.Poeh das idd wel even schrikken. En nou 2 maanden hard klussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en anders krijg je daarna een beetje hulp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |