abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67262826
Gelukkig is het nu voorbij, Saffier. Slaap lekker en wordt maar snel weer de oude!
pi_67263226
Welkom thuis saffier Ik hoop dat als je dit leest je al een flink eind opgeknapt bent
pi_67263272
Fijn dat het goed ging Saffier, rust maar lekker uit.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 10:08:23 #204
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67263308
Gelukkig is het goed gegaan Saffier. Knap maar lekker op en doe rustig aan
pi_67263857
saffier
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:24:37 #206
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67272151

Slapen in je eigen bed is toch wel het lekkerst hoor Manlief is aan het koken, ben blij dat ik lekker thuis ben
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_67275560
Dikke voor een stoer dinnetje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 21:30:16 #208
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_67278413
Saffier, fijn dat het achter de rug is! Lekker uitrusten nu!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_67287090
Wat is het hier stil dames! Hoe gaat het nu?
pi_67289563
Ik ben aan 't wachten. Vandaag over twee weken is m'n NOD. Heb besloten dit keer niet zo te gaan zenuwen als de vorige keer. De kans dat het gelukt is is zo klein en die stress erbij is helemaal niet leuk
  zondag 22 maart 2009 @ 12:47:43 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67290090
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben aan 't wachten. Vandaag over twee weken is m'n NOD. Heb besloten dit keer niet zo te gaan zenuwen als de vorige keer. De kans dat het gelukt is is zo klein en die stress erbij is helemaal niet leuk
Ik duim voor je! en voor de anderen

Saffier, hoe is het met je? Ben je een beetje bijgekomen?
  zondag 22 maart 2009 @ 14:26:47 #212
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67293168
Cp succes met wachten!
Asy hoe is het met jou zelf?
En Wilma of Leonieke? En de rest?
De narcose zit nog in mijn hoofd zeg maar daardoor voel ik me wat vervelend en raar en slaap heel veel. Iemand tips om die narcose zsm uit mijn lijf te krijgen? Ik heb gelukkig nauwelijks pijn alleen uitrekken bijv is niet zo handig
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 22 maart 2009 @ 14:41:38 #213
61183 leonieke
Dan toch?
pi_67293740
Hier gaat het wel redelijk. Gisteren wel even een heel erg zwak moment gehad. Zat ik te kijken naar One Tree Hill (uhu, I know ) en ging het over iemand die een adoptieprocedure had ingezet. Uit het gesprek bleek dat ze niet echt geschikt was (problemen met ma). En toen kwamen de tranen boven: stel je voor dat IUI en IVF niet lukken en dat we zouden willen overgaan tot adoptie maar dat ze ons niet geschikt vinden? Paniek dus...

En dan gisterenavond een reünie met de dames van het zesde middelbaar (niet gemengde school). Ik denk dat het waarschijnlijk de laatste keer zal geweest zijn dat ik geweest ben Het is zo confronterend om zo vaak te moeten vertellen dat we nog geen kinderen hebben (lange tafel) en de verhalen over de kinderen en zwangere vriendinnen te moeten aanhoren.
Op een bepaald moment vertel ik in het kort onze situatie tegen mijn beste vriendin van vroeger (sinds 1e kleuterklas tot 6e middelbaar samen gezeten). Blijkbaar is ze nu 13 weken zwanger (wist ik niet, fijn voor haar natuurlijk ) Maar aan het eten merkte ik het: geen koude groenten, goed doorbakken steak. En dan kwam de meest ongevoelige reactie die ik me kon voorstellen (ik at scampi's met een slaatje): "ah Leonie ik ben zooo jaloers op jouw slaatje. Zo oneerlijk dat ik nu geen slaatje meer kan eten. Pfff, ik wou dat ik jouw slaatje kon eten en niet die stomme bonen en dat droog biefstuk. "
Heb mijn bord in volledige stilte leeggegeten en heb toen een vriendin even meegenomen naar buiten.

Waarom zijn mensen soms zo ongevoelig? (en dan is ze nog verpleegster...) Of misschien neem ik het te zwaar op, maar op een minder goede dag staan de tranen mij echt nader dan het lachen...

En nu genoeg gezeurd en weer verder wachten op 1 april
pi_67294147
Da's inderdaad wel een lompe opmerking als je net hebt verteld dat het bij jullie moeilijk gaat. Ik snap wel dat sommige mensen geen raad met zulke verhalen weten, maar hou dan gewoon je mond erover

En niet geschikt voor adoptie? Dan moeten er volgens mij wel hele rare dingen spelen. Ik zou me er sowieso nog niet druk om maken. Komt tijd, komt raad. Zulke toekomststress kun je nu helemaal niet gebruiken

1 april is al heel bijna!

En saffier: Ik heb geen tips om sneller van de narcose af te komen. Dat moet gewoon langzaam uit je lichaam gaan. Bij mij duurde het ook zeker wel een week voordat ik me weer helemaal OK voelde. Gewoon lekker rustig aan doen en je goed laten verwennen door manlief
  zondag 22 maart 2009 @ 14:59:06 #215
61183 leonieke
Dan toch?
pi_67294313
Ik weet het, het is belachelijk natuurlijk. We zitten nog ver van het einde van de rit, hebben zeker nog geen adoptieprocedure opgestart. Gewoon ff paniek.
pi_67294884
Dan mag je vandaag nog even als een kip zonder kop door 't huis rennen en paniekerig gillen, maar morgen braaf weer positeif he
  zondag 22 maart 2009 @ 15:17:20 #217
61183 leonieke
Dan toch?
pi_67294946
Weet je wat fijn zou zijn? Als er dan ook een dweil aan mijn voeten vastgemaakt wordt. Is het huis ook direct gekuist
pi_67295397
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:17 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat fijn zou zijn? Als er dan ook een dweil aan mijn voeten vastgemaakt wordt. Is het huis ook direct gekuist
Wie houdt je tegen?
  zondag 22 maart 2009 @ 15:35:51 #219
61183 leonieke
Dan toch?
pi_67295469
Het zandmannetje dat mijn in slaap aan het dommelen is
pi_67295600
Goh Leonieke, hadden vrijwel al die meiden dus al kinderen, jij bent nog hartstikke jong hoor!
(Jij bent toch pas 27/28 toch?) dan waren zij er gewoon vroeg bij, misschien als je een beetje zo probeert te denken raakt je dat wat minder.
Die eetopmerking zou ik ook niet zo kunnen waarderen, als je net daarvoor hebt vertelt over je kinderwens, zal zij misschien vast totaal niet over nagedacht hebben.

Succes 1 april, dat is al heeeel gauw
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 22 maart 2009 @ 18:25:36 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67300447
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:26 schreef Saffier het volgende:
Cp succes met wachten!
Asy hoe is het met jou zelf?
En Wilma of Leonieke? En de rest?
De narcose zit nog in mijn hoofd zeg maar daardoor voel ik me wat vervelend en raar en slaap heel veel. Iemand tips om die narcose zsm uit mijn lijf te krijgen? Ik heb gelukkig nauwelijks pijn alleen uitrekken bijv is niet zo handig
Volgens mij moet bewegen wel helpen om (sneller) de narcose uit je lijf te krijgen. Misschien anders p_iglet even vragen? (in SC ofzo)
ik zit in het andere topic en we gaan de klusweek weer in... Wil trouwens (als jij je beter voelt) even met je overleggen over ringzaken
  zondag 22 maart 2009 @ 18:28:41 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67300547
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:41 schreef leonieke het volgende:
Heel verhaal...

En nu genoeg gezeurd en weer verder wachten op 1 april

Komt wel goed schatje...
pi_67324411
ik wacht nog steeds op mijn ongi, dan mag ik op de derde dag beginnen met puregon weer!
dat is ongeveer begin april dan.. dus dan zal je wel meer van me horen, bedankt voor het vragen in ieder geval.

Oh Leonieke, wat een rotopmerking zeg.... maar ja, sommige mensen zijn gewoon dom!
Misschien is het beter om volgende keer meteen een antwoord terug te geven, zodat ze wel snappen dat zo'n opmerking erg misplaatst is!
pi_67324969
Ik zit eigenlijk stiekem te hopen dat ik niet ongesteld ga worden
Want als ik voor 1 april nog ongesteld word, zal ik waarschijnlijk nog een volgende menstruatie moeten afwachten voor ik zal mogen beginnen. Als ik kan zeggen dat ik geen cyclus heb, mag ik misschien vlugger aan de duphaston

Wilmadonna, ik denk dat een antwoord op zoiets geven toch nooit voldoende is. Ik had er trouwens zaterdag geen zin meer in, ik had al genoeg moeten aanhoren dat ik er niet te veel mee bezig mag zijn en dat het zo wel zal komen of de tante van een vriendin van mijn buurvrouw... (jullie kennen de verhalen wel).
pi_67331596
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:50 schreef leonieke het volgende:
Ik zit eigenlijk stiekem te hopen dat ik niet ongesteld ga worden
Want als ik voor 1 april nog ongesteld word, zal ik waarschijnlijk nog een volgende menstruatie moeten afwachten voor ik zal mogen beginnen. Als ik kan zeggen dat ik geen cyclus heb, mag ik misschien vlugger aan de duphaston
Ik help het je hopen Leonie!

Ennuh, dat mens en jouw slaatje, ik denk dat ik het in haar gezicht had gesmeerd.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')