Drukdrukdruk.. Nu aan het koken dan even eten en dan weer verder met studie tot vriend komt, dan toekijken hoe hij zit te eten en dan moet hij me even helpen met studiequote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
en tegen de magnetron, de waterkoker en de vissen
Prima tochquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
en tegen de magnetron, de waterkoker en de vissen
Die tijd kan je ook maken natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Drukdrukdruk.. Nu aan het koken dan even eten en dan weer verder met studie tot vriend komt, dan toekijken hoe hij zit te eten en dan moet hij me even helpen met studiehopelijk heb ik vandaag ook nog tijd om ook even normaal te kunnen knuffelen met meneer
ik ook jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima toch
Ik zit ook te schelden op mijn pc als ik weer eens dood ga tijdens een schiet- op racespel
heel boos blijven kijken tot hij eindelijk snapt dat ik boos ben ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:59 schreef Muck het volgende:
oh, en als ik met MPG zit te msn'en, vergeet ik weleens dat ie me niet kan zien of horen
mijn tong uitsteken naar het beeldscherm of 'hmm hmm' zeggen heeft geen zin
over consoles gesproken.... ik wilde pas de wii-mote op tafel leggen, en was stomverbaasd dat ie er weer afviel toen ik weg liepquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:58 schreef Fha het volgende:
Sjowhan![]()
Schelden op PC of andere game console klinkt ook bekend ja
Of iets aanwijzen, van kijk dat eensquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:59 schreef Muck het volgende:
oh, en als ik met MPG zit te msn'en, vergeet ik weleens dat ie me niet kan zien of horen
mijn tong uitsteken naar het beeldscherm of 'hmm hmm' zeggen heeft geen zin
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:00 schreef Fha het volgende:
[..]
heel boos blijven kijken tot hij eindelijk snapt dat ik boos ben ook niet![]()
Die van mij leestquote:
of zoals van de week... enthousiast iets beschrijven, maar niet beseffen dat ie niet mee kan kijken naar mijn schermquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of iets aanwijzen, van kijk dat eens
En dan even niet snappen dat ze het niet zien
Eensquote:
Je bent al bijna een grote jongenquote:
Anders krijg je rare beesten op bezoekquote:
Nou dat je niet helemaal kan zien of het nou een aardappel is met benen of echt een dierquote:
Hij heeft LL al wel gezien heh...quote:
WFzquote:
Preciesquote:
Geen geneuk dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PreciesAl zat er toen nog wat lappenwerk omheen
Dan had ik mooi gelijk met mijn vraagquote:
Dat is tofquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Muck het volgende:
Maar ja, MPG is dan weer midden in de zomervakantie jarig, of dat zo tof is weet ik ook niet....
bad eenden als cadeau geven en opblaas spulquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is tof.
Vaak mooi weer, buiten zitten, bbq.
Vertel, hoe heb je dat gedaan gekregen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welkom thuis
mijn ik leef doelde ik op , ben dood
Badeendjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bad eenden als cadeau geven en opblaas spulsuper soakers
Hmm.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:34 schreef cablegunmaster het volgende:
er stond een blauwe locomotief achter me die een trein trok
even hoog, heel erg blauwig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm.
Helemaal blauw? Blauw met wit misschien? blauw met grijs anders? Had ie hoge en lage stukken of was hij overal even hoog?Wat hing erachter? Reizigersmat of goederen?
Hoe laat was dat ongeveer precies?
Zoiets?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
even hoog, heel erg blauwig.locatie : zwolle tijd ongv 2:25 uur half3
![]()
lijkt er ook heel veel opquote:
geen idee richting noorden waar ik vandaan kwamquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Welke kant ging het op cablegunmaster? Kan je je nog iets herinneren wat er op de lok stond?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ook niet hij had die ronde kop van de 1e 2 plaatjes.
Het is precies dezelfde lok hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ook niet 2e lijkt er het meest op van flash
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ook niet 2e lijkt er het meest op van flash
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nicospilt.com/anderen/AdV20050526_120.JPG
Een G2000 van Vossloh kan ook nog natuurlijk
Zoiets ja, maar het blauwe was meer rood en het gele groen. En hij kon zich veranderen in een f16quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nicospilt.com/anderen/AdV20050526_120.JPG
Een G2000 van Vossloh kan ook nog natuurlijk
En jij moet helemaal je smoel houwequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar het blauwe was meer rood en het gele groen. En hij kon zich veranderen in een f16
Pas jij nou maar op voordat je die f16 anaal ingebracht krijgtquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je smoel houwe
je molt de sc baggeraar!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op voordat je die f16 anaal ingebracht krijgt
Zeg jij eens gewoon van " Hoi ik stond te wachten op Zl met de FlaBaKa 58122 (+120) achter de HGK G2000 achter mn rug" of zoquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg jij eens gewoon van " Hoi ik stond te wachten op Zl met de FlaBaKa 58122 (+120) achter de HGK G2000 achter mn rug" of zodan PRATEN we ergens over
zonder fototoestelquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende keer maak je een foto CGM. Eentje. onscherp, onderbelicht, maakt niet echt uit, maar je maakt een foto
Zorg iig voor een duidelijk signalementquote:
You infidelquote:
nou gewoon looploopquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
You infidel
hoe durf je je huis te verlaten zonder
Kutlegendaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |