En een pakje stickers en ansichtkaartenquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:20 schreef Armageddon het volgende:
Nogmaals samengevat. Het kost je niets en je kan dan zelf bekijken of het wat gaat worden met dat PowNed. Is het niets dan verlies je ook niets. Win Win situatie zou ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
Volgens mij klopt dat ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:58 schreef eNGine10 het volgende:
En ze zeiden toch ook dat je je geld terug kreeg als ze het niet haalde?
dus als ik bij arma lid zou worden krijg ik van hem geld en als ze het dan niet halen krijg ik dat nog een keer? Of ben ik nu aan het dromen?
dan krijg je wel een rare situatie zegquote:
Ik wordt alleen lid als nummer 49999 er is en er niemand meer lid wil worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:58 schreef Armageddon het volgende:
Je moet ook lid worden. niet erover lullen maar inschrijven!!!! Goedverdoeme!
Echt niet , jij bent volgende week papa.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom volgende week wel even met Rutger langs daar in Noord Holland.
Kom d'r aanquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:00 schreef Armageddon het volgende:
Natuurlijk gaat dit hem worden. Als ome Arma er geen vertrouwen in heeft dan besteed ik er geen aandacht aan. Nog een paar leden mensen!! Kom op!!
quote:Of plaats een banner van PowNed op uw website en verdien 5,72 euro voor ieder aangebracht lid. Geen website? Geen probleem. Stuur gewoon heel uw adresboek onderstaande persoonlijke link. U ontvangt 5,72 voor IEDER aangebracht nieuw lid, tenminste als ze uw persoonlijke link gebruiken. Bij tien nieuwe leden, kunt u dus 57,20 euro rekening bijschrijven, reken maar uit wat dit wordt bij 100 of zelfs 1000
Dat denk je ja wie zegt dat dat zo isquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:13 schreef OmeCo het volgende:
geenstijl is deels van de telegraaf.. publieke omroep wakker nederland (powned) heeft 't ook maar gestart om dat ze bang ware dat PowNed niet genoeg leden zou halen..
Maar kben al lid arma =)
btw:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |