abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67007025
Vlindur, dommie. Kan gebeuren joh. Toch maar klussen voor de zekerheid.

CP, goed dat je zo sterk bent, gewoon doorgaan met die banaan.
pi_67007130
Ja, vanavond weer klusnacht. Dan moet het wel weer goed zijn voor deze maand. Volgens een vruchtbaarheid calculator ding was woensdag de beste dag. En die hebben we ook goed benut

Maar vind het zo stom van mezelf. Het is zo belangrijk en dan vergeet ik het.. Hoe stom!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67009304
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:47 schreef Vlindur het volgende:
Ja, vanavond weer klusnacht. Dan moet het wel weer goed zijn voor deze maand. Volgens een vruchtbaarheid calculator ding was woensdag de beste dag. En die hebben we ook goed benut

Maar vind het zo stom van mezelf. Het is zo belangrijk en dan vergeet ik het.. Hoe stom!
Dan denk ik dat het in de lucht zit. Ik was ook m'n spuit bijna vergeten. Kan gebeuren hoor. Je hebt nu al zoveel aan je hoofd
pi_67009826
je bent liev

Zo'n vriend is dan wel handig he J. herinnerde me ook altijd aan mn pillen bende, Heb nu de wekker op mn telefoon maar ingesteld
pi_67017086
Pffff, of ik even wil zeggen dat hij m'n man is en niet m'n vriend
pi_67017690
Whahahahahahaa!!

Geachte man van CrazyPrincess,

U hebt groot gelijk dat u benoemd wil worden als 'man'
Ik wou dat ik mijn vriend mijn man kon noemen.
Met nederige excuses..

Vlinder.
pi_67018428
Hij is weer helemaal in z'n nopjes, dank je wel

Mannen
pi_67024846
ik heb er ook zo een hoor... hij zegt ook altijd stellig: mijn vrouw...

vlindur, kan gebeuren hoor! komt vast goed!
pi_67026803
Het willen van een kindje is voor ons al een teken 'voor de rest van ons leven '
Trouwen kan altijd nog
pi_67033428
Ik vind trouwen helemaal niet zo belangrijk geloof ik...
pi_67033520
Ikke wel hoor. Dan issie echt van mij Vind ik toch wel heel speciaal. Horen we echt bij elkaar

[ Bericht 2% gewijzigd door Vlinder op 14-03-2009 13:02:39 ]
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:50:56 #137
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67036041
Dit jaar al 9 jaar getrouwd en al 15 jaar bij elkaar
Sinds die handtekening issie inderdaad echt van mij
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_67036586
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 10:56 schreef Vlindur het volgende:
Ikke wel hoor. Dan issie echt van mij Vind ik toch wel heel speciaal. Horen we echt bij elkaar
zo vond ik dat ook... het maakte de relatie die we toen hadden wel helemaal af! (voor mijn gevoel dan... m'n mannetje vond het ook niet perse nodig... wilde zelfs trouwen na de eerste baby... na, dan zou er dus helemaal geen bruiloft komen in de komende tijd... )
pi_67042216
Tsja, wij zijn al 10 jaar samen en in het begin wilde ik heel graag trouwen. Nu interesseert dat me niets meer en wil ik gewoon een kindje samen.
  zondag 15 maart 2009 @ 10:20:06 #140
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_67062192
Ik wist niet dt werkeloosheid combineren met werken als kleine zelfstandige zoveel tijd zou vergen .

Heel vlug maar even een beetje bijgelezen, ik zal vast wel veel dingen over het hoofd hebben gezien.

NieTTus, wat knap van je dat je zo'n 'zelfanalyse' gedaan hebt en hiervan voor de toekomst probeert te leren! En motorrijden kan ik alleen maar aanraden, heerlijk! (Alleen niet hier in Israel, dat is werkelijk levensgevaarlijk.)

CP, effe virtueel met servies gooien lucht op, maar gelukkig zit je er ook weer niet zo diep in dat een post van Saffier je er niet uit haalt (opmerkingen waar ik ook hard om heb moeten lachen, ook ik moet nu oppassen niet spontaan in een proestbui uit te barsten mocht ik eens in een zwembad komen: eerst de kleedhokjes inspecteren op geheel gereed staande zwemmers!).

Leonieke, is het niet morgen al 1 april ? Zo niet, dan vast en zeker wel overmorgen. In ieder geval is het vlug en ik hoop voor je dat het daarna ook allemaal vlot zal gaan.

Sterkte allemaal !

Hopelijk kan ik nu weer dagelijks wat tijd vrijmaken om in ieder geval een beetje bij te blijven met wat er hier gebeurt (en hopelijk hoeft dat over een paar maanden ook niet meer omdat het hier dan gewoon leeg is, toch ?).
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_67126712
SilkTie, ook jij bent lief dat je regelmatig je neus nog laat zien hier. En de enige man die hier post willen we natuurlijk niet kwijt

Iets heel anders. Lees ik net op NU.nl: http://www.nu.nl/economie(...)-verlofregeling.html
Overigens vind ik dat dit niet alleen de vrouw betreft. Bij IUI/IVF/ICSI is de man net zo hard nodig!
pi_67128464
echt belachelijk dat het zo gaat. ik ben blij dat mijn werkgever er veel coulanter in is. als ik naar het ziekenhuis of naar de dokter moet, probeer ik het in te plannen op maandag of dinsdag (mijn vrije dagen) en als dat niet lukt, ben ik vrij van m'n werk. (wordt wel wat lastiger omdat het aantal invallers een beetje (lees hier: heel erg) terugloopt. en om een klas zonder juf te laten zitten, doe je ook niet...
pi_67129334
Ik probeer het ook zoveel mogelijk in m'n eigen tijd te doen, maar dat is niet altijd mogelijk. Ben zeker een beetje bang voor de IVF, want dat kost echt veel tijd
pi_67129517
ja, dat lijkt me ook wel. heb je het al besproken met je werkgever? ik heb het wel al verteld, gelukkig kan dat bij mijn directeur en heeft hij er alle begrip voor.
pi_67132045
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik probeer het ook zoveel mogelijk in m'n eigen tijd te doen, maar dat is niet altijd mogelijk. Ben zeker een beetje bang voor de IVF, want dat kost echt veel tijd
Ik heb het niet ervaren als 'tijd kostend'....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67132140
Hier mag ik gelukkig meestal zomaar verlof nemen. Wel frustrerend soms dat ik op die manier heel wat verlof moet inleveren, maar ik mag al niet klagen dat het allemaal 'zomaar' mag (en als het lukt, probeer ik mijn uren op een ander moment in te halen, zodat ik niets moet inleveren)
pi_67132245
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:05 schreef leonieke het volgende:
Hier mag ik gelukkig meestal zomaar verlof nemen. Wel frustrerend soms dat ik op die manier heel wat verlof moet inleveren, maar ik mag al niet klagen dat het allemaal 'zomaar' mag (en als het lukt, probeer ik mijn uren op een ander moment in te halen, zodat ik niets moet inleveren)
Nog 2 weken!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67132467
Dat artikel zou ik vanochtend ook plaatsen, maar CP was me voor

Ik kom net bij de gyn vandaan. had gister gebeld omdat ik het vrijdag vergeten was en ik kon vandaag gelukkig terecht. Zo te zien was het gesprongen, maar omdat we dus niet wisten wanneer moest ik zonet bloed laten prikken en vrijdag moet ik weer. En dan dinsdag weer voor gesprek.

Dus de wachtweken zijn weer begonnen Mijn NOD heb ik op 26 maart bedacht.
pi_67133025
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:08 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nog 2 weken!!!
Gekkie!

Maar wel super dat er zo gesupporterd wordt

Ik wil zo graag nu beginnen, hé, dus ik hoop echt heel hard dat ze me direct iets geven om mijn cyclus op te wekken zodat ik dan mag beginnen (en niet dat ze me nog eventjes zullen laten wachten).

Which reminds me dat ik deze week weer met foliumzuur ga beginnen Heb dat de afgelopen maanden gewoon verstopt in mijn kast
pi_67133044
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:16 schreef Vlindur het volgende:
Dat artikel zou ik vanochtend ook plaatsen, maar CP was me voor

Ik kom net bij de gyn vandaan. had gister gebeld omdat ik het vrijdag vergeten was en ik kon vandaag gelukkig terecht. Zo te zien was het gesprongen, maar omdat we dus niet wisten wanneer moest ik zonet bloed laten prikken en vrijdag moet ik weer. En dan dinsdag weer voor gesprek.

Dus de wachtweken zijn weer begonnen Mijn NOD heb ik op 26 maart bedacht.
Veel succes met de wachtweken Ik duim alleszins dat die duivels gewoon wegblijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')