quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef dndiek het volgende:
Ik ben ook midden in de zomervakantie jarig
Ik ben zelf meestal niet thuis op mijn verjaardag
daarom doe ik het nu ook in juliquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verjaardagsbarbecues zijn anders best tof!.
Zou je smarties kunnen barbekjoewe?quote:
Ach ja, ik heb al in verschillende mooie plaatsen mijn verjaardag mogen vieren (India, Hong Kong)quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]vet dom! zo geef je mensen een excuus om te vergeten een kado aan je te geven joh
![]()
Ja maar.. kado's...quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb al in verschillende mooie plaatsen mijn verjaardag mogen vieren (India, Hong Kong)
hmm, goede vraagquote:
Ik hou niet zo van toetjes meestalquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
hmm, goede vraag
oeh, toetjesdag bij ready, steady, cook
ik ben gek op toetjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van toetjes meestalbest stom eigenlijk
Ik hou gewoon heel erg van warm eten dus ik heb meestal ook geen ruimte meer voor een toetjequote:
dat zal het zijn.....quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou gewoon heel erg van warm eten dus ik heb meestal ook geen ruimte meer voor een toetje
Ik heb ooit een keer (toen ik 4 was ofzo) 4 uur aan tafel gezeten omdat ik niet op mocht staan voor ik mijn boterham op hadquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zal het zijn.....
ik ben meer een broodeter
zo zat ik bijna elke avond op de gang omdat ik mijn bord niet leeg wilde etenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer (toen ik 4 was ofzo) 4 uur aan tafel gezeten omdat ik niet op mocht staan voor ik mijn boterham op had
Hahahahahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:32 schreef Muck het volgende:
[..]
zo zat ik bijna elke avond op de gang omdat ik mijn bord niet leeg wilde eten
jaquote:
mijn moeder kookt vandaagquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef Fha het volgende:
Begonnen met kokensta te trillen op mn benen van de honger
meneer kan me wat hij warmt zn eten maar lekker op.
praat je wel vaker in jezelf?quote:
ideaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:42 schreef Muck het volgende:
mijn moeder kookt vandaag
[..]
praat je wel vaker in jezelf?
Goed zoquote:
Ik heb (nu iig nog) de hoop voor 7 uur hier weg te zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Goed zo
Hoe laat ga je vandaag thuis zijn?
Ik zal voor je duimen danquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb (nu iig nog) de hoop voor 7 uur hier weg te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |