woaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
komt wel goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Bah, das vervelend. arme jij![]()
Hier wel oke, super druk met studie maar ik heb hoop dat er ooit een einde aan komt![]()
met die ingewikkelde rekensommen, schone BH enzo bedoel je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt of ik werkelijk van een andere planeet kom
13 december pasquote:
mijn tante ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
13 december pas
Maar ik wil wel delen hoor Pien(en Muck en iedereen die ook wil
)
Nou meer qua dat mannen die mij nafluiten of het nodig vinden om aan mijn kont te zitten bij mij toch echt kunnen rekenen op een mep voor hun kopquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
met die ingewikkelde rekensommen, schone BH enzo bedoel je?
van Melmak!
Ik ben eerder jarigquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
13 december pas
Maar ik wil wel delen hoor Pien(en Muck en iedereen die ook wil
)
Ben jij lekker ook eerder oud!quote:
Jij bent op dezelfde dag jarig als mijn schoonpapaquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:25 schreef Muck het volgende:
Ik ben later jarig
Of veel eerder als je het kalendertechnisch bekijkt....
2 januari
Ohw okequote:
nee, is het ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij bent op dezelfde dag jarig als mijn schoonpapaLijkt me ook niet een hele fijne datum..
Heeeel verstandigquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, is het ook niet
daarom vier ik deze zomer ook mijn 23,5e verjaardag
Ik doe eigenlijk beide nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou meer qua dat mannen die mij nafluiten of het nodig vinden om aan mijn kont te zitten bij mij toch echt kunnen rekenen op een mep voor hun kopEndatsoortdingenmeer
Je snapt dat ik nu denk dat jij een soort baby taal uitslaat als je een leuke vrouw ziet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk beide niet![]()
soms een goedkeurend gekir
ja, midden tussen sinterklaas en kerst....quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeeel verstandigMisschien moet ik ook maar zoiets gaan doen
December is ook een waardeloze maand.
en de verjaardagen van een neefje en mijn oomquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, midden tussen sinterklaas en kerst....
Ik vind altijd van welquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Muck het volgende:
Maar ja, MPG is dan weer midden in de zomervakantie jarig, of dat zo tof is weet ik ook niet....
Verjaardagsbarbecues zijn anders best tof!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Muck het volgende:
Maar ja, MPG is dan weer midden in de zomervakantie jarig, of dat zo tof is weet ik ook niet....
In ieder geval wel lekker weerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Muck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |