Maar jij bent toch op 14-07-07 getrouwd? dat is: 14=7+7... is ook best bijzonder...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:11 schreef leonieke het volgende:
En verklaar me nu maar gek, maar wij wilden juist niet op zo'n 'leuke' datum trouwen![]()
CP, juist omdat wij ('oudgedienden'quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef CrazyPrincess het volgende:
En ook zo lief dat de oudgedienden nog regelmatig langskomen. Jullie zijn allemaal lief
* CrazyPrincess gaat emo in een hoekje zitten janken...
Ik ook!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef McLaura het volgende:
Ik duim mijn duimen stuk Leonieke, dat jij in 2010 mama mag worden!
Ik inderdaad ook. En ik denk wel eens 'poeh, je zou er maar aan staan'. En dan realiseer ik me dat ik óók in dat schuitje heb gezeten. Wij zijn óók voor ons gevoel veel te lang bezig geweest (3 jaar, 40 cyclussen, 20 negatieve testen, 6 iui en 1 ivf). Maar raar genoeg ben ik de ergste pijn en frustratie vergeten..... Dat komt heus wel terug, maar momenteel zit ik heel erg op een lichtblauwe wolk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:12 schreef Jose81 het volgende:
[..]
CP, juist omdat wij ('oudgedienden') weten hoe het is als het allemaal niet zo makkelijk gaat en hoeveel spanningen en frustratie het met zich mee kan brengen, kom ik hier regelmatig even kijken hoe het ermee staat. Dit is ook het enige topic waar ik vrijwel dagelijks even lees en wat ik in mijn favorieten heb staan...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef Vlindur het volgende:
knip**
En ik heb me toch een rugpijn sinds gister. Snap er niks van!
*knip*
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb in ieder geval absoluut geen negatieve gevoelens bij jullie reacties. Vind het juist alleen maar erg lief dat jullie af en toe langs komen en informeren hoe het gaat. En ik gun het alle oudgedienden echt heel erg dat het hen gelukt is hier weg te komen met een mooie zwangerschap
sombietje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:32 schreef sombie het volgende:
Ik geloof dat ik de afgelopen weken elke dag wel jank. Word soms doodmoe van mezelf. En nu is er weer eens een collega zwanger. De gesprekken gaan over niets anders meer want iedereen is of zwanger of het weleens geweest. Ik ben vanmiddag maar gevlucht tijdens de gezellige nazit. Bleeegh.
He wat naar is dat toch. Weten ze van jou situatie af? En hoe is hetverder met je en waar zijn jullie nu met de pogingen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:32 schreef sombie het volgende:
Ik geloof dat ik de afgelopen weken elke dag wel jank. Word soms doodmoe van mezelf. En nu is er weer eens een collega zwanger. De gesprekken gaan over niets anders meer want iedereen is of zwanger of het weleens geweest. Ik ben vanmiddag maar gevlucht tijdens de gezellige nazit. Bleeegh.
Moeilijk en zwaar, dat is heel goed omschreven. Van onbegrepen infertiliteit naar zwanger....quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef NieTTus het volgende:
Als het eenmaal zover is, hoe kan ik dan zomaar omschakelen naar: zwanger. Dat lijkt me heel moeilijk en zwaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik verwacht niet zwanger te zijn en ga ook maar niet testenHet zal wel gewoon een korte menstruatie geweest zijn
NieTTus, take it easy. Denk aan jezelf en volgende maand weer vol goede moed een nieuwe poging![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef CrazyPrincess het volgende:
Als je de cijfers mag geloven krijgt 1 op de 6 stellen met in meer of mindere mate onvruchtbaarheid te maken. Dus als je iedereen om je heen ineens zwanger ziet worden kan het ook zomaar zijn dat een deel van die mensen ook al langer bezig is en met MMM en alles erbij... Maar denk dat veel mensen daar niet over zullen vertellen...
Ik ben wel echt ongesteld (geweest).ik ben drie keer ongesteld geweest na de pil, en de laatste twee keer is het dus echt weinig. Vooral de tweede keer vroeg ik me af is dit wel een menstruatie. Niet eens een tampon nodig en na twee dagen gewoon weg. Nu ben ik voor derde keer en het is iets meer dan de vorige keer dat wel gelukkig. Wij gaan nu voor de tweede ronde....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik verwacht niet zwanger te zijn en ga ook maar niet testenHet zal wel gewoon een korte menstruatie geweest zijn
NieTTus, take it easy. Denk aan jezelf en volgende maand weer vol goede moed een nieuwe poging
Toen ik aan de pil was waren ze ook altijd een stuk heftiger. Dit is dan ook mijn eerste echte eigen ongesteldheid (na ja, na Gonal-f en pregnylquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Bucko het volgende:
[..]
ik ben drie keer ongesteld geweest na de pil, en de laatste twee keer is het dus echt weinig. Vooral de tweede keer vroeg ik me af is dit wel een menstruatie. Niet eens een tampon nodig en na twee dagen gewoon weg. Nu ben ik voor derde keer en het is iets meer dan de vorige keer dat wel gelukkig. Wij gaan nu voor de tweede ronde....
Op zich zit ik dan wel in een 'maf' clubje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef CrazyPrincess het volgende:
Als je de cijfers mag geloven krijgt 1 op de 6 stellen met in meer of mindere mate onvruchtbaarheid te maken.
Ik vind dat ook wel 'grappig'quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Toen ik aan de pil was waren ze ook altijd een stuk heftiger. Dit is dan ook mijn eerste echte eigen ongesteldheid (na ja, na Gonal-f en pregnyl, maar niet opgewekt met Duphaston ofzo), dus misschien dat het daar aan ligt
Er blijft natuurlijk iets niet kloppen aan m'n hormoonhuishouding, maar so be it
Ik vind het bij jou zo 'grappig' dat je voor de pil nooit ongesteld was en nu wel. Kennelijk heeft de pil je hormoonhuishouding een voldoende harde schop gegevenIk hoop dat het je deze ronde gaat lukken daar nog een mooie zwangerschap aan vast te plakken
En dan doe ik lekker mee
![]()
Hehheh, mooie dwarsdoorsnede van de samenlevingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:54 schreef McLaura het volgende:
[..]
Op zich zit ik dan wel in een 'maf' clubje.
1 vriendin is 9 keer zwanger geweest en heeft 3 kinderen
1 vriendin is na 2,5 jaar spontaan zwanger geworden
1 vriendin wordt zwanger van het kijken naar haar man
1 vriendin is ook 3 jaar bezig als haar eerste IVF begint (net als wij dus)
Mijn beste vriendin heeft over de eerste een jaar gedaan, en over de tweede 6 maanden.
Nouja, en ik dus. Eigenlijk is mijn vriendinnenclubje dus een kneuzenclubje op 2 na
*knuffel en een kus* Zet em op meid.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik heb net mijn 6e clomidkuurtje gehaald bij de apotheek. Nu zit ik met die doos voor mijn neus een beetje sip te wezen hier. Weer een week vol met racende hormonen voor de boeg waarin ik mezelf nauwelijks herken. Pfft. Tuurlijk heb ik het ervoor over, maar toch zie ik er tegenop. Blegh. Schiet nou maar eens op met die baby.
Trut! Ik moest lachen om je kleedhokjesopmerking!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:48 schreef Saffier het volgende:
CP ik snap je hélemaal!
Toen we vrij snel te horen kregen dat het IVF/ICSI zou gaan worden (binnen een maand wisten we dat eigenlijk al, slik) dacht ik; 'Dat is leuk, die mallemolen, maar we stappen verdorie ín op het éindstation!!
Niks samenlevingstest, IUI's of wat dan ook, gewoon regelrecht door naar het eindstation, hierna is er gewoon niets meer.'
Dat was echt even slikken en soms nog wel.
Besef wel dat als je ICSI doorgaat, de bevruchting voor je wordt gedaan, ze moeten straks 'alleen maar' blijven plakken. De grootste hordes worden en het ziekenhuis al genomen voor ons, hoeven wij dus al niet meer te doen (voor het gemak sla ik wel alle hormonen, spuiten, ziekenhuisbezoekjes enzo maar even over hepositief blijven!) . En wat vlindur zegt, nu gaat het opschieten, niet al dat andere gezeur ook nog eens!
Dat je al een jaar hier meepostveel te lang eigenlijk al.
Komt goed hoor, echt!![]()
Trouwens, de zwemmers hier hébben niet eens een diplomadie komen niet verder dan de kleedhokjes
* Saffier heeft nu een beeld van zwemmers met kurken, bandjes, flippers snorkel én duikbrilletjesín de kleedhokjes
Dat weten we lieve Diaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
CP, wat een domper dat jullie nu meteen ICSI moeten gaan doen....En Saffier, ik zag nav je opmerking ook al zaadjes in de kleedkamer enz.
Ik wil jou heel veel succes wensen met de kijkoperatie
![]()
Verder probeer ik dit topic te volgen, maar soms lukt het nietMaar ik blijf met jullie meeleven en meeduimen hoor!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |