Ik wist niet dt werkeloosheid combineren met werken als kleine zelfstandige zoveel tijd zou vergen

.
Heel vlug maar even een beetje bijgelezen, ik zal vast wel veel dingen over het hoofd hebben gezien.
NieTTus, wat

knap van je dat je zo'n 'zelfanalyse' gedaan hebt en hiervan voor de toekomst probeert te leren! En motorrijden kan ik alleen maar aanraden, heerlijk! (Alleen niet hier in Israel, dat is werkelijk levensgevaarlijk.)
CP, effe virtueel met servies gooien lucht op, maar gelukkig zit je er ook weer niet zo diep in dat een post van Saffier je er niet uit haalt (opmerkingen waar ik ook hard om heb moeten lachen, ook ik moet nu oppassen niet spontaan in een proestbui uit te barsten mocht ik eens in een zwembad komen: eerst de kleedhokjes inspecteren op geheel gereed staande zwemmers!).
Leonieke, is het niet morgen al 1 april

? Zo niet, dan vast en zeker wel overmorgen. In ieder geval is het vlug en ik hoop voor je dat het daarna ook allemaal vlot zal gaan.
Sterkte allemaal

!
Hopelijk kan ik nu weer dagelijks wat tijd vrijmaken om in ieder geval een beetje bij te blijven met wat er hier gebeurt (en hopelijk hoeft dat over een paar maanden ook niet meer omdat het hier dan gewoon leeg is, toch

?).
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)