Ja hou maar opquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vage leeftijdsberekening moet jij maken
Laat mij maar in Limburgquote:
weet ik ook nietquote:
Visjuhquote:
dan de laffe oplossing en wouten bellen OF er niets mee doen en dus gewoon last blijven houdenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
Mijn nieuwe buren (boven me) vinden het nodig om hun muziek volume op duizend te zetten waardoor ik niet kan studeren
en nee ik durf niet naar boven om er iets van te zeggen![]()
quote:
ik kan ook nog met een bezem tegen het plafond gaan rammenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan de laffe oplossing en wouten bellen OF er niets mee doen en dus gewoon last blijven houden
Doen, doen, doen!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
ik kan ook nog met een bezem tegen het plafond gaan rammen
nat...quote:
das de aso oplossingquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
ik kan ook nog met een bezem tegen het plafond gaan rammen
Ghehehequote:
Ja!quote:
nu nog steeds?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
Mijn nieuwe buren (boven me) vinden het nodig om hun muziek volume op duizend te zetten waardoor ik niet kan studeren
en nee ik durf niet naar boven om er iets van te zeggen![]()
quote:
Nu nog steedsquote:
Lekker motiverend ben jijquote:
juuquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, en aangezien ik vanochtend om 7:56 al hier beneden aan de deur stond (!!) ga ik er zodalek maar eens vantussen
Ik ben het alweer vergetenquote:
Smartiesquote:
Ik vraag me soms echt of ik werkelijk van een andere planeet komquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef Frutsel het volgende:
Vrouw wil worden nagefloten
Nou dames, kom d'r maar in...
Eerst die vieze BH, nu dit
frutsquote:
superverkoudenquote:
checkquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Smartiesdaar word ik altijd zo bizar blij van
![]()
Bah, das vervelend. arme jijquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:11 schreef Muck het volgende:
superverkouden
verder prima
en met jou dan?
woaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
komt wel goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Bah, das vervelend. arme jij![]()
Hier wel oke, super druk met studie maar ik heb hoop dat er ooit een einde aan komt![]()
met die ingewikkelde rekensommen, schone BH enzo bedoel je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt of ik werkelijk van een andere planeet kom
13 december pasquote:
mijn tante ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
13 december pas
Maar ik wil wel delen hoor Pien(en Muck en iedereen die ook wil
)
Nou meer qua dat mannen die mij nafluiten of het nodig vinden om aan mijn kont te zitten bij mij toch echt kunnen rekenen op een mep voor hun kopquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
met die ingewikkelde rekensommen, schone BH enzo bedoel je?
van Melmak!
Ik ben eerder jarigquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
13 december pas
Maar ik wil wel delen hoor Pien(en Muck en iedereen die ook wil
)
Ben jij lekker ook eerder oud!quote:
Jij bent op dezelfde dag jarig als mijn schoonpapaquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:25 schreef Muck het volgende:
Ik ben later jarig
Of veel eerder als je het kalendertechnisch bekijkt....
2 januari
Ohw okequote:
nee, is het ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij bent op dezelfde dag jarig als mijn schoonpapaLijkt me ook niet een hele fijne datum..
Heeeel verstandigquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, is het ook niet
daarom vier ik deze zomer ook mijn 23,5e verjaardag
Ik doe eigenlijk beide nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou meer qua dat mannen die mij nafluiten of het nodig vinden om aan mijn kont te zitten bij mij toch echt kunnen rekenen op een mep voor hun kopEndatsoortdingenmeer
Je snapt dat ik nu denk dat jij een soort baby taal uitslaat als je een leuke vrouw ziet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk beide niet![]()
soms een goedkeurend gekir
ja, midden tussen sinterklaas en kerst....quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeeel verstandigMisschien moet ik ook maar zoiets gaan doen
December is ook een waardeloze maand.
en de verjaardagen van een neefje en mijn oomquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, midden tussen sinterklaas en kerst....
Ik vind altijd van welquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Muck het volgende:
Maar ja, MPG is dan weer midden in de zomervakantie jarig, of dat zo tof is weet ik ook niet....
Verjaardagsbarbecues zijn anders best tof!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Muck het volgende:
Maar ja, MPG is dan weer midden in de zomervakantie jarig, of dat zo tof is weet ik ook niet....
In ieder geval wel lekker weerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Muck het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef dndiek het volgende:
Ik ben ook midden in de zomervakantie jarig
Ik ben zelf meestal niet thuis op mijn verjaardag
daarom doe ik het nu ook in juliquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verjaardagsbarbecues zijn anders best tof!.
Zou je smarties kunnen barbekjoewe?quote:
Ach ja, ik heb al in verschillende mooie plaatsen mijn verjaardag mogen vieren (India, Hong Kong)quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]vet dom! zo geef je mensen een excuus om te vergeten een kado aan je te geven joh
![]()
Ja maar.. kado's...quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb al in verschillende mooie plaatsen mijn verjaardag mogen vieren (India, Hong Kong)
hmm, goede vraagquote:
Ik hou niet zo van toetjes meestalquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
hmm, goede vraag
oeh, toetjesdag bij ready, steady, cook
ik ben gek op toetjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van toetjes meestalbest stom eigenlijk
Ik hou gewoon heel erg van warm eten dus ik heb meestal ook geen ruimte meer voor een toetjequote:
dat zal het zijn.....quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou gewoon heel erg van warm eten dus ik heb meestal ook geen ruimte meer voor een toetje
Ik heb ooit een keer (toen ik 4 was ofzo) 4 uur aan tafel gezeten omdat ik niet op mocht staan voor ik mijn boterham op hadquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zal het zijn.....
ik ben meer een broodeter
zo zat ik bijna elke avond op de gang omdat ik mijn bord niet leeg wilde etenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer (toen ik 4 was ofzo) 4 uur aan tafel gezeten omdat ik niet op mocht staan voor ik mijn boterham op had
Hahahahahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:32 schreef Muck het volgende:
[..]
zo zat ik bijna elke avond op de gang omdat ik mijn bord niet leeg wilde eten
jaquote:
mijn moeder kookt vandaagquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef Fha het volgende:
Begonnen met kokensta te trillen op mn benen van de honger
meneer kan me wat hij warmt zn eten maar lekker op.
praat je wel vaker in jezelf?quote:
ideaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:42 schreef Muck het volgende:
mijn moeder kookt vandaag
[..]
praat je wel vaker in jezelf?
Goed zoquote:
Ik heb (nu iig nog) de hoop voor 7 uur hier weg te zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Goed zo
Hoe laat ga je vandaag thuis zijn?
Ik zal voor je duimen danquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb (nu iig nog) de hoop voor 7 uur hier weg te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |