Die voiceover van powned is bagger.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo is dat! Eens wat anders dan die standaard rommel.
dat mag dus niet volgens de regeltjesquote:Op zondag 15 maart 2009 11:46 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ze worden volgens mij een beetje wanhopig, als ze nu nog 6000 leden moeten hebben...
waarom kunnen we niet gratis lid worden?![]()
Ja of ze moeten nog een goeie trick up hun sleeve hebben, toen met die actie dat elk aangebracht lid je 5,72 opbracht ging het inneens hard.. who knows welke redmiddelen ze nog hebbenquote:Op zondag 15 maart 2009 12:38 schreef dennisw het volgende:
kheb me net aangemeld
edit: dit gaan ze niet halen![]()
Lid!quote:
Volgens mij haalden ze de afgelopen dagen de 150 nog niet eensquote:Op zondag 15 maart 2009 16:40 schreef Sanderrrr het volgende:
Gaat nu veel langzamer dan ik had gedacht, 150 per dag ofzo?Vorige week nog 1000.
Uiteraard is het ook lekker subsidieren al jij er geld voor krijgtquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef Hetiszover het volgende:
Powned
Ik weiger die club te subsidiėren, ook al krijg ik geld toe.
Ik steun hen toch met dat geld, dus is het subsidiėren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard is het ook lekker subsidieren al jij er geld voor krijgt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |