bemoei maar hoor Diaan! Ik zou daar dus zelf nooit op gekomen zijn!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
CP, wat een domper dat jullie nu meteen ICSI moeten gaan doen....En Saffier, ik zag nav je opmerking ook al zaadjes in de kleedkamer enz.
Ik wil jou heel veel succes wensen met de kijkoperatie
![]()
Verder probeer ik dit topic te volgen, maar soms lukt het nietMaar ik blijf met jullie meeleven en meeduimen hoor!!!
Meiden, misschien bemoeierig maar hebben jullie ook al acupunctuur geprobeerd.. ik heb daar heel veel baat bij gehad, door die behandeling heb ik weer een normale cyclus gekregen, daar ben ik van overtuigd en daarbij baat het niet, schaadt het niet....
Wat lief dat iemand zo goed opletquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef leonieke het volgende:
Mja, op het moment dat een student bij mij (studentenbegeleider) binnenkomt en vraagt of alles wel goed gaat met mij is het misschien wel de moment om even aan de alarmbel te trekken en eigenlijk zou ik geen favorieten mogen hebben, maar die student is dan ook een schatje... en zou eigenlijk helemaal niet mogen weten wat er scheelt met mijmaar ah..
Zit jij niet in het verkeerde topic te posten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef missCMS het volgende:
Hallo allemaal,
weer terug van weggeweest,
had mijn hoofd er ff niet meer bij... zoveel tgegenslagen gehad vanaf december..
maar ik heb weer moed en kom er weer gezellig bij.
Ik hoop eigenlijk maar heel even op dit forum.
ik zit echt met spanning te wachten....
ik heb al een paar dagen gevoelige tepels, maar daar en tegen ook al een paar dagen weer last van mijn buik,
maar geen menstruatie te bekennen... HELP waar komt dit vandaan!!!
Ik ben aan de ene kant bang dat de pijn in mijn buik weer zal leiden tot iets wat niet goed is, maar aan de andere kant heb ik ook een positief gevoel...
ik heb vanmiddag natuurlijk weer te vroeg getest, negatief, wilde het gewoon weten hahaha
maar officieel is morgen mijn NOD..
ik ga alleen morgen nog niet testen, wacht het weekend denk ik eerst nog even af..
dus zou ik weer op de lijst mogen...
Dan denk ik dat het in de lucht zit. Ik was ook m'n spuit bijna vergeten. Kan gebeuren hoor. Je hebt nu al zoveel aan je hoofdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:47 schreef Vlindur het volgende:
Ja, vanavond weer klusnacht. Dan moet het wel weer goed zijn voor deze maand. Volgens een vruchtbaarheid calculator ding was woensdag de beste dag. En die hebben we ook goed benut
Maar vind het zo stom van mezelf. Het is zo belangrijk en dan vergeet ik het.. Hoe stom!
zo vond ik dat ook... het maakte de relatie die we toen hadden wel helemaal af!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:56 schreef Vlindur het volgende:
Ikke wel hoor. Dan issie echt van mijVind ik toch wel heel speciaal. Horen we echt bij elkaar
![]()
Ik heb het niet ervaren als 'tijd kostend'....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik probeer het ook zoveel mogelijk in m'n eigen tijd te doen, maar dat is niet altijd mogelijk. Ben zeker een beetje bang voor de IVF, want dat kost echt veel tijd
Nog 2 weken!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:05 schreef leonieke het volgende:
Hier mag ik gelukkig meestal zomaar verlof nemen. Wel frustrerend soms dat ik op die manier heel wat verlof moet inleveren, maar ik mag al niet klagen dat het allemaal 'zomaar' mag (en als het lukt, probeer ik mijn uren op een ander moment in te halen, zodat ik niets moet inleveren)
Gekkie!quote:
Veel succes met de wachtwekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:16 schreef Vlindur het volgende:
Dat artikel zou ik vanochtend ook plaatsen, maar CP was me voor
Ik kom net bij de gyn vandaan. had gister gebeld omdat ik het vrijdag vergeten was en ik kon vandaag gelukkig terecht. Zo te zien was het gesprongen, maar omdat we dus niet wisten wanneer moest ik zonet bloed laten prikken en vrijdag moet ik weer. En dan dinsdag weer voor gesprek.
Dus de wachtweken zijn weer begonnenMijn NOD heb ik op 26 maart bedacht.
Nou, weet je, sommige mensen blijven gewoon beter hangen dan anderen, en ik ben blij blij blij dat de arts waar je nu bent geweest wel wat voor je wil doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gekkie!![]()
Maar wel super dat er zo gesupporterd wordt![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gekkie!![]()
Maar wel super dat er zo gesupporterd wordt![]()
Ik wil zo graag nu beginnen, hé, dus ik hoop echt heel hard dat ze me direct iets geven om mijn cyclus op te wekken zodat ik dan mag beginnen (en niet dat ze me nog eventjes zullen laten wachten).
Which reminds me dat ik deze week weer met foliumzuur ga beginnenHeb dat de afgelopen maanden gewoon verstopt in mijn kast
Het zo ervaren of het feitelijk zo zijn, zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Feit blijft dat het tijd kost en dat ik daar steeds weer een oplossing voor moet bedenken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:01 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb het niet ervaren als 'tijd kostend'....
Super!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:49 schreef leonieke het volgende:
McLaura: het is dezelfde arts als de vorige keer, maar ik vond hem veel beter communiceren deze keer (en ik niet alleen, mijn man had ook een veel beter gevoel en hij is de optimist van de twee).
Dat is waar. Misschien dat het bij mij zo 'leek' omdat ik op woensdag en vrijdag vrij ben, en de punctie op woensdag was en de terugplaatsing vrijdag. Voor mijn man heeft het hem 2 vrije dagen gekost, maar zijn baas wist ervan en die heeft hem heel droog ziekgemeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Het zo ervaren of het feitelijk zo zijn, zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Feit blijft dat het tijd kost en dat ik daar steeds weer een oplossing voor moet bedenken.
Ik heb tot nu toe ook zo veel mogelijk op m'n vrije dag gedaan, maar nu met IUI's en aankomende IVF's merk ik dat het ideale moment het toch wel erg afhankelijk is van je cyclus en absoluut niet te plannen valtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:55 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien dat het bij mij zo 'leek' omdat ik op woensdag en vrijdag vrij ben, en de punctie op woensdag was en de terugplaatsing vrijdag. Voor mijn man heeft het hem 2 vrije dagen gekost, maar zijn baas wist ervan en die heeft hem heel droog ziekgemeld.
Arme pzequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
/ begin egopost
Ik baal vandaag. Mijn ovustreep is nu weer helemaal verdwenen, ik had zo'n goede hoop na het ministreepje van gisteren. Bovendien begin ik mijn baan steeds meer zat te worden, maar vind ik het niet echt een optie om te gaan solliciteren. Stel je voor dat ik toch ineens - je weet nooit - zwanger raak, dan is dat ook een beetje vreemd voor de nieuwe werkgever. Maar aan de andere kant: het kan nog wel eeuwen duren... Ik ben dus even niet zo heppie vandaag.![]()
/ end egopost
Dat lijkt me idd erg lastig. Mijn werk is vanaf het begin op de hoogte geweest, en de ouders van mijn gastkindjes heb ik tijdens de intake al ingelicht dat we in een traject zaten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat ik er niet open over kan zijn. Ook naar andere collega's toe kan ik me voorstellen dat het vreemd is dat ik vantevoren niet weet of ik bij een meeting kan zijn of niet. Maar aan die collega's heb ik dan weer gewoon schijt
Inderdaad CP, heel verstandig. Ik wist toen ik mijn eerste contract tekende niet hoe dingen zouden gaan lopen, en heb twee keer verlenging gehad. Nu ik geen verlenging meer krijg (in mijn functie geven ze geen vaste aanstellingen) ben ik zwanger. En strak gepland hoor, 1 juni loopt mijn contract af, en eind juli ben ik uitgerekend. Nouja, het scheelt weer : ik hoef geen verlof aan te vragen, dat krijg ik sowiesoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat je niet je leven om de MMM moet bouwen.
Is het licht bloedverlies of echt ongesteldheid?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:23 schreef melissa83 het volgende:
hallo ik heb een vraag ik heb vorige week een pregnyl prik gezet zonet na het toilet geweest en nu heb ik al wat bloedverlies normaal is dit toch na ongeveer 14 dagen???
Dat hangt ook van je normale cyclus af, als je die hebt. Sommige meiden hebben maar een korte luteale fase (8 dagen). Beste is denk ik dit na te vragen bij je arts. Die kent jouw specifieke situatie het bestquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:45 schreef melissa83 het volgende:
Het is nog heel weinig maar is het voor ongesteldheid niet vroeg??
Ga er niet meer van uit dat ik zwanger ben maar vind het zelf zo vroeg
Als het een beetje bloed is kan het ook innestelbloed zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:00 schreef melissa83 het volgende:
Ja ik zal wel even horen de vorig keren dat ik pregnyl gebruikte duurde het volgens mij langer verder heb ik van mij zelf geen cyclus dus dat zal ik niet weten maar in ieder geval bedankt.
Jullie zijn schatjesquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:46 schreef mijsje het volgende:
Tally, ik wacht ook met jou mee!we denken aan je
En nu is het 'morgen om deze tijd'!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:40 schreef Saffier het volgende:
Bedankt meiden. (Niet) druk maken hè?![]()
Morgen om deze tijd is het allang weer klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |