uhuh...quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:33 schreef Armageddon het volgende:
PM mij hierna met je rekeningnummer en ik stort je het geld direct terug.
ja alleen gaat dit topic niet over wakker nederland hehquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:48 schreef Sena het volgende:
Komt dit jou even goed uit: 'Wakker Nederland' heeft genoeg leden
ow ik dacht dat wakker nederland stond voor de wned van pownedquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen gaat dit topic niet over wakker nederland heh
Volgens mij behoort zij niet tot het deel wakker Nederland.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen gaat dit topic niet over wakker nederland heh
quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:01 schreef Killer_Mom het volgende:
ik geef het nu al op, ze zijn nu al drammend bezig, en nog meer onnodige onzin troep op TV , NO Thanks.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:34 schreef rednasje1987 het volgende:
Meen je dit serieus?
zoja, triest mannetje, dat powned voegt niks toe, onzinzendertje
Zo is dat! Eens wat anders dan die standaard rommel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:08 schreef SharQueDo het volgende:
Ik had eerst zoiets van: "Kanker op met die troep", maar na de eerste aflevering gezien te hebben ben ik toch maar lid geworden.
Dank je. Blij te zien dat er nog mensen zijn die ergens vertrouwen in hebben. Ik zal julie gerust stellen. Je krijgt echt je centen terug. Ik ben niet zoals SHE met d'r nepactie.quote:
nepactie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dank je. Blij te zien dat er nog mensen zijn die ergens vertrouwen in hebben. Ik zal julie gerust stellen. Je krijgt echt je centen terug. Ik ben niet zoals SHE met d'r nepactie.
dat wel, maar niet van shequote:
DEAL!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:25 schreef yvonne het volgende:
Zeg
Wasdit?
Ik wil dat je éérst gaat bevallen en daarna word ik lid, deal?
Serieus? Ik dank u hartelijk!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Gedaan, maar weet je koop van die 5,72 maar een slabbetje of een potje Olvarit!.
Dan heeft m'n vriendin wat te doen. Die zit toch thuis met verlof.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:33 schreef Joene het volgende:
ik zou nu wel lachen als er 15000 idioten zich aanmelden bij ome A , en hij 15000 x 5 euro kan gaan terugbetalen
waar haal je 75K vandaan A ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan heeft m'n vriendin wat te doen. Die zit toch thuis met verlof.
Yupquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:38 schreef Joene het volgende:
Hun betalen het dus terug aan jou ?
whehehehe, ik zal Qwea ff inlichtenquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:33 schreef Armageddon het volgende:
Gewoon, omdat het kan!
Normaal kost je dit 5,72 euro maar nu kan dit graties en voor niets!
Meld je aan via deze link: https://registratie.powned.tv/refund/?id=455575738 en jouw geld komt op mijn rekening terecht. PM mij hierna met je rekeningnummer en ik stort je het geld direct terug.
Waarom doe ik dit? Ik wil gewoon dat PowNed gaat uitzenden!
Kom op en aanmelden maar!
Donequote:Op woensdag 4 maart 2009 00:33 schreef Armageddon het volgende:
Gewoon, omdat het kan!
Normaal kost je dit 5,72 euro maar nu kan dit graties en voor niets!
Meld je aan via deze link: https://registratie.powned.tv/refund/?id=455575738 en jouw geld komt op mijn rekening terecht. PM mij hierna met je rekeningnummer en ik stort je het geld direct terug.
Waarom doe ik dit? Ik wil gewoon dat PowNed gaat uitzenden!
Kom op en aanmelden maar!
Het topic staat in ONZ, dus dat zal een grapje wezen neem ik aan?quote:
Nope, per aangebracht lid.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef D. het volgende:
[..]
Het topic staat in ONZ, dus dat zal een grapje wezen neem ik aan?
Je snapt natuurlijk wel dat je maar een keer 5,72 terug krijgt he?
Ik lees dat je je geld TERUG krijgt, dus tenzij je meerdere keren 5,72 betaald hebt zou je dus maar 1 keer 5,72 'terug' ontvangen.quote:
Dat is allemaal geregeld. Maak je niet druk. Gewoon aanmelden. Moet het topic naar GC? Regel ik zo voor je hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees dat je je geld TERUG krijgt, dus tenzij je meerdere keren 5,72 betaald hebt zou je dus maar 1 keer 5,72 'terug' ontvangen.
Daarbij, hoe weer Arma als ie geld gestort krijgt welke persoon daaraan verbonden is als ie een storting krijgt van Powned met een omschrijving als 'bedankt voor het verkrijgen van een nieuw lid'
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees dat je je geld TERUG krijgt, dus tenzij je meerdere keren 5,72 betaald hebt zou je dus maar 1 keer 5,72 'terug' ontvangen.
Ik weet niet waar jij bovenstaande leest?quote:Je ontvangt 5,72 euro voor ieder nieuw lid dat je aanbrengt.
Nee hoor, hij staat prima hier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is allemaal geregeld. Maak je niet druk. Gewoon aanmelden. Moet het topic naar GC? Regel ik zo voor je hoor.
Ik heb op de link geklikt en lees daar:quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:41 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waar jij bovenstaande leest?
Blijf jij maar bij omroep Max. Daar zit je goed.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, hij staat prima hier.
En aan de beelden te zien is Powned gericht op (pre-)puberend Nederland, dus zie geen behoefte voor mij om lid te worden.
Ik heb 'mijn' omroep nog niet gevondenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Blijf jij maar bij omroep Max. Daar zit je goed.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'mijn' omroep nog niet gevonden
Even afwachten wat Meneer Kaktus gaat doen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben wel te vertrouwen hoor. Kun je links en rechts navragen hier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ben er niet zo happig op om mijn rekeningnummer zo weg te geven maar verder leuk idee armaLid worden doe ik toch nog wel.
Topickaping van een Arma topicquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Als jullie nou via deze link lid worden krijgen jullie de helft van je geld terug maarr.. Let op!! Wel een kusje erbij
Help kwiwi de zomer door en wordt lid via m'n linkje
Als jij nou even gewoon dood gaat. Dat lijkt me een veel beter idee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Help kwiwi de zomer door en wordt lid via m'n linkje
Nou mij niet, want hoe krijgt iedereen die op mijn linkje klikt dan de helft van z'n geld terug + een kusje?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als jij nou even gewoon dood gaat. Dat lijkt me een veel beter idee.
5,72 per lid dat je meeneemtquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef D. het volgende:
[..]
hmzzz, als je me pijpt mag je meedoen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou mij niet, want hoe krijgt iedereen die op mijn linkje klikt dan de helft van z'n geld terug + een kusje?
Hmm.. Stof om over na te denkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
hmzzz, als je me pijpt mag je meedoen.
snel verdiend jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:02 schreef koemleit het volgende:
zo'n gozer had ff ruim 1700 euro opgehaald hiermee, goed bezig.
Ik denk alleen dat dat niet op waarheid berust is:Pquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:02 schreef koemleit het volgende:
zo'n gozer had ff ruim 1700 euro opgehaald hiermee, goed bezig.
En waarom niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat dat niet op waarheid berust is:P
Goed plan! Mensen die al lid zijn zijn gewoon baas.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:49 schreef Paxlie het volgende:
Goed topic Arma, ik was al lid, anders was ik het geworden
Waar blijft die PM nou?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Goed plan! Mensen die al lid zijn zijn gewoon baas.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:34 schreef immortalsean het volgende:
[..]
hij krijgt 'm niet omhoog vandaag, dus duurt wat langer.
Boeiend, laat ze lekker op hun bek gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef amvrosios het volgende:
wat is precies het nut van de omroep powned?
dak jankende pleuris rutger nog vaker met die tyfus bek van hem in de spotlights komt en aandacht krijgt?!
GeenStijl was al om te janken,
nu krijgen we ook nog eens die kut omroep er bij,
ik HOOP dat den haag eindelijk een verstandig besluit neemt,
en de omroep genadeloos hard weigert.
dat is de enige hoop,omdat al die puber-bekkies er wel achter aan rennen,
al is het maar om "stoer" te zijn.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:19 schreef yvonne het volgende:
De woorden van Hoxha himself:
hoxha@***is een oplichteractige site. inbreuk op merkenrecht en hij kan NOOIT cash teruggeven omdat powned geen gegevens geeft. hoax dus
ik snap het nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:19 schreef yvonne het volgende:
De woorden van Hoxha himself:
hoxha@***is een oplichteractige site. inbreuk op merkenrecht en hij kan NOOIT cash teruggeven omdat powned geen gegevens geeft. hoax dus
Wat is het nut van al die huidige omroepen die alles maar op hun eigen, veelal links politiek "correcte" manier verslaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef amvrosios het volgende:
wat is precies het nut van de omroep powned?
dak jankende pleuris rutger nog vaker met die tyfus bek van hem in de spotlights komt en aandacht krijgt?!
GeenStijl was al om te janken,
nu krijgen we ook nog eens die kut omroep er bij,
ik HOOP dat den haag eindelijk een verstandig besluit neemt,
en de omroep genadeloos hard weigert.
dat is de enige hoop,omdat al die puber-bekkies er wel achter aan rennen,
al is het maar om "stoer" te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |