uhuh...quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:33 schreef Armageddon het volgende:
PM mij hierna met je rekeningnummer en ik stort je het geld direct terug.
ja alleen gaat dit topic niet over wakker nederland hehquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:48 schreef Sena het volgende:
Komt dit jou even goed uit: 'Wakker Nederland' heeft genoeg leden
ow ik dacht dat wakker nederland stond voor de wned van pownedquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen gaat dit topic niet over wakker nederland heh
Volgens mij behoort zij niet tot het deel wakker Nederland.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen gaat dit topic niet over wakker nederland heh
quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:01 schreef Killer_Mom het volgende:
ik geef het nu al op, ze zijn nu al drammend bezig, en nog meer onnodige onzin troep op TV , NO Thanks.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:34 schreef rednasje1987 het volgende:
Meen je dit serieus?
zoja, triest mannetje, dat powned voegt niks toe, onzinzendertje
Zo is dat! Eens wat anders dan die standaard rommel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:08 schreef SharQueDo het volgende:
Ik had eerst zoiets van: "Kanker op met die troep", maar na de eerste aflevering gezien te hebben ben ik toch maar lid geworden.
Dank je. Blij te zien dat er nog mensen zijn die ergens vertrouwen in hebben. Ik zal julie gerust stellen. Je krijgt echt je centen terug. Ik ben niet zoals SHE met d'r nepactie.quote:
nepactie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dank je. Blij te zien dat er nog mensen zijn die ergens vertrouwen in hebben. Ik zal julie gerust stellen. Je krijgt echt je centen terug. Ik ben niet zoals SHE met d'r nepactie.
dat wel, maar niet van shequote:
DEAL!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:25 schreef yvonne het volgende:
Zeg
Wasdit?
Ik wil dat je éérst gaat bevallen en daarna word ik lid, deal?
Serieus? Ik dank u hartelijk!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Gedaan, maar weet je koop van die 5,72 maar een slabbetje of een potje Olvarit!.
Dan heeft m'n vriendin wat te doen. Die zit toch thuis met verlof.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:33 schreef Joene het volgende:
ik zou nu wel lachen als er 15000 idioten zich aanmelden bij ome A , en hij 15000 x 5 euro kan gaan terugbetalen
waar haal je 75K vandaan A ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan heeft m'n vriendin wat te doen. Die zit toch thuis met verlof.
Yupquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:38 schreef Joene het volgende:
Hun betalen het dus terug aan jou ?
whehehehe, ik zal Qwea ff inlichtenquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:33 schreef Armageddon het volgende:
Gewoon, omdat het kan!
Normaal kost je dit 5,72 euro maar nu kan dit graties en voor niets!
Meld je aan via deze link: https://registratie.powned.tv/refund/?id=455575738 en jouw geld komt op mijn rekening terecht. PM mij hierna met je rekeningnummer en ik stort je het geld direct terug.
Waarom doe ik dit? Ik wil gewoon dat PowNed gaat uitzenden!
Kom op en aanmelden maar!
Donequote:Op woensdag 4 maart 2009 00:33 schreef Armageddon het volgende:
Gewoon, omdat het kan!
Normaal kost je dit 5,72 euro maar nu kan dit graties en voor niets!
Meld je aan via deze link: https://registratie.powned.tv/refund/?id=455575738 en jouw geld komt op mijn rekening terecht. PM mij hierna met je rekeningnummer en ik stort je het geld direct terug.
Waarom doe ik dit? Ik wil gewoon dat PowNed gaat uitzenden!
Kom op en aanmelden maar!
Het topic staat in ONZ, dus dat zal een grapje wezen neem ik aan?quote:
Nope, per aangebracht lid.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef D. het volgende:
[..]
Het topic staat in ONZ, dus dat zal een grapje wezen neem ik aan?
Je snapt natuurlijk wel dat je maar een keer 5,72 terug krijgt he?
Ik lees dat je je geld TERUG krijgt, dus tenzij je meerdere keren 5,72 betaald hebt zou je dus maar 1 keer 5,72 'terug' ontvangen.quote:
Dat is allemaal geregeld. Maak je niet druk. Gewoon aanmelden. Moet het topic naar GC? Regel ik zo voor je hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees dat je je geld TERUG krijgt, dus tenzij je meerdere keren 5,72 betaald hebt zou je dus maar 1 keer 5,72 'terug' ontvangen.
Daarbij, hoe weer Arma als ie geld gestort krijgt welke persoon daaraan verbonden is als ie een storting krijgt van Powned met een omschrijving als 'bedankt voor het verkrijgen van een nieuw lid'
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees dat je je geld TERUG krijgt, dus tenzij je meerdere keren 5,72 betaald hebt zou je dus maar 1 keer 5,72 'terug' ontvangen.
Ik weet niet waar jij bovenstaande leest?quote:Je ontvangt 5,72 euro voor ieder nieuw lid dat je aanbrengt.
Nee hoor, hij staat prima hier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is allemaal geregeld. Maak je niet druk. Gewoon aanmelden. Moet het topic naar GC? Regel ik zo voor je hoor.
Ik heb op de link geklikt en lees daar:quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:41 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waar jij bovenstaande leest?
Blijf jij maar bij omroep Max. Daar zit je goed.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, hij staat prima hier.
En aan de beelden te zien is Powned gericht op (pre-)puberend Nederland, dus zie geen behoefte voor mij om lid te worden.
Ik heb 'mijn' omroep nog niet gevondenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Blijf jij maar bij omroep Max. Daar zit je goed.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'mijn' omroep nog niet gevonden
Even afwachten wat Meneer Kaktus gaat doen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben wel te vertrouwen hoor. Kun je links en rechts navragen hier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ben er niet zo happig op om mijn rekeningnummer zo weg te geven maar verder leuk idee armaLid worden doe ik toch nog wel.
Topickaping van een Arma topicquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Als jullie nou via deze link lid worden krijgen jullie de helft van je geld terug maarr.. Let op!! Wel een kusje erbij
Help kwiwi de zomer door en wordt lid via m'n linkje
Als jij nou even gewoon dood gaat. Dat lijkt me een veel beter idee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Help kwiwi de zomer door en wordt lid via m'n linkje
Nou mij niet, want hoe krijgt iedereen die op mijn linkje klikt dan de helft van z'n geld terug + een kusje?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als jij nou even gewoon dood gaat. Dat lijkt me een veel beter idee.
5,72 per lid dat je meeneemtquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef D. het volgende:
[..]
hmzzz, als je me pijpt mag je meedoen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou mij niet, want hoe krijgt iedereen die op mijn linkje klikt dan de helft van z'n geld terug + een kusje?
Hmm.. Stof om over na te denkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
hmzzz, als je me pijpt mag je meedoen.
snel verdiend jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:02 schreef koemleit het volgende:
zo'n gozer had ff ruim 1700 euro opgehaald hiermee, goed bezig.
Ik denk alleen dat dat niet op waarheid berust is:Pquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:02 schreef koemleit het volgende:
zo'n gozer had ff ruim 1700 euro opgehaald hiermee, goed bezig.
En waarom niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat dat niet op waarheid berust is:P
Goed plan! Mensen die al lid zijn zijn gewoon baas.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:49 schreef Paxlie het volgende:
Goed topic Arma, ik was al lid, anders was ik het geworden
Waar blijft die PM nou?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Goed plan! Mensen die al lid zijn zijn gewoon baas.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:34 schreef immortalsean het volgende:
[..]
hij krijgt 'm niet omhoog vandaag, dus duurt wat langer.
Boeiend, laat ze lekker op hun bek gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef amvrosios het volgende:
wat is precies het nut van de omroep powned?
dak jankende pleuris rutger nog vaker met die tyfus bek van hem in de spotlights komt en aandacht krijgt?!
GeenStijl was al om te janken,
nu krijgen we ook nog eens die kut omroep er bij,
ik HOOP dat den haag eindelijk een verstandig besluit neemt,
en de omroep genadeloos hard weigert.
dat is de enige hoop,omdat al die puber-bekkies er wel achter aan rennen,
al is het maar om "stoer" te zijn.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:19 schreef yvonne het volgende:
De woorden van Hoxha himself:
hoxha@***is een oplichteractige site. inbreuk op merkenrecht en hij kan NOOIT cash teruggeven omdat powned geen gegevens geeft. hoax dus
ik snap het nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:19 schreef yvonne het volgende:
De woorden van Hoxha himself:
hoxha@***is een oplichteractige site. inbreuk op merkenrecht en hij kan NOOIT cash teruggeven omdat powned geen gegevens geeft. hoax dus
Wat is het nut van al die huidige omroepen die alles maar op hun eigen, veelal links politiek "correcte" manier verslaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef amvrosios het volgende:
wat is precies het nut van de omroep powned?
dak jankende pleuris rutger nog vaker met die tyfus bek van hem in de spotlights komt en aandacht krijgt?!
GeenStijl was al om te janken,
nu krijgen we ook nog eens die kut omroep er bij,
ik HOOP dat den haag eindelijk een verstandig besluit neemt,
en de omroep genadeloos hard weigert.
dat is de enige hoop,omdat al die puber-bekkies er wel achter aan rennen,
al is het maar om "stoer" te zijn.
quote:
Ik heb me aangemeld. Kijken of ik 5,72 van ze krijg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef yvonne het volgende:
Ging trouwens om deze:
http://www.gratislidvanpowned.nl/
Alsof het Pauw en Witteman of wie dan ook ene zier uitmaakt wie er links en rechts is. Nieuws maken en kjjkertjes hebben, dat zijn de doelen, er steekt heus niet een of ander Joods-complot-achtige ideologische boosaardigheid achterquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het nut van al die huidige omroepen die alles maar op hun eigen, veelal links politiek "correcte" manier verslaan?
Dat jhet nou niet in jouw straatje is is jouw probleem, misschien kan je nog ergens je vriendjes helpen om brandweerlieden in elkaar te timmeren ofzo. Er zijn ook nog mensen die dat soort dingen zat zijn.
idd, issie mooi druk meequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:33 schreef Joene het volgende:
ik zou nu wel lachen als er 15000 idioten zich aanmelden bij ome A , en hij 15000 x 5 euro kan gaan terugbetalen
Of tante kwiwiquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:21 schreef Armageddon het volgende:
Ow nepsite dus. Gewoon lid worden via ome Arma dus.
Damn,dat is nog eens een argument!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik word lid bij de eerste die zijn/haar tieten post
Check m'n fotoboek. Daar staan m'n tieten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik word lid bij de eerste die zijn/haar tieten post
Als arma zijn tieten gaat posten vlucht ik denk ik maar snel naar tante kwiwi hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Damn,dat is nog eens een argument!
Waarom krijgt altijd de verkeerde 50% de overhand in een situatie waar er 2 opties zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Check m'n fotoboek. Daar staan m'n tieten.
Zo werkt het niet vriend.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef Nero22 het volgende:
Als je nou eerst eens die ¤5.72 stort, kijken ik dan wel even of ik lid word.
En een pakje stickers en ansichtkaartenquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:20 schreef Armageddon het volgende:
Nogmaals samengevat. Het kost je niets en je kan dan zelf bekijken of het wat gaat worden met dat PowNed. Is het niets dan verlies je ook niets. Win Win situatie zou ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
Volgens mij klopt dat ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:58 schreef eNGine10 het volgende:
En ze zeiden toch ook dat je je geld terug kreeg als ze het niet haalde?
dus als ik bij arma lid zou worden krijg ik van hem geld en als ze het dan niet halen krijg ik dat nog een keer? Of ben ik nu aan het dromen?
dan krijg je wel een rare situatie zegquote:
Ik wordt alleen lid als nummer 49999 er is en er niemand meer lid wil worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:58 schreef Armageddon het volgende:
Je moet ook lid worden. niet erover lullen maar inschrijven!!!! Goedverdoeme!
Echt niet , jij bent volgende week papa.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom volgende week wel even met Rutger langs daar in Noord Holland.
Kom d'r aanquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:00 schreef Armageddon het volgende:
Natuurlijk gaat dit hem worden. Als ome Arma er geen vertrouwen in heeft dan besteed ik er geen aandacht aan. Nog een paar leden mensen!! Kom op!!
quote:Of plaats een banner van PowNed op uw website en verdien 5,72 euro voor ieder aangebracht lid. Geen website? Geen probleem. Stuur gewoon heel uw adresboek onderstaande persoonlijke link. U ontvangt 5,72 voor IEDER aangebracht nieuw lid, tenminste als ze uw persoonlijke link gebruiken. Bij tien nieuwe leden, kunt u dus 57,20 euro rekening bijschrijven, reken maar uit wat dit wordt bij 100 of zelfs 1000
Dat denk je ja wie zegt dat dat zo isquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:13 schreef OmeCo het volgende:
geenstijl is deels van de telegraaf.. publieke omroep wakker nederland (powned) heeft 't ook maar gestart om dat ze bang ware dat PowNed niet genoeg leden zou halen..
Maar kben al lid arma =)
btw:
[..]
Die voiceover van powned is bagger.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo is dat! Eens wat anders dan die standaard rommel.
dat mag dus niet volgens de regeltjesquote:Op zondag 15 maart 2009 11:46 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ze worden volgens mij een beetje wanhopig, als ze nu nog 6000 leden moeten hebben...
waarom kunnen we niet gratis lid worden?![]()
Ja of ze moeten nog een goeie trick up hun sleeve hebben, toen met die actie dat elk aangebracht lid je 5,72 opbracht ging het inneens hard.. who knows welke redmiddelen ze nog hebbenquote:Op zondag 15 maart 2009 12:38 schreef dennisw het volgende:
kheb me net aangemeld
edit: dit gaan ze niet halen![]()
Lid!quote:
Volgens mij haalden ze de afgelopen dagen de 150 nog niet eensquote:Op zondag 15 maart 2009 16:40 schreef Sanderrrr het volgende:
Gaat nu veel langzamer dan ik had gedacht, 150 per dag ofzo?Vorige week nog 1000.
Uiteraard is het ook lekker subsidieren al jij er geld voor krijgtquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef Hetiszover het volgende:
Powned
Ik weiger die club te subsidiëren, ook al krijg ik geld toe.
Ik steun hen toch met dat geld, dus is het subsidiëren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard is het ook lekker subsidieren al jij er geld voor krijgt
quote:Gratis FOK!abonnement bij gratis PowNed!
Beste FOK!kers,
We zijn watjes en we weten het. GeenStijl heeft ons benaderd en ons zo goed als gesmeekt ze te helpen de 50.000 benodigde PowNed leden te behalen zodat we de PowNed programma's voortaan op de publieke omroep kunnen wegzappen en negeren in plaats van op Veronica. Gouden bergen zijn ons beloofd, want 'zonder de kudtFOK!kertjes kunnen we het niet halen!' (boo-hoo).
Vergevensgezind als we zijn hebben we hun jarenlange gebash op alles en iedereen van FOK! vergeven (maar niet vergeten!) en besloten ze te helpen. Een beetje zoals een grote broer zijn kleine broertje te hulp schiet als hij in de problemen is of zijn kleurplaat niet netjes binnen de lijntjes kan kleuren. Niet dat GeenStijl ons broertje is, of we dat zouden willen, maar je snapt waar we heen willen. Wij zijn goed en zij hebben ons nodig, lekker puh.
Na veel vijven en zessen en onderhandelen gaan wij je de mogelijkheid geven gratis lid te worden van PowNed EN FOK! Gewoon, omdat wij het beter kunnen.
Dat werkt in het kort als volgt:
Je gaat even naar deze pagina (waar de werking in het niet-zo-kort staat uitgelegd), en daarvandaan kun je naar het PowNed FOK!formulier op PowNed. Daar vul je je gegevens in EN je FOK!usernummer. PowNed int 5,72 euro en je bent lid van PowNed. Wij geven je nadat we van PowNed je usernummer weer hebben gekregen een FOK!pimp abonnement twv 12 euro. (ook leuk; geef het userid van iemand anders op en DIE persoon krijgt JOUW FOK!abonnement!)
Na 1 april krijg je van PowNed je 5,72 euro weer terug en zo ben je opeens GRATIS EN VOOR NIKS lid van PowNed met ook nog eens zo'n ubergeil FOK!pimp abonnement (waarvan we natuurlijk hopen dat je die na afloop gaat verlengen!)
Maar FOK! gaat natuurlijk niet zomaar zoiets doen, die extra views zijn leuk, die linkjes ook, hulp aan de kneuzenparade ook, maar we zien een groter doel.
TV is nog altijd traditioneel, non-interactief, eenrichtingsverkeer. Dus niet meer van deze tijd. Zij willen uiteindelijk internet-televisie gaan maken, interactief, met veel inbreng en zelfs sturing door de gebruikers.
Dat is echt dé toekomst.
Powned TV zal wat dat betreft een verwijzing kunnen worden naar die grotere, achterliggende internet-producties.
Wij vinden dat als FOK!, vanwege ons tov GeenStijl TV superieure FOK!tv erg belangrijk. We zijn gek op internet en geloven heilig in de kracht er van. Dus bij nieuwe ontwikkelingen doen we graag mee, of dragen indien mogelijk een steentje bij!
Natuurlijk wordt FOK! er ook beter van, want misschien hoor je ons binnenkort wel gewoon in de auto op je radio. Kortom; help PowNed, help FOK! én help jezelf (want meer PowNed op tv betekent minder Jan Smit en minder EO op tv!) en klik nu hier !
En vergeet niet; de GeenStijl reaguurderts hebben WEL gewoon voor hun abonnement op PowNed moeten dokken waar wij FOK!kers 'm gewoon gratis scoren. Alleen daarom moet je 'm al gratis afnemen natuurlijk!
nee, das pas een lache actiequote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef Tiemie het volgende:
Lache actie van danny.![]()
Krijgen de leden die zich via arma aangemeld hebben nu ook een Fok!pimpabbo
Zodra ik geld heb van GS krijg jij je geld terugquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef Gogol86 het volgende:
Ik heb me ingeschreven via Armageddons link en hem al twee keer ge-PM'd, maar ik krijg niks terug.
Mooizo!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zodra ik geld heb van GS krijg jij je geld terug
hulde voor je inzet, halve tammequote:Op donderdag 19 maart 2009 00:40 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil de mensen die via mijn link lid zijn geworden van GS hartelijk bedanken. Jullie krijgen zeker jullie geld terug zoals ik ook heb beloofd. Danny heeft nu zijn eigen actie opgestart om leden te werfen voor PowNed. Ik zie dan ook geen reden om dit verder door te zetten.
enjoy ouwequote:Op donderdag 19 maart 2009 00:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dank je! Ik ga nu lekker van mijn twee meiden genieten. Ben volgende week de hele week vrij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |