abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67262826
Gelukkig is het nu voorbij, Saffier. Slaap lekker en wordt maar snel weer de oude!
pi_67263226
Welkom thuis saffier Ik hoop dat als je dit leest je al een flink eind opgeknapt bent
pi_67263272
Fijn dat het goed ging Saffier, rust maar lekker uit.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 10:08:23 #204
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67263308
Gelukkig is het goed gegaan Saffier. Knap maar lekker op en doe rustig aan
pi_67263857
saffier
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:24:37 #206
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67272151

Slapen in je eigen bed is toch wel het lekkerst hoor Manlief is aan het koken, ben blij dat ik lekker thuis ben
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_67275560
Dikke voor een stoer dinnetje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 21:30:16 #208
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_67278413
Saffier, fijn dat het achter de rug is! Lekker uitrusten nu!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_67287090
Wat is het hier stil dames! Hoe gaat het nu?
pi_67289563
Ik ben aan 't wachten. Vandaag over twee weken is m'n NOD. Heb besloten dit keer niet zo te gaan zenuwen als de vorige keer. De kans dat het gelukt is is zo klein en die stress erbij is helemaal niet leuk
  zondag 22 maart 2009 @ 12:47:43 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67290090
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben aan 't wachten. Vandaag over twee weken is m'n NOD. Heb besloten dit keer niet zo te gaan zenuwen als de vorige keer. De kans dat het gelukt is is zo klein en die stress erbij is helemaal niet leuk
Ik duim voor je! en voor de anderen

Saffier, hoe is het met je? Ben je een beetje bijgekomen?
  zondag 22 maart 2009 @ 14:26:47 #212
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67293168
Cp succes met wachten!
Asy hoe is het met jou zelf?
En Wilma of Leonieke? En de rest?
De narcose zit nog in mijn hoofd zeg maar daardoor voel ik me wat vervelend en raar en slaap heel veel. Iemand tips om die narcose zsm uit mijn lijf te krijgen? Ik heb gelukkig nauwelijks pijn alleen uitrekken bijv is niet zo handig
Ylana
  zondag 22 maart 2009 @ 14:41:38 #213
61183 leonieke
Dan toch?
pi_67293740
Hier gaat het wel redelijk. Gisteren wel even een heel erg zwak moment gehad. Zat ik te kijken naar One Tree Hill (uhu, I know ) en ging het over iemand die een adoptieprocedure had ingezet. Uit het gesprek bleek dat ze niet echt geschikt was (problemen met ma). En toen kwamen de tranen boven: stel je voor dat IUI en IVF niet lukken en dat we zouden willen overgaan tot adoptie maar dat ze ons niet geschikt vinden? Paniek dus...

En dan gisterenavond een reünie met de dames van het zesde middelbaar (niet gemengde school). Ik denk dat het waarschijnlijk de laatste keer zal geweest zijn dat ik geweest ben Het is zo confronterend om zo vaak te moeten vertellen dat we nog geen kinderen hebben (lange tafel) en de verhalen over de kinderen en zwangere vriendinnen te moeten aanhoren.
Op een bepaald moment vertel ik in het kort onze situatie tegen mijn beste vriendin van vroeger (sinds 1e kleuterklas tot 6e middelbaar samen gezeten). Blijkbaar is ze nu 13 weken zwanger (wist ik niet, fijn voor haar natuurlijk ) Maar aan het eten merkte ik het: geen koude groenten, goed doorbakken steak. En dan kwam de meest ongevoelige reactie die ik me kon voorstellen (ik at scampi's met een slaatje): "ah Leonie ik ben zooo jaloers op jouw slaatje. Zo oneerlijk dat ik nu geen slaatje meer kan eten. Pfff, ik wou dat ik jouw slaatje kon eten en niet die stomme bonen en dat droog biefstuk. "
Heb mijn bord in volledige stilte leeggegeten en heb toen een vriendin even meegenomen naar buiten.

Waarom zijn mensen soms zo ongevoelig? (en dan is ze nog verpleegster...) Of misschien neem ik het te zwaar op, maar op een minder goede dag staan de tranen mij echt nader dan het lachen...

En nu genoeg gezeurd en weer verder wachten op 1 april
pi_67294147
Da's inderdaad wel een lompe opmerking als je net hebt verteld dat het bij jullie moeilijk gaat. Ik snap wel dat sommige mensen geen raad met zulke verhalen weten, maar hou dan gewoon je mond erover

En niet geschikt voor adoptie? Dan moeten er volgens mij wel hele rare dingen spelen. Ik zou me er sowieso nog niet druk om maken. Komt tijd, komt raad. Zulke toekomststress kun je nu helemaal niet gebruiken

1 april is al heel bijna!

En saffier: Ik heb geen tips om sneller van de narcose af te komen. Dat moet gewoon langzaam uit je lichaam gaan. Bij mij duurde het ook zeker wel een week voordat ik me weer helemaal OK voelde. Gewoon lekker rustig aan doen en je goed laten verwennen door manlief
  zondag 22 maart 2009 @ 14:59:06 #215
61183 leonieke
Dan toch?
pi_67294313
Ik weet het, het is belachelijk natuurlijk. We zitten nog ver van het einde van de rit, hebben zeker nog geen adoptieprocedure opgestart. Gewoon ff paniek.
pi_67294884
Dan mag je vandaag nog even als een kip zonder kop door 't huis rennen en paniekerig gillen, maar morgen braaf weer positeif he
  zondag 22 maart 2009 @ 15:17:20 #217
61183 leonieke
Dan toch?
pi_67294946
Weet je wat fijn zou zijn? Als er dan ook een dweil aan mijn voeten vastgemaakt wordt. Is het huis ook direct gekuist
pi_67295397
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:17 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat fijn zou zijn? Als er dan ook een dweil aan mijn voeten vastgemaakt wordt. Is het huis ook direct gekuist
Wie houdt je tegen?
  zondag 22 maart 2009 @ 15:35:51 #219
61183 leonieke
Dan toch?
pi_67295469
Het zandmannetje dat mijn in slaap aan het dommelen is
pi_67295600
Goh Leonieke, hadden vrijwel al die meiden dus al kinderen, jij bent nog hartstikke jong hoor!
(Jij bent toch pas 27/28 toch?) dan waren zij er gewoon vroeg bij, misschien als je een beetje zo probeert te denken raakt je dat wat minder.
Die eetopmerking zou ik ook niet zo kunnen waarderen, als je net daarvoor hebt vertelt over je kinderwens, zal zij misschien vast totaal niet over nagedacht hebben.

Succes 1 april, dat is al heeeel gauw
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 22 maart 2009 @ 18:25:36 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67300447
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:26 schreef Saffier het volgende:
Cp succes met wachten!
Asy hoe is het met jou zelf?
En Wilma of Leonieke? En de rest?
De narcose zit nog in mijn hoofd zeg maar daardoor voel ik me wat vervelend en raar en slaap heel veel. Iemand tips om die narcose zsm uit mijn lijf te krijgen? Ik heb gelukkig nauwelijks pijn alleen uitrekken bijv is niet zo handig
Volgens mij moet bewegen wel helpen om (sneller) de narcose uit je lijf te krijgen. Misschien anders p_iglet even vragen? (in SC ofzo)
ik zit in het andere topic en we gaan de klusweek weer in... Wil trouwens (als jij je beter voelt) even met je overleggen over ringzaken
  zondag 22 maart 2009 @ 18:28:41 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67300547
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:41 schreef leonieke het volgende:
Heel verhaal...

En nu genoeg gezeurd en weer verder wachten op 1 april

Komt wel goed schatje...
pi_67324411
ik wacht nog steeds op mijn ongi, dan mag ik op de derde dag beginnen met puregon weer!
dat is ongeveer begin april dan.. dus dan zal je wel meer van me horen, bedankt voor het vragen in ieder geval.

Oh Leonieke, wat een rotopmerking zeg.... maar ja, sommige mensen zijn gewoon dom!
Misschien is het beter om volgende keer meteen een antwoord terug te geven, zodat ze wel snappen dat zo'n opmerking erg misplaatst is!
pi_67324969
Ik zit eigenlijk stiekem te hopen dat ik niet ongesteld ga worden
Want als ik voor 1 april nog ongesteld word, zal ik waarschijnlijk nog een volgende menstruatie moeten afwachten voor ik zal mogen beginnen. Als ik kan zeggen dat ik geen cyclus heb, mag ik misschien vlugger aan de duphaston

Wilmadonna, ik denk dat een antwoord op zoiets geven toch nooit voldoende is. Ik had er trouwens zaterdag geen zin meer in, ik had al genoeg moeten aanhoren dat ik er niet te veel mee bezig mag zijn en dat het zo wel zal komen of de tante van een vriendin van mijn buurvrouw... (jullie kennen de verhalen wel).
pi_67331596
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:50 schreef leonieke het volgende:
Ik zit eigenlijk stiekem te hopen dat ik niet ongesteld ga worden
Want als ik voor 1 april nog ongesteld word, zal ik waarschijnlijk nog een volgende menstruatie moeten afwachten voor ik zal mogen beginnen. Als ik kan zeggen dat ik geen cyclus heb, mag ik misschien vlugger aan de duphaston
Ik help het je hopen Leonie!

Ennuh, dat mens en jouw slaatje, ik denk dat ik het in haar gezicht had gesmeerd.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67333489
* Vlindur deelt even wat knuffels en kusjes uit.

Ik heb eigenlijk niks te melden. Donderdag de NOD. Dus nog ff afwachten
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67333736
Spannend weer vlindur. Ik duim weer mee.

Ik zit een beetje met een onbestendig gevoel. Heb een sollicitatie gedaan, dat is al spannend. Nu ook rond mijn ei geklust, mijn temp is nog steeds hoog dus ik ga echt uit van mijn ei vr-za nacht. Aan de ene kant heb ik nu zoiets van: dan maar alles tegelijk (baan en 2e streepje) en aan de andere kant heb ik het gevoel van: het lukte vorige maand ook niet. Toen vond ik ook mijn ei. Kortom, ik word langzaam een beetje koekoek van dat zwanger worden en ik weet niet wat ik voel allemaal.
  maandag 23 maart 2009 @ 19:37:36 #228
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67334214
Oeh vlindur spannend Ik duim
PZE lastig he, je lijf? Elk gevoeltje kan duiden op een zwangerschap maar ook op een menstruatie, zo vals dat het zo op elkaar lijkt allemaal.
En 2 nieuwe dingen tegelijk kan best, al het goede komt in drieen zeggen ze, dus wat is je 3e ding dan? Voor jou duim ik ook gewoon door!

Wilma nog even en je bant dan vast ongesteld, spannend want dan kan je beginnen!!
Leonieke het is bijnnnnnna 1 april hoor

Morgenochtend moet M. naar de androloog, ik trek het nog niet om mee te gaan dus hij gaat alleen, ik ben heel benieuwd wat de androloog gaat doen morgen en of dit een lang traject wordt of dat we straks snel door kunnen met de IVF/ICSI, duimen maar weer

Asyniur ik heb je pm gezien, ik reageer als ik helder ben mocht het even duren pm me dan nogmaals, mijn geheugen is een zeef momenteel, komt goed hoor
Ylana
pi_67336069
Spannend Vlinsur. Donderdag al weer. Da's echt snel

En ook al spannend voor Wilma. Wanneer verwacht je je ongesteldheid?

En pze, koekkoek? Goede omschrijving Ik ken het gevoel
pi_67339505
iedereen hier weer...
ik heb net een druk weekend achter de rug. ik ben bij m'n moeder geweest het hele weekend, ze is gisteren bediend. (voor de niet Rooms Katholieken onder ons: de zalving voor de ernstig zieken en stervenden. helaas behoort mijn moeder tot de laatste groep) Het was een heftig en emotioneel weekend. Morgen maar even bijkomen en dan woensdag weer lekker werken.
Donderdag gaan we dan weer naar de gyn, en gaan we zien/horen wat er nu toch echt gaat gebeuren.
Saffier fijn dat de KO wel goed ging, maar balen dat je zolang last hebt van de narcose. Hoe waren de eerste paar tellen? Was dat voor jou ook fijn?
Leonieke balen dat mensen zich niet beter kunnen inleven... ik had mijn slaatje denk ik op haar bord gelegd. (als in: of je eet het op, of je stopt met zeuren...)
PZE! Komt goed meisje...
Vlindur ik hoop ook op goed nieuws donderdag of na donderdag...
nu weet ik het even niet meer hoor...
pi_67339847
Lief mijsje, wat een pittige tijd voor jou... Ik kan niets anders verzinnen dan sterkte.
pi_67340544
dank je. het is moeilijk, zwaar, k*t, emotioneel... maar we moeten door...
  maandag 23 maart 2009 @ 22:45:02 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67341462
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:37 schreef Saffier het volgende:

Asyniur ik heb je pm gezien, ik reageer als ik helder ben mocht het even duren pm me dan nogmaals, mijn geheugen is een zeef momenteel, komt goed hoor
oke
pi_67343468
Stop maar met duimen voor me De spotting is weer gesignaleerd

Sterkte mijsje
pi_67346665
Mijsje heel veel sterkte!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67346687
Mijsje wat een moeilijke tijd moet dit zijn. Veel sterkte

Vlindur: wat balen weer

Het wordt gewoon tijd dat we hier eens dit topic kunnen opdoeken, vinden jullie ook niet?
pi_67346957
Sterkte mijsje

En balen Vlindur
pi_67350932

Niet zomaar gewoon ongesteld, nee hoor, zelfs weer geen goeie eisprong
Ik kom nu net bij de gyn vandaan.. Weer niet goed, en nu moet ze nog even bedenken wat ze met me wil gaan doen. Waarschijnlijk nu 2 tabletten Clomid.. Ik slik nu 6 maanden Clomid 50 (1 tablet)

Ik ben boos. Boos op dat klote lichaam, boos op alles
pi_67351494
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:11 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben boos. Boos op dat klote lichaam, boos op alles
Alleen maar logisch.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_67352544
Oh Vlindur, wat logisch dat je je zo voelt. Ik vind het feit dat mijn lichaam niet doet wat het moet doen ondanks de hormonen ook frustrerender dan het feit dat ik niet zwanger ben. Wat zou het zo fijn zijn om gewoon eens een deftige eisprong te hebben.
Wanneer ga je meer weten over de volgende behandeling?

Ik heb zelf nooit 1 Clomid moeten nemen, direct naar 2 moeten overschakelen (met de mededeling erbij dat het eigenlijk pro forma was omdat het waarschijnlijk toch geen effect ging hebben, maar dat het wel moest).

Dikke knuffel
pi_67352959
ik moet de 3e dag van de cyclus weer komen, dan gaat ze kijken hoe het gaat met de cyste en alles grondig in kaart brengen. Ik zal er aankomende maand dus wel weer heel vaak zitten

Ik heb eitjes die prima groeien met Clomid. Ze worden zo 27mm. Maar ze springen dus niet goed.. Ik wacht gewoon af wat ze gaat doen.

Bedankt, jullie zijn lief
pi_67352998
Zou Pregnyl dan niet helpen? 27 mm is inderdaad heel erg goed Verder dan 17 ben ik nog nooit geraakt
(maar ik ben natuurlijk geen dokter, hé )
pi_67353108
Ik moet eerst een jaar aan de clomid. Want dat is standaard en ze kan me niet voortrekken.
Maar ergens denk ik dat ze dat niet kan volhouden. Want de clomid doet zn werk wel, maar de eisprong heeft niks met clomid te maken toch?
pi_67353176
Nee, daarom dat ik dacht van de clomid wel aan te houden voor de groei van de follikels, maar Pregnyl zorgt normaalgezien voor een eisprong. Gewoon, iets extra (1 inspuiting per cyclus...)

Ik moest normaalgezien 6 cyclussen clomid nemen, maar na 3 (wel van dubbele dosis) bleek al genoeg dat het echt geen effect had en heeft ze de nodige documenten ondertekend. Maar dit is België natuurlijk.
pi_67353335
Kijk, bij jou blijkt dat het géén effect heeft. Mij mij had het de 1e 3 maanden wel effect
En als je dan de rest thuis moet doen word het niet meer bijgehouden en dan blijkt bij terugkomst dat het een zooitje is geworden.. Daarom hoop ik ook dat ze me nu onder behandeling houdt en me niet weer terug naar huis stuurt.. Tenzij ik 100% weet dat alles werkt en dat het nu gewoon goed moet komen.
pi_67356018
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef Vlindur het volgende:
Ik moet eerst een jaar aan de clomid. Want dat is standaard en ze kan me niet voortrekken.
Maar ergens denk ik dat ze dat niet kan volhouden. Want de clomid doet zn werk wel, maar de eisprong heeft niks met clomid te maken toch?
Want dat is standaard? Man, wat kan ik boos worden om zo'n uitspraak. Geen enkel lichaam is standaard dus ook geen enkele behandeling

Waar kan ik d'r vinden om eens een hartig woordje met d'r te praten?
pi_67356063
Owh ja, en Pregnyl is inderdaad om de eisprong een handje te helpen. Dat staat in principe los van de Clomid/Puregon/etc. behandeling.
pi_67356238
PC

Ik snap dr aan de ene kant best wel hoor, maar ik hoop toch wel dat ze begrijpt dat dit niet langer kan. En dat snapt ze dan ook vast wel.. De vorige keer had ze het ook al over pregnyl. Joh, we wachten gewoon af. Ik weet het anders ook niet
pi_67358884
Ik heb ook eerst een jaar clomid gehad en mocht daar ook geen pregnyl bij gebruiken. Dus lijkt inderdaad een standaard te zijn
pi_67362588
Het kan ook anders. Mijn verloop (ben nu ruim een jaar bezig):

• 1x50 Clomid - sloeg niet aan
  • 2x50 Clomid - sloeg niet aan
  • 3x50 Clomid - sloeg niet aan
  • LEO - sloeg niet aan
  • 1x50 Clomid (na LEO) - sloeg niet aan
  • Gonal-f + Pregnyl - slaat aan (zit nu in de tweede ronde)

Motto van het ziekenhuis: Als het niet werkt zetten we gewoon de volgende stap. Niet blijven schoppen tegen een dood paard.

Ik zie ook echt het nut niet om iets te blijven proberen dat duidelijk niet werkt
  • pi_67363828
    Ja oké. Maar bij mij werkte het wel.
    Nu werkt het niet meer en nu moeten we zorgen voor een andere oplossing.
    En ik denk dat Clomid en Pregnyl nu de meest logische stap is. Toch?
    pi_67364307
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef Vlindur het volgende:
    Ja oké. Maar bij mij werkte het wel.
    Nu werkt het niet meer en nu moeten we zorgen voor een andere oplossing.
    En ik denk dat Clomid en Pregnyl nu de meest logische stap is. Toch?
    Bij mij werkte het om en om. De ene maand kreeg ik van alleen de clomid een eisprong. En de maand er na met dezelfde dosis gebeurde er niets. Zo ben ik een jaar bezig geweest voor ik over stapte (mocht overstappen) op de puregon en pregnyl.

En logische stap is er denk ik niet. Elke gynaecoloog is anders helaas. Dat maakt het vaak verwarrend. Denk dat er niets anders op zit dan even wachten op wat de gynaecoloog zegt. Bij mij werd de dosis gewoon verhoogd om elke maand.
    pi_67364566
    Vlindur: "dat is standaard" is echt te vreselijk voor woorden hoor. Standaard. Tss. Was een lijf maar standaard, dan hadden wij het in elk geval een stuk gemakkelijker.
    In elk geval weer een dikke voor jou en je eitjes.
    pi_67364589
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 17:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Bij mij werkte het om en om. De ene maand kreeg ik van alleen de clomid een eisprong. En de maand er na met dezelfde dosis gebeurde er niets. Zo ben ik een jaar bezig geweest voor ik over stapte (mocht overstappen) op de puregon en pregnyl.

En logische stap is er denk ik niet. Elke gynaecoloog is anders helaas. Dat maakt het vaak verwarrend. Denk dat er niets anders op zit dan even wachten op wat de gynaecoloog zegt. Bij mij werd de dosis gewoon verhoogd om elke maand.
    Dat doe ik ook wel, maar als ze me nu weer alleen aan de clomid wil hebben ga ik wel steigeren, want die werken wel, maar niet voor de eisprong. En als ik dat hier zo lees, heb ik daar pregnyl voor nodig. Dus dat zou ik dan wel graag willen hebben dan.
    pi_67364638
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 17:56 schreef prinseszondererwt het volgende:
    Vlindur: "dat is standaard" is echt te vreselijk voor woorden hoor. Standaard. Tss. Was een lijf maar standaard, dan hadden wij het in elk geval een stuk gemakkelijker.
    In elk geval weer een dikke voor jou en je eitjes.
    Dank je wel pop
      dinsdag 24 maart 2009 @ 18:36:26 #256
    14811 Asyniur
    Nu met 2 jommetjes <3
    pi_67365640
    Jemig dames, wat een ellende soms hier met al die medicijnen. Hoop eerlijk gezeg dat het mij bespaard blijft. Ik duim heel hard voor jullie hier.

Ik kwam eigenlijk even spieken wat de uitslag was voor Saffier... of heb je die nog niet gehad?
    pi_67366052
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 17:57 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dat doe ik ook wel, maar als ze me nu weer alleen aan de clomid wil hebben ga ik wel steigeren, want die werken wel, maar niet voor de eisprong. En als ik dat hier zo lees, heb ik daar pregnyl voor nodig. Dus dat zou ik dan wel graag willen hebben dan.
    Ik hoop voor je dat ze daarin meegaat
    pi_67366650
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 18:50 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat ze daarin meegaat
    Ik ook..
    Maar genoeg over mij, hoe gaat het bij jou vandaag?
    Beginnen de zenuwen al te komen? Of trek je het nog wel in de wachtweken?
    pi_67367122
    Ik zit ondertussen 'al' op een kwart. Probeer me er niet te veel mee bezig te houden. De kans is zooooo klein dat het is gelukt dat ik mezelf niet gek wil maken

Baal wel dat als het niet gelukt is de ICSI-behandeling pas ergens mei of juni wordt en in de tussentijd geen poging. Magoed. Na al het wachten kan dat er ook nog wel bij
    pi_67367290
    Je hebt groot gelijk, met stressen schiet je ook zo weinig op.. Afleiding zoeken is het beste dan
    Ach, mei of juni is al vrij snel! Dan heb je volgend jaar om deze tijd misschien al wel een mooi baby'tje in je armen! Maar alle dagen die je moet wachten duren te lang..
    pi_67367410
    En 2010 is toch een mooier jaar en nog makkelijk rekenen ook dan 2009
    pi_67369179
    Kut is dat he wachten
    pi_67369352
    Ja, heel kut. Ik tel alweer af. Nog 11 dagen en ik weet of het deze keer dan eindelijk gelukt is.
    pi_67369397
    En dan ben ik eigenlijk nog maar een wachtgroentje
    pi_67369469
    Ja, ronde 2 toch? Ik zit inmiddels in ronde sint-juttemis. Sinds november 2007 zat ik me net te bedenken. Klinkt wel heul lang al... Maar ook de 2e ronde is wachten waardeloos hoor.
    pi_67369485
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
    Ja, heel kut. Ik tel alweer af. Nog 11 dagen en ik weet of het deze keer dan eindelijk gelukt is.
    Even tellen ik moet nog............... 9 dagen wachten geloof ik. Kunnen er ook 10 zijn
    pi_67371582
    Hier nog een week en dan weet ik hopelijk echt wel veel meer
    pi_67372696
    wij nog 2 nachtjes slapen en dan eindelijk weer naar de gyn... maar of je dan meteen echt iets weet of aan de gang kan daarna... geen idee... maar goed, we gaan het zien... we weten in ieder geval dat er bij manlief iets niet helemaal in orde was...

Tally, die 10/9 dagen kom je ook nog wel door, na zo lang wachten... ik hoop zo dat het daarna goed nieuws is!

Hoe is het ondertussen met Saffier?
    pi_67373538
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Even tellen ik moet nog............... 9 dagen wachten geloof ik. Kunnen er ook 10 zijn
    Morgen heb je al weer 10% van die 10 dagen gehad
    Of zelfs nog meer als het 9 dagen zijn
    pi_67381549
    mijsje: sterkte met alles!

oh al dat wachten hier.... het is zenuwslopend, weet er alles van.... sterkte meiden!

als het goed is wordt ik 1 of 2 april ongesteld. Dus het is in aantocht in ieder geval.
    Op dit moment iets pijnlijke tepels, pijn in de onderbuik en wat in de onderrug, maar dat zal wel met de komende ongesteldheid te maken hebben... denk echt niet dat ik nu ineens spontaan zwanger ben geworden... kan ik echt niet geloven.

Sinds ik met alle medicijnen begonnen ben, heb ik veel meer last van ongesteldheidkrampen ed... herkennen jullie dit???

Ben nu bezig sinds 2006... dit is wat ik heb gehad tot nu toe:

1x pergotime tabletten (net zoiets als clomid)
    1x pergotime tabletten
    1x pergotime tabletten
    tripple dosis pergotime tabletten
    (met pergotime had ik wel eigroei, maar geen goede eisprong steeds)

1x 75g puregon en daarna pregnyl (met synarela neusspray vooraf en progesteron vaginale capsules achteraf)
    1x 75g puregon en daarna pregnyl (met synarela en progesteron)
    1x 100 en 75g puregon en daarna pregnyl (met synarela en progesteron)

Nu moet ik dus beginnen op de derde dag van ongi, 75g en deze keer geen neusspray of progesteron!
    En het is in een ander ziekenhuis EN nu krijg ik wel inseminatie. De andere keren was het gewoon zelf klussen....
    Hier mag ik ook geen behandeling direct na een behandeling doen, minstens 1 a 2 maanden ertussen...
    Dus ik baal altijd als ik zolang moet wachten...
    pi_67381820
    Hallo,

Dinsdag 10 maart heb ik pregnyl gehad zodat ik woensdagavond een eisprong zal krijgen.
    Op deze avond heb ik met mijn man gemeenschap gehad. Dinsdag 17 maart ben ik begonnen met licht bloeden. Er kwam heel af een toe een drup in het maandverband verder alleen een beetje met afvegen.
    zondag is het licht bloeden op gehouden. Vandaag heb ik een test gedaan omdat het nu 14 dagen na de eisprong is deze is negatief. Mijn vraag is of iemand van jullie hier ook ervaring mee heeft gehad. Normaal ben ik na pregnyl niet zo snel ongesteld of wat het ook was.
    pi_67382390
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef mijsje het volgende:
    Tally, die 10/9 dagen kom je ook nog wel door, na zo lang wachten... ik hoop zo dat het daarna goed nieuws is!
    Het wachten is het probleem ook niet MAAR DIE SPANNING!!!
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 22:11 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Morgen heb je al weer 10% van die 10 dagen gehad
    Of zelfs nog meer als het 9 dagen zijn
    Morgen nog een weekje. Dus ik heb al meer dan 10% dr op zitten.
    Ik heb besloten dat ik 3 april ga testen. Als ik het vol hou
      woensdag 25 maart 2009 @ 09:02:46 #273
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_67382505
    Sorry Melissa, ik heb er geen ervaring mee.

Ik ben een post kwijt van gister Ik had nog op Leonieke gereageerd dat het een goed idee is dat we dit topic maar snel op mogen doeken. Nou ja, alsnog dus.
    Ik was gister (en straks weer) met mijn tollende hoofd bij mijn ouders, lekker vertroeteld worden en had gister geen zin meer in i-net.

Moeilijk he Mijnsje als je niet goed weet waar je aan toe bent, of wat ze nog gaan verzinnen voordat je écht aan de slag kunt

Vlindur logisch dat je baalt van je lijf, maar ze doet wat ze kan hoor!! Miss_Sly wist dat zo mooi te verwoorden ooit. Hou moed!
    Je kan altijd vragen aan je gyn wat ze voelt voor pregnyl, nee heb je ja kun je krijgen

CP ik blijf mijn duimen draaien, 2e wachtmaand of wachten sinds Sint Juttemis maakt niets uit denk ik alhoewel je misschien wat meer geduld hebt in de 2e ronde dan in het 3e jaar misschien, het komt goed hoor!! PZE jij kan ook wel een extra gebruiken voor jou duim ik natuurlijk ook, ik sla niemand over met duimen!

Tally jij ook hier? Had ik iets gemist? Succes met wachten!

Wilma er gáát écht iets gebeuren voor jou nu!! Jammer dat er rustmaanden tussen zitten, maar wie weet heb je die helemaal niet nodig straks!!

Loenieke, nog even, het is bijna 1 april

Had ik nou al de uitslag van mijzelf verteld? Ze hebben 2 spots endo weggebrand achter de bm (was niet veel dus) en de eileiders zijn zéér goed toegankelijk volgens de gyn Helemaal mooi dus Volgende maand op controle.

M. moest gister naar het zh, naar de androloog. Lang verhaal kort; hij krijgt voor 3 maanden hormonen omdat zijn hormoonwaarden precies binnen de grenzen waren proberen ze die op deze manier hoger te krijgen. Die hormonen zorgen nl voor de hoeveelheid en beweeglijkheid van de zwemmers. Hiermee hopen ze ze beter te krijgen. Over 3 maanden weer de zwemmers komen laten testen, 2 weken daarna weer de uitslagen.
    In de tussentijd zelf aan de slag maar. Omdat ik afgelopen weekend ongeveer mijn ei had geeft dat ons 2 'kansen' zelf, ga straks dus ovu-testen halen. Aan de ene kant balen dat het wéér 3 maanden duurt voordat we een stapje verder kunnen aan de andere kant nu nog 2 pogingen om zonder grote toestanden zwanger te worden. Ik weet even niet wat ik ervan moet vinden.
    Zometeen naar de apotheek, ben benieuwd of we zonder (bij)betalen die medicijnen krijgen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 23% gewijzigd door Saffier op 25-03-2009 09:14:40 ]
    Ylana
    pi_67382561
    Kalkafzetting hoeft niet altijd kanker te zijn hoor Saffier. Dat heb ik van dichtbij mee gemaakt.
      woensdag 25 maart 2009 @ 09:08:00 #275
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_67382598
    Niet leuk om te horen lijkt me, dat laatste, maar wel een prettig idee dat ze er idd vroeg bij zijn. Je weet het nu zelf ook dus kan je regelmatig op onderzoek aandringen!

Fijn dat het bij jou van binnen allemaal goed eruit zag!
    Hopelijk doen die hormonen hun werk en hoeven jullie niet nog een stapje verder.
      woensdag 25 maart 2009 @ 09:16:47 #276
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_67382790
    Daarom heb ik 'm in een spoiler gezet Tally het hóeft niets te betekenen maar zodra ze dat letterlijk zeggen schrik je toch even. Bedankt vor je reactie!!

We gaan komende 2 maanden gewoon veel feestjes bouwen en vroeg naar bed enzo
    Ylana
    pi_67382871
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 09:16 schreef Saffier het volgende:
    Daarom heb ik 'm in een spoiler gezet Tally het hóeft niets te betekenen maar zodra ze dat letterlijk zeggen schrik je toch even. Bedankt vor je reactie!!

We gaan komende 2 maanden gewoon veel feestjes bouwen en vroeg naar bed enzo
    Ik heb nu 2 keer meegemaakt dat ze ons hebben bang gemaakt met het woordje kanker. En dan ga je wel leren dat je het eerst maar moet zien en dan pas gaat geloven.
    Moet wel zeggen dat door de eerste keer mijn bruiloft en nog groter feest was geworden dan we in gedachten hadden. We hebben toen echt alles gedaan wat we eigenlijk ook wilde maar niet deden omdat het toch wel geld zou gaan kosten wat eigenlijk dan ook weer niet nodig was omdat het ook zonder kon
      woensdag 25 maart 2009 @ 09:28:56 #278
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_67383107
    Hahahaha groot gelijk!! Feesten we leven maar een keer
    Een keer schrikken was wel ff genoeg, voor de volgende keer hou ik jouw woorden in gedachten, thanks!
    Ylana
    pi_67397657
    Saffier, fijn dat het er bij jou zo goed uitzag. Kalk is inderdaad niet altijd meteen erg hoor, wat tally zegt. Toch schrikken lijkt me. Vandaar maar weer eens een voor jou.
    pi_67398313
    Saffier, een mooie uitslag voor jou , en inderdaad even schrikken bij je mannetje... Ik hoop dat het jullie lukt om je er niet te veel zorgen over te maken, want het hoeft inderdaad niks te betekenen.
    Tally, ik kan me de spanning heel goed voorstellen! na zo'n tijd wil je het eigenlijk gisteren al weten!
    pi_67404211
    Ik ben het zat
    Ik wil niet meer wachten. Ik riep net tegen hubbie laat ik maar gewoon ongesteld worden dan weet ik tenminste nu al zeker dat het niet gelukt is.
    Enige wat ik kan is de hele tijd janken. KUTZOOI
      woensdag 25 maart 2009 @ 20:18:37 #282
    14811 Asyniur
    Nu met 2 jommetjes <3
    pi_67405951
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 09:02 schreef Saffier het volgende:
    Had ik nou al de uitslag van mijzelf verteld? Ze hebben 2 spots endo weggebrand achter de bm (was niet veel dus) en de eileiders zijn zéér goed toegankelijk volgens de gyn Helemaal mooi dus Volgende maand op controle.

M. moest gister naar het zh, naar de androloog. Lang verhaal kort; hij krijgt voor 3 maanden hormonen omdat zijn hormoonwaarden precies binnen de grenzen waren proberen ze die op deze manier hoger te krijgen. Die hormonen zorgen nl voor de hoeveelheid en beweeglijkheid van de zwemmers. Hiermee hopen ze ze beter te krijgen. Over 3 maanden weer de zwemmers komen laten testen, 2 weken daarna weer de uitslagen.
    In de tussentijd zelf aan de slag maar. Omdat ik afgelopen weekend ongeveer mijn ei had geeft dat ons 2 'kansen' zelf, ga straks dus ovu-testen halen. Aan de ene kant balen dat het wéér 3 maanden duurt voordat we een stapje verder kunnen aan de andere kant nu nog 2 pogingen om zonder grote toestanden zwanger te worden. Ik weet even niet wat ik ervan moet vinden.
    Zometeen naar de apotheek, ben benieuwd of we zonder (bij)betalen die medicijnen krijgen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Poeh das idd wel even schrikken. En nou 2 maanden hard klussen
    en anders krijg je daarna een beetje hulp
      woensdag 25 maart 2009 @ 20:19:22 #283
    14811 Asyniur
    Nu met 2 jommetjes <3
    pi_67405976
    Ow en ik duim natuurlijk voor jullie allemaal!
    KOm op Tally, nog even volhouden
    pi_67407432
    Tally, hang in there! Nog een paar dagen joh.
      woensdag 25 maart 2009 @ 21:00:30 #285
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_67407719
    Tally wat rot die wachtdagen hè? Hou vol meid, nog even!
    Ylana
    pi_67407897
    *Tally een dikke knuffel geeft*
    pi_67408260
    Tally ook van hieruit een dikke knuffel... kl*te wachtdagen ook
    pi_67409031
    Nog maar een weekje Tally. Da's voorbij voor je het weet

En dan nu serieus: het is ook zwaar k*t dat wachten
    pi_67409509
    Thanks. Het is gewoon die onzekerheid. Je lichaam voelt zwanger aan maar dat kan nog helemaal niet.
    Dat weet je nog helemaal niet zeker. En dan die krampjes Die krampjes soms maken het erger die onzekerheid
      woensdag 25 maart 2009 @ 21:49:02 #290
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_67409694
    Tally
    Er is ook echt gewoon niets dat het makkelijker kan maken...
    Hang in there meisje!
    pi_67409723
    Dat gevoel ken ik ja. Zwangerschapsverschijnselen van de Pregnyl. Het is zo gemeen om iemand die niet makkelijk zwanger kan worden zo te tergen. Evil hormonen zeggen:"Mwoehahahaha, zo voelt het om zwanger te zijn, maar wij gaan lekker niet vertellen of het echt is of nep"
    pi_67418828
    tally

ja precies CP... echt zo verwarrend....
    pi_67419541
    Mijn jankavondje is weer over! Ik heb gisteravond een leuke opdracht gekregen (via via) waar ik me op kan storten.
    Het maken van een website. Al is het een tijdje geleden dat ik het heb gedaan kan ik me nu daar helemaal op storten.
    Even iets om het van me af te zetten

Bedankt meiden!
    pi_67420180
    Blij dat het beter met je gaat Tally

Ik ben gistermiddag ongesteld geworden, Dus we gaan weer verder met de volgende ronde.
    pi_67420229
    Balen Vlindur
    Uithuilen en opnieuw beginnen
    pi_67420424
    Ben er eerder blij mee. Ik had toch al geen eisprong, dus hoe eerder ongesteld hoe beter. 30 dagen, netjes vind ik

"Uithuilen en opnieuw beginnen" dat vind ik zo mooi, Mefke heeft het in dr Signature. Word er altijd een beetje emo van als ik dat lees
      donderdag 26 maart 2009 @ 11:02:40 #297
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_67422716
    Tally wat fijn dat je je gedachten nu even in zo'n leuke opdracht kunt vastzetten! Succes
    Vlindur

Ik heb vanmorgen voor de zékerheid toch maar even het zh gebeld. Manlief heeft medicijnen en in de bijsluiter staat dat je er niet zwanger mee mag worden We gingen er wel van uit dat dat dan gold voor de vrouw, maar ik wilde het graag even zeker weten en idd, dat slaat op de vrouw, maar wáárom staat dat dan niet gewoon in de bijsluiter omdat dat makkelijk is zeker?
    Volgens het zh belt ongeveer 75% hier even over na, ligt het iig niet aan mij dus (gaat er dan geen lampje branden in het zh dat ze dat er even bij kunnen zeggen als ze dit recept uitschrijven?)
    Ylana
    pi_67423576
    Tally... wat klote dat je je hier weer bent komen 'melden'. 't Was een tijdje stil rondom jou...
    Heel veel sterkte met de komende behandelingen... probeer de moed erin te houden. En even je gedachten op wat anders is alleen maar goed denk ik!

Vlindur; wat ik nog tegen je wilde zeggen... bij mij werkte de Clomid ook niet goed meer op den duur. Eerst had ik er nog wel eisprongen mee, maar na een aantal maanden niet meer of veel te laat. Ik moest toen overstappen op Puregon en Pregnyl. Overigens moest ik ook een jaar Clomid gebruiken... is ook zo'n "standaard" bij ons in het ziekenhuis als ze geen extreme onvruchtbaarheidsproblemen tegen zijn gekomen tijdens de onderzoeken. bij ons lag het probleem aan mij; zonder medicijnen geen eisprong.

Verder voor iedereen hier; veel sterkte met jullie wandeling door de mmm... hopelijk zal het geen lange wandeling zijn. Probeer allemaal de moed erin te houden... ook al zie je het af en toe echt niet meer zitten... het kan echt goed komen!
    pi_67427369
    Jose, Ik heb PCOS, komt ook op neer dat ik zonder medicijnen geen eisprong heb. Wat achterlijk he, dat je het een jaar moet gebruiken. Maar ik zal het er morgen wel met haar over hebben. Ik hoop iig dat ik er iets bij krijg en niet alleen Clomid moet blijven gebruiken.
    Hoelang heb jij/jullie in totaal in de MMM gezeten?
    pi_67430947
    Vlindur; ik vond het ook zo stom dat ik het een jaar moest blijven gebruiken. Ik ben er in maart 2007 mee begonnen en een jaar later in maart 2008 ben ik begonnen met de Puregon en Pregnyl. Ik heb in de tijd dat ik Clomid gebruikte 3 keer blaasontsteking gehad, volgens de gyn kon dat niet door Clomid komen. Ik vond het wel heel raar... ik heb haast nooit blaasontsteking gehad, ja als kind, en vervolgens 3 keer vrijwel achter elkaar. en de laatste ronde Clomid had ik een vochtcyste van 5 cm in één van de eierstokken. Toen die weg was, ben ik begonnen met de spuiten.

Wij zijn in totaal 2 jaar en 3 maanden bezig geweest om zwanger te raken. Het eerste jaar probeer je het nog zelf, maar na een jaar zijn ook wij naar het ziekenhuis gegaan. En nu... nu ligt er een lief klein jongetje van 3 maanden boven in bed te slapen...

Heb het er maar goed over inderdaad. Ik had dat toen ook moeten doen, want Clomid was het gewoon niet voor mij. Succes morgen in ieder geval!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')