Ja hou maar opquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vage leeftijdsberekening moet jij maken
Laat mij maar in Limburgquote:
weet ik ook nietquote:
Visjuhquote:
dan de laffe oplossing en wouten bellen OF er niets mee doen en dus gewoon last blijven houdenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
Mijn nieuwe buren (boven me) vinden het nodig om hun muziek volume op duizend te zetten waardoor ik niet kan studeren
en nee ik durf niet naar boven om er iets van te zeggen![]()
quote:
ik kan ook nog met een bezem tegen het plafond gaan rammenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan de laffe oplossing en wouten bellen OF er niets mee doen en dus gewoon last blijven houden
Doen, doen, doen!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
ik kan ook nog met een bezem tegen het plafond gaan rammen
nat...quote:
das de aso oplossingquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
ik kan ook nog met een bezem tegen het plafond gaan rammen
Ghehehequote:
Ja!quote:
nu nog steeds?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
Mijn nieuwe buren (boven me) vinden het nodig om hun muziek volume op duizend te zetten waardoor ik niet kan studeren
en nee ik durf niet naar boven om er iets van te zeggen![]()
quote:
Nu nog steedsquote:
Lekker motiverend ben jijquote:
juuquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, en aangezien ik vanochtend om 7:56 al hier beneden aan de deur stond (!!) ga ik er zodalek maar eens vantussen
Ik ben het alweer vergetenquote:
Smartiesquote:
Ik vraag me soms echt of ik werkelijk van een andere planeet komquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef Frutsel het volgende:
Vrouw wil worden nagefloten
Nou dames, kom d'r maar in...
Eerst die vieze BH, nu dit
frutsquote:
superverkoudenquote:
checkquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Smartiesdaar word ik altijd zo bizar blij van
![]()
Bah, das vervelend. arme jijquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:11 schreef Muck het volgende:
superverkouden
verder prima
en met jou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |