Beetje mijn NWS-bericht kopieren! Plagiaat!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
Cobra 170 kilometer meegereden in auto
Uitgegeven: 4 maart 2009 12:15
Laatst gewijzigd: 4 maart 2009 12:14
JOHANNESBURG - Een Zuid-Afrikaans echtpaar heeft vanaf het Kruger Nationaal Park 170 kilometer gereden met een zeer giftige slang in hun auto. Dat meldden Zuid-Afrikaanse media woensdag.
De 69-jarige Gordon Parratt dacht tijdens het rijden dat hij continu een insect bij zijn been voelde. Toen hij naar beneden keek, zag hij echter de 85 centimeter lange slang, die zich om zijn linkervoet had gewikkeld.
Het lukte het koppel lange tijd niet om de slang te verwijderen, maar uiteindelijk konden zij een expert inschakelen om de cobra weg te halen. ,,Gelukkig raak ik niet snel in paniek, maar mijn vrouw gooide onmiddellijk haar voeten op het dashboard'', aldus Parratt.
Ogen
Cobra's zijn extreem gevaarlijk; hun gif tast het menselijk weefsel en het zenuwstelsel aan. De slangen spugen hun gif meestal in de ogen van het slachtoffer.
FHA!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:16 schreef Fha het volgende:
helluh
Ik moet vandaag de scores berekenen die een kind heeft gehaald op een intelligentietest. Als eerste moet ik dus haar leeftijd berekenen en het lukt me gewoon nietBleg wat voel ik me achtelijk vandaag zeg
quote:leeftijd kind = 2009 -/- geboortejaar datzelfde kind
Fruts!!quote:
quote:Uitgegeven: 4 maart 2009 12:15
Laatst gewijzigd: 4 maart 2009 12:14
Kijk zo staat het hier:quote:
Het staat er ook wel drake-kut geformuleerdquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:29 schreef Fha het volgende:
Dan de berekening:
Eerst wordt de geboortedag van de testdag afgetrokken. Als het tweede getal groter is dan het eerste getal worden er dertig dagen bijgeteld en wordt er van de testmaand 1 maand afgetrokken. Vervolgens wordt de geboortemaand van de testmaand afgetrokken. Als het tweede getal groter is dan het eerste getal worden er bij de testmaand 12 maanden opgeteld en wordt er van het testjaar 1 jaar afgetrokken.
Kijk dus eerst naar de dag, dan naar de maand en als laatste naar het jaar.
Ik heb geen excelquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het staat er ook wel drake-kut geformuleerd![]()
Doe eens een Excelsheetje waar e.e.a. DUIDELIJK uit blijkt?
Gelukkigquote:
Wil jij morgen mee naar school om dat tegen de mevrouw te zeggen zodat ik toch de les in mag?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
het is eoa lulverhaal wat met een telraam uitgepienterd is door iemand die helemaal nooit van Excel gehoord heeft. Of Quattro Pro of Lotus 1-2-3 of welke andere spreadsheet ook. Erg jammerJe zou zo iemand eens moeten laten zien hoe dat OOK kan. En beter
Klinkt als die 'nieuwe rekenmethode' die op scholen wordt toegepast en niemand begrijptquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Kijk zo staat het hier:
Bij de berekening van de leeftijd hebben alle maanden 30 dagen. Leeftijden worden niet afgerond, een kind van 6 jaar 1 maand en 26 dagen is dus niet een kind van 6 jaar en twee maanden.
Dan de berekening:
Eerst wordt de geboortedag van de testdag afgetrokken. Als het tweede getal groter is dan het eerste getal worden er dertig dagen bijgeteld en wordt er van de testmaand 1 maand afgetrokken. Vervolgens wordt de geboortemaand van de testmaand afgetrokken. Als het tweede getal groter is dan het eerste getal worden er bij de testmaand 12 maanden opgeteld en wordt er van het testjaar 1 jaar afgetrokken.
Kijk dus eerst naar de dag, dan naar de maand en als laatste naar het jaar.
Heel leuk allemaal, maar ik ben een ramp met cijfers en met zo'n geschreven tekst zonder dat iemand het een keer voordoet kan ik dus helemaal niks
En wat is nou de vraag dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen excel
Maar dit zijn de gegevens die ik heb:
jaar maand dag
testdatum 2002 11 01
geb.datum 1989 06 24
leeftijd
en dan dus die hele fijne tekst van net. Daar moet ik het mee doen
edit: nouw zeg, gaat mijn mooie schemaatje helemaal lelijk als ik post
Ineens begrijp ik wel waarom mensen op de PABO zo slecht schijnen te zijn in rekenenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt als die 'nieuwe rekenmethode' die op scholen wordt toegepast en niemand begrijpt
Wat haar leeftijd dus isquote:
Aardappelenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
nee![]()
andijvie, aardappelen, spek, worst, melk, bier, cola, fris voor de kleine
ja hequote:Op woensdag 4 maart 2009 13:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Aardappelenworst
bier
Goeie boodschappen![]()
jaren, maanden, dagen geloof ikquote:
WLzquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jaren, maanden, dagen geloof ik
uitrekenen is een ander verhaal
quote:jaar maand dag
testdatum 2002 11 01
geb.datum 1989 06 24
Tweede getal (24) is groter dan het eerste getal (1), dus plus 30 (blijft dus 24, aangezien alle maanden 30 dagen hebben) en van de testmaand (11) wordt 1 afgetrokken is dus 10.quote:Eerst wordt de geboortedag van de testdag afgetrokken. Als het tweede getal groter is dan het eerste getal worden er dertig dagen bijgeteld en wordt er van de testmaand 1 maand afgetrokken.
Tweede getal (6) is kleiner dan die van de testmaand (11-1=10), dus 10-6 = 4. Aan het jaar veranderd dus niets, omdat tweede getal kleiner is en niet groterquote:Vervolgens wordt de geboortemaand van de testmaand afgetrokken. Als het tweede getal groter is dan het eerste getal worden er bij de testmaand 12 maanden opgeteld en wordt er van het testjaar 1 jaar afgetrokken.
2002 - 1989 = 13quote:Kijk dus eerst naar de dag, dan naar de maand en als laatste naar het jaar.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Tweede getal (24) is groter dan het eerste getal (1), dus plus 30 (blijft dus 24, aangezien alle maanden 30 dagen hebben) en van de testmaand (11) wordt 1 afgetrokken is dus 10.
[..]
Tweede getal (6) is kleiner dan die van de testmaand (11-1=10), dus 10-6 = 4. Aan het jaar veranderd dus niets, omdat tweede getal kleiner is en niet groter
[..]
2002 - 1989 = 13
10 - 6 = 4
24 + 30 = 24 (je rekent in dagen, niet in cijfers!) dus 13 jaar, 4 maanden en 24 dagen, oftewel 13 jaar en 4 maanden
Lieefquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:51 schreef Frutsel het volgende:
Tweede getal (24) is groter dan het eerste getal (1), dus plus 30 (blijft dus 24, aangezien alle maanden 30 dagen hebben) en van de testmaand (11) wordt 1 afgetrokken is dus 10.
[..]
Tweede getal (6) is kleiner dan die van de testmaand (11-1=10), dus 10-6 = 4. Aan het jaar veranderd dus niets, omdat tweede getal kleiner is en niet groter
[..]
2002 - 1989 = 13
10 - 6 = 4
24 + 30 = 24 (je rekent in dagen, niet in cijfers!) dus 13 jaar, 4 maanden en 24 dagen, oftewel 13 jaar en 4 maanden
wehehheequote:
quote:
Nee want in de tekst die jij hierboven schreef staat "We gaan er voor het gemak van uit dat alle dagen 30 dagen hebben"quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieef![]()
alleen moeten alle getallen die er bij (of af) moeten, zoals bijvoorbeeld +30 in het eerste stukje, bij de testdatum opgeteld (of afgetrokken) worden van de testdatum en niet van het geboortedatumdinges..
dus dan zouden de dagen dus al uhmmm op 31 komen te staan toch?
god welke gladiool heeft dit bedacht zeg
24 december - 30 dagen = 24 novemberquote:Bij de berekening van de leeftijd hebben alle maanden 30 dagen.
Die jaquote:
Ik snap gelukkig wel wat jij bedoeld want dat was ook mijn logicaquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee want in de tekst die jij hierboven schreef staat "We gaan er voor het gemak van uit dat alle dagen 30 dagen hebben"
[..]
24 december - 30 dagen = 24 november
24 februari + 30 dagen = 24 maart
30 januari + 30 dagen = 30 februari (ook al bestaat het dus niet)
Of ik snap nu niet wat jij bedoeld
ik zou de testdatum gewoon in de reet steken van diegene die je dit heeft voorgelegdquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik snap gelukkig wel wat jij bedoeld want dat was ook mijn logica![]()
![]()
Maar die dagen moeten om de een of andere schele reden opgeteld worden bij de testdatum, zodat je in dit geval dus 31 dagen zou krijgen. Daar moet je dan de 24 dagen van haar geboortejaar van af trekken en dan blijven er 7 over. Vraag me niet waarom het zo moet, ik zie de logica er ook niet van
Daardoor word de testmaand dan dus een maand minder, dus 10.. dan trek je de 6 maanden van de 10 maanden af. kom je op uuh 4 inderdaad.
en dan blijft de rest gewoon hetzelfde dus 13 jaar? ofzo? pfff..
quote:
quote:
Met de groeten van de KSCquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zou de testdatum gewoon in de reet steken van diegene die je dit heeft voorgelegd![]()
Koop dan Excel. Waarom iets met het handje uitrekenen als er computers bestaan? Daar zijn ze verdomme voor.quote:
Omdat het zo nou eenmaal werkt in de psychologiequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koop dan Excel. Waarom iets met het handje uitrekenen als er computers bestaan? Daar zijn ze verdomme voor.
Heb nog een cususje liggenquote:
Dacht ik eindelijk een excuus te hebben om je thuis te krijgen...quote:
Het is heul moeilijkquote:
Daar heb je geen excuus voor nodig hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dacht ik eindelijk een excuus te hebben om je thuis te krijgen...
Nietes męnquote:
Ik geloof je meteenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes męnKan je kei mooie dingen mee doen
En wanneer gaat de psychologie de 21ste eeuw in?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat het zo nou eenmaal werkt in de psychologieTestscores ed worden van deze test (en zijn volwassen broertje) nog altijd gewoon met de hand berekend
helaasch, maar zo is het nou eenmaal. En dus word ik getraind om het ook te kunnen.
En ik heb ook heul geen geld voor excel joh![]()
Het wordt nooit wat tussen onsquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof je meteenmaar het is niks voor mij, alles wat met cijfers te maken heeft ontwijk ik zo veel mogelijk
Geen geld is geen geld, dan maakt goedkoop ook niet uitquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
En excel heb je in een goedkope studentenversie, dus dat is geen excuus
Voor thee drinken heb ik geen excel nodig hoorquote:
quote:
Plentyquote:
Waarom verrast die reactie me echt helemaal niet?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom verrast die reactie me echt helemaal niet?![]()
Maar je bent tenminste wel liefquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]omdat je me kent
ik MAG nieteens red bull drinken
mn baas zegt altijd: je mag alles hebben behalve red bull.. liever zat dan te druk
hmmm je mag de helft hebben, moet genoeg zijnquote:
Geef mij 's een cursus danquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
als je het lang niet meer gebruikt is het kut..
ik moet dan ff de codes teruglezen enzo
Graagquote:
Morgen, maastricht?quote:
Maastricht? Weet je hoe ver dat is voor mij?quote:
Jamaarjamaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maastricht? Weet je hoe ver dat is voor mij?
Maastricht is helemaal aan de andere kant van de wereld voor mijquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maastricht is helemaal aan de andere kant van de wereld voor mij
Jeequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmmm je mag de helft hebben, moet genoeg zijn
Vage leeftijdsberekening moet jij makenquote:
Ja hou maar opquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vage leeftijdsberekening moet jij maken
Laat mij maar in Limburgquote:
weet ik ook nietquote:
Visjuhquote:
dan de laffe oplossing en wouten bellen OF er niets mee doen en dus gewoon last blijven houdenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
Mijn nieuwe buren (boven me) vinden het nodig om hun muziek volume op duizend te zetten waardoor ik niet kan studeren
en nee ik durf niet naar boven om er iets van te zeggen![]()
quote:
ik kan ook nog met een bezem tegen het plafond gaan rammenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan de laffe oplossing en wouten bellen OF er niets mee doen en dus gewoon last blijven houden
Doen, doen, doen!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
ik kan ook nog met een bezem tegen het plafond gaan rammen
nat...quote:
das de aso oplossingquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
ik kan ook nog met een bezem tegen het plafond gaan rammen
Ghehehequote:
Ja!quote:
nu nog steeds?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
Mijn nieuwe buren (boven me) vinden het nodig om hun muziek volume op duizend te zetten waardoor ik niet kan studeren
en nee ik durf niet naar boven om er iets van te zeggen![]()
quote:
Nu nog steedsquote:
Lekker motiverend ben jijquote:
juuquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, en aangezien ik vanochtend om 7:56 al hier beneden aan de deur stond (!!) ga ik er zodalek maar eens vantussen
Ik ben het alweer vergetenquote:
Smartiesquote:
Ik vraag me soms echt of ik werkelijk van een andere planeet komquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef Frutsel het volgende:
Vrouw wil worden nagefloten
Nou dames, kom d'r maar in...
Eerst die vieze BH, nu dit
frutsquote:
superverkoudenquote:
checkquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Smartiesdaar word ik altijd zo bizar blij van
![]()
Bah, das vervelend. arme jijquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:11 schreef Muck het volgende:
superverkouden
verder prima
en met jou dan?
woaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
komt wel goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Bah, das vervelend. arme jij![]()
Hier wel oke, super druk met studie maar ik heb hoop dat er ooit een einde aan komt![]()
met die ingewikkelde rekensommen, schone BH enzo bedoel je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt of ik werkelijk van een andere planeet kom
13 december pasquote:
mijn tante ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
13 december pas
Maar ik wil wel delen hoor Pien(en Muck en iedereen die ook wil
)
Nou meer qua dat mannen die mij nafluiten of het nodig vinden om aan mijn kont te zitten bij mij toch echt kunnen rekenen op een mep voor hun kopquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
met die ingewikkelde rekensommen, schone BH enzo bedoel je?
van Melmak!
Ik ben eerder jarigquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
13 december pas
Maar ik wil wel delen hoor Pien(en Muck en iedereen die ook wil
)
Ben jij lekker ook eerder oud!quote:
Jij bent op dezelfde dag jarig als mijn schoonpapaquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:25 schreef Muck het volgende:
Ik ben later jarig
Of veel eerder als je het kalendertechnisch bekijkt....
2 januari
Ohw okequote:
nee, is het ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij bent op dezelfde dag jarig als mijn schoonpapaLijkt me ook niet een hele fijne datum..
Heeeel verstandigquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, is het ook niet
daarom vier ik deze zomer ook mijn 23,5e verjaardag
Ik doe eigenlijk beide nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou meer qua dat mannen die mij nafluiten of het nodig vinden om aan mijn kont te zitten bij mij toch echt kunnen rekenen op een mep voor hun kopEndatsoortdingenmeer
Je snapt dat ik nu denk dat jij een soort baby taal uitslaat als je een leuke vrouw ziet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk beide niet![]()
soms een goedkeurend gekir
ja, midden tussen sinterklaas en kerst....quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeeel verstandigMisschien moet ik ook maar zoiets gaan doen
December is ook een waardeloze maand.
en de verjaardagen van een neefje en mijn oomquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, midden tussen sinterklaas en kerst....
Ik vind altijd van welquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Muck het volgende:
Maar ja, MPG is dan weer midden in de zomervakantie jarig, of dat zo tof is weet ik ook niet....
Verjaardagsbarbecues zijn anders best tof!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Muck het volgende:
Maar ja, MPG is dan weer midden in de zomervakantie jarig, of dat zo tof is weet ik ook niet....
In ieder geval wel lekker weerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Muck het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef dndiek het volgende:
Ik ben ook midden in de zomervakantie jarig
Ik ben zelf meestal niet thuis op mijn verjaardag
daarom doe ik het nu ook in juliquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verjaardagsbarbecues zijn anders best tof!.
Zou je smarties kunnen barbekjoewe?quote:
Ach ja, ik heb al in verschillende mooie plaatsen mijn verjaardag mogen vieren (India, Hong Kong)quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]vet dom! zo geef je mensen een excuus om te vergeten een kado aan je te geven joh
![]()
Ja maar.. kado's...quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb al in verschillende mooie plaatsen mijn verjaardag mogen vieren (India, Hong Kong)
hmm, goede vraagquote:
Ik hou niet zo van toetjes meestalquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
hmm, goede vraag
oeh, toetjesdag bij ready, steady, cook
ik ben gek op toetjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van toetjes meestalbest stom eigenlijk
Ik hou gewoon heel erg van warm eten dus ik heb meestal ook geen ruimte meer voor een toetjequote:
dat zal het zijn.....quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou gewoon heel erg van warm eten dus ik heb meestal ook geen ruimte meer voor een toetje
Ik heb ooit een keer (toen ik 4 was ofzo) 4 uur aan tafel gezeten omdat ik niet op mocht staan voor ik mijn boterham op hadquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zal het zijn.....
ik ben meer een broodeter
zo zat ik bijna elke avond op de gang omdat ik mijn bord niet leeg wilde etenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer (toen ik 4 was ofzo) 4 uur aan tafel gezeten omdat ik niet op mocht staan voor ik mijn boterham op had
Hahahahahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:32 schreef Muck het volgende:
[..]
zo zat ik bijna elke avond op de gang omdat ik mijn bord niet leeg wilde eten
jaquote:
mijn moeder kookt vandaagquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef Fha het volgende:
Begonnen met kokensta te trillen op mn benen van de honger
meneer kan me wat hij warmt zn eten maar lekker op.
praat je wel vaker in jezelf?quote:
ideaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:42 schreef Muck het volgende:
mijn moeder kookt vandaag
[..]
praat je wel vaker in jezelf?
Goed zoquote:
Ik heb (nu iig nog) de hoop voor 7 uur hier weg te zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Goed zo
Hoe laat ga je vandaag thuis zijn?
Ik zal voor je duimen danquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb (nu iig nog) de hoop voor 7 uur hier weg te zijn
jaquote:
Drukdrukdruk.. Nu aan het koken dan even eten en dan weer verder met studie tot vriend komt, dan toekijken hoe hij zit te eten en dan moet hij me even helpen met studiequote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
en tegen de magnetron, de waterkoker en de vissen
Prima tochquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
en tegen de magnetron, de waterkoker en de vissen
Die tijd kan je ook maken natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Drukdrukdruk.. Nu aan het koken dan even eten en dan weer verder met studie tot vriend komt, dan toekijken hoe hij zit te eten en dan moet hij me even helpen met studiehopelijk heb ik vandaag ook nog tijd om ook even normaal te kunnen knuffelen met meneer
ik ook jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima toch
Ik zit ook te schelden op mijn pc als ik weer eens dood ga tijdens een schiet- op racespel
heel boos blijven kijken tot hij eindelijk snapt dat ik boos ben ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:59 schreef Muck het volgende:
oh, en als ik met MPG zit te msn'en, vergeet ik weleens dat ie me niet kan zien of horen
mijn tong uitsteken naar het beeldscherm of 'hmm hmm' zeggen heeft geen zin
over consoles gesproken.... ik wilde pas de wii-mote op tafel leggen, en was stomverbaasd dat ie er weer afviel toen ik weg liepquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:58 schreef Fha het volgende:
Sjowhan![]()
Schelden op PC of andere game console klinkt ook bekend ja
Of iets aanwijzen, van kijk dat eensquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:59 schreef Muck het volgende:
oh, en als ik met MPG zit te msn'en, vergeet ik weleens dat ie me niet kan zien of horen
mijn tong uitsteken naar het beeldscherm of 'hmm hmm' zeggen heeft geen zin
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:00 schreef Fha het volgende:
[..]
heel boos blijven kijken tot hij eindelijk snapt dat ik boos ben ook niet![]()
Die van mij leestquote:
of zoals van de week... enthousiast iets beschrijven, maar niet beseffen dat ie niet mee kan kijken naar mijn schermquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of iets aanwijzen, van kijk dat eens
En dan even niet snappen dat ze het niet zien
Eensquote:
Je bent al bijna een grote jongenquote:
Anders krijg je rare beesten op bezoekquote:
Nou dat je niet helemaal kan zien of het nou een aardappel is met benen of echt een dierquote:
Hij heeft LL al wel gezien heh...quote:
WFzquote:
Preciesquote:
Geen geneuk dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PreciesAl zat er toen nog wat lappenwerk omheen
Dan had ik mooi gelijk met mijn vraagquote:
Dat is tofquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Muck het volgende:
bad eenden als cadeau geven en opblaas spulquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is tof.
Vaak mooi weer, buiten zitten, bbq.
Vertel, hoe heb je dat gedaan gekregen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welkom thuis
mijn ik leef doelde ik op , ben dood
Badeendjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bad eenden als cadeau geven en opblaas spulsuper soakers
Hmm.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:34 schreef cablegunmaster het volgende:
er stond een blauwe locomotief achter me die een trein trok
even hoog, heel erg blauwig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm.
Helemaal blauw? Blauw met wit misschien? blauw met grijs anders? Had ie hoge en lage stukken of was hij overal even hoog?Wat hing erachter? Reizigersmat of goederen?
Hoe laat was dat ongeveer precies?
Zoiets?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
even hoog, heel erg blauwig.locatie : zwolle tijd ongv 2:25 uur half3
![]()
lijkt er ook heel veel opquote:
geen idee richting noorden waar ik vandaan kwamquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Welke kant ging het op cablegunmaster? Kan je je nog iets herinneren wat er op de lok stond?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ook niet hij had die ronde kop van de 1e 2 plaatjes.
Het is precies dezelfde lok hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ook niet 2e lijkt er het meest op van flash
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ook niet 2e lijkt er het meest op van flash
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nicospilt.com/anderen/AdV20050526_120.JPG
Een G2000 van Vossloh kan ook nog natuurlijk
Zoiets ja, maar het blauwe was meer rood en het gele groen. En hij kon zich veranderen in een f16quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nicospilt.com/anderen/AdV20050526_120.JPG
Een G2000 van Vossloh kan ook nog natuurlijk
En jij moet helemaal je smoel houwequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar het blauwe was meer rood en het gele groen. En hij kon zich veranderen in een f16
Pas jij nou maar op voordat je die f16 anaal ingebracht krijgtquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je smoel houwe
je molt de sc baggeraar!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op voordat je die f16 anaal ingebracht krijgt
Zeg jij eens gewoon van " Hoi ik stond te wachten op Zl met de FlaBaKa 58122 (+120) achter de HGK G2000 achter mn rug" of zoquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg jij eens gewoon van " Hoi ik stond te wachten op Zl met de FlaBaKa 58122 (+120) achter de HGK G2000 achter mn rug" of zodan PRATEN we ergens over
zonder fototoestelquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende keer maak je een foto CGM. Eentje. onscherp, onderbelicht, maakt niet echt uit, maar je maakt een foto
Zorg iig voor een duidelijk signalementquote:
You infidelquote:
nou gewoon looploopquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
You infidel
hoe durf je je huis te verlaten zonder
Kutlegendaquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutlegenda
Gefeli met je verjaardag nog trws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |