Nu moet ik weer huilen van jullie reacties.

Zo lief!
Volgens mij weet iedereen op mijn werk wel wat er speelt via via maar ik praat er niet met iedereen over. Daarvoor heb ik te veel collega's. Eerst was het bij mij ook zoals jij beschrijft, Saffier, ik voelde een steek, afhankelijk van wie het betrof, en dan ging het wel weer. Nu gaat het echter om een heel leuke collega die ik het echt gun, maar toch kan ik het gewoon niet aanhoren, al die verhalen en de herinneringen die iedereen ophaalt aan eigen zwangerschappen. Ik moet er echt heel erg van huilen. Dat komt vast ook doordat ik erg bezig ben met de vraag wat als het nooit lukt? Hoe ga ik dan verder?
Maar goed, die verhalen enzo zullen vast wennen en dan kan ik er wel weer mee omgaan maar nu nog even niet. Maar ja, mijn collega is natuurlijk gewoon terecht heel erg blij en nu ze er eindelijk over kan praten, haalt ze haar hart op. Ook logisch, vind ik.
O, en ik wilde nog op zoveel reageren maar ik ben de helft alweer vergeten! Er gebeurt zo veel bij iedereen! CP alweer de eerste spuit gezet.

Vlindur, nierstenen.

Sterkte. Leonieke eindelijk een behandelplan. Ik duim voor je! Saffier (of eigenlijk Saffierman) met tegenvallend zaad, balen.

En volgens mij vergeet ik nu dus inderdaad de helft weer.
"Oudgedienden", ik vind het ook juist fijn en bemoedigend om jullie te zien posten. Bij jullie is het gelukt! Dat kan bij ons dus ook. Ik lees ook graag hoe het met jullie gaat maar mijdt Z&G meestal. En dat het moeilijk en zwaar is van onbegrepen infertiliteit naar zwanger kan ik me goed voorstellen. En ook misschien angst dat het alsnog misgaat?
Miss_sly vroeg hoe wij er nu voor staan. De laatste IUI is dus afgebroken. Deze maand slaan we even over wegens allerlei redenen. Daarna wilden we nog 1 keer IUI doen en dan door naar IVF. We zijn al bezig met de voorgesprekken daarvoor.
Helaas worden het misschien wel 3 maanden uitstel omdat mijn vriend ziek is en zijn temperatuur hoger dan 38 graden is geweest. Dan moet je meestal 3 maanden wachten omdat het sperma zich dan moet herstellen. Omdat die hoge temperatuur bij hem echter maar een paar uur is geweest, heb ik hoop dat het dan misschien niet uitgesteld hoeft te worden. Nog even afwachten dus. En sowieso 1 maandje 'rust' en weer zelf proberen (hoewel ik totaal niet meer geloof dat dat nog kan lukken, maar goed, niet 'geschoten' -haha- is altijd mis).