Anders ik wel. Nog 45 minuten..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:42 schreef themauster het volgende:
pfff de werkdag zit er weer op ik haat maandagen
Getver, dan zal de sfeer niet goed zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Anders ik wel. Nog 45 minuten..
Morgen is hier groot overleg. Dan komt de grote baas, en iedereen moet erbij aanwezig zijn behalve ik als afstudeerder![]()
Iedereen knijpt hem hier.. bang voor ontslagen.
Mag je er niet bij zijn of wil je er zelf niet bij zijn....quote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Morgen is hier groot overleg. Dan komt de grote baas, en iedereen moet erbij aanwezig zijn behalve ik als afstudeerder![]()
Sec6quote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik neem tijdens dat uurtje even de telefoon opquote:Op maandag 2 maart 2009 15:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Mag je er niet bij zijn of wil je er zelf niet bij zijn....
De NPS heeft ook weer makkelijk gedaan met de Dell Optiplex 760:')quote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit taart te eten vanwege de verjaardag van Bart Arens.
En om de mensen hier wat op te vrolijken:
[ afbeelding ]
Had die foto al op flickr gezienquote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Sirolf het volgende:
En om de mensen hier wat op te vrolijken:
[ afbeelding ]
Smakelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Sirolf het volgende:
Ze heeft altijd een rotkopquote:Op maandag 2 maart 2009 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ze heeft wel een beetje een rotkop op die foto's, die Duffy
Tenenkrommend idd. En moet je opletten hoe enthousiast ze dadelijk ongetwijfeld nog steeds zijn. Ook ongelooflijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef BartUlft het volgende:
Kerstmis is toch al lang voorbij?
Word gek van dit nummer van die del
Neuhquote:Op maandag 2 maart 2009 17:22 schreef borisz het volgende:
Iemand die zin heeft in wat Purchasing power parity plaatjes ?.
Vreselijke opdracht voor internationale economiequote:
"Vroeger"quote:Op maandag 2 maart 2009 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe maand, dus tijd voor een nieuwe wallpaper:
[ afbeelding ]
Zie http://www.smashingmagazi(...)calendar-march-2009/ voor diverse formaten.
quote:
Whahaha geweldigquote:Op maandag 2 maart 2009 17:55 schreef 3FMaster het volgende:
Bellen met God, zou je dan ook zo'n keuze-menu kriijgen?
"Hai, welkom bij de God-dienst. Druk op 1 om God zelf te spreken.
drukt op 1.
"Helaasch, God is nu niet aanwezig. Bel hem onder werktijden terug, je wordt teruggestuurt naar het hoofdmenu.."
"Druk op 2 om je af te melden voor Johova's, of druk op 3 voor God-Merchandise"
Thanks! Hij staat inmiddels bij m'n favorieten.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Staan erg gave tussen, elke maand weer. En nog handiger: meteen een kalender van die maand bij de hand.
Ik heb gewoon Active Desktop Calendar als Wallpaperquote:Op maandag 2 maart 2009 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe maand, dus tijd voor een nieuwe wallpaper:
[ afbeelding ]
Zie http://www.smashingmagazi(...)calendar-march-2009/ voor diverse formaten.
Het is ook bert van sesamstraatquote:Op maandag 2 maart 2009 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
Holy crap![]()
Dit is niet te gelovenen die man praat als bert *ahum* ekdom
Nieuwtje... die man spreekt de stem van Bert in.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
Holy crap![]()
Ssssstquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is ook bert van sesamstraat
Bestaat die niet danquote:Op maandag 2 maart 2009 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ssssst![]()
Je zegt toch ook niet dat Sinterklaas niet bestaat
Zijn kneiters ook goed?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Let's go !! Just Dance![]()
Pffff even bijkomen van een drukke werkdag... Ik hoop op een boel vette hits
Misschien omdat dat de man achter Bert isquote:Op maandag 2 maart 2009 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
Holy crap![]()
Het begint te wennen ja. Vond hem altijd al een goede stem hebben.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Corton went bij mij na 2 dagen al behoorlijk goed. Goeie stem
Pinkpop passe-par-touts was niet helemaal duidelijk. Dat vond ik ook, maar ik krijg het ook niet normaal mijn mond uitquote:Op maandag 2 maart 2009 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze Eric's stem vervormd hebben. Zn stem heeft veel karakter (zeg je dat zo?), dus waarom er iets aan veranderen? Ik vind trouwens wel dat ie "Pinkpop passe-par-touts" hakkelend uitspreekt.
Over Pinkpop gesproken... zin in woensdag!
Pff, schoolquote:Op maandag 2 maart 2009 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Over Pinkpop gesproken... zin in woensdag!
Ik stel een rituele verbranding voorquote:Op maandag 2 maart 2009 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Heeft nou nog niet heel Nederland deze single van Adele?
Het duurt van 12 tot 14.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Pff, school![]()
Tot hoelaat is dat afgelopen?
Liever niet, dan moet iedereen weer opnieuw de single kopen en staat ie weer wekenlang in de Mega Top 5.quote:
erg sneu inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 19:36 schreef -Hans- het volgende:
ook weer bijgelezen wat betreft de olifant. Zielug hoor
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond, ben ik ook weer eens... die nieuwe Killers is erg fijn na het uitgemolken Human
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
Huh? Wat? Moet je SMSen wanneer deze opname is gemaakt?
Dat is gewoon te lezen op 3FM.nl.
Vind het zo sneuquote:Op maandag 2 maart 2009 19:39 schreef MarijeH het volgende:
The vulture en Feivel![]()
Ik heb trouwens een 7,7 voor aangifte inkomstenbelasting voor ondernemingen.Volgende week nog een toets van aangifte inkomstenbelasting voor ondernemingen. En over 3 weken een toets van aangifte vennootschapbelasting voor ondernemingen.
Ik hoorde het vanochtend van het olifantje.
Toppiequote:Op maandag 2 maart 2009 19:39 schreef MarijeH het volgende:
The vulture en Feivel![]()
Ik heb trouwens een 7,7 voor aangifte inkomstenbelasting voor ondernemingen.Volgende week nog een toets van aangifte inkomstenbelasting voor ondernemingen. En over 3 weken een toets van aangifte vennootschapbelasting voor ondernemingen.
Ik ben 2 weken geleden nog met het script dat dat op internet plaatst bezig geweest (Last.FM uitbreiding en realtime playlist), vandaar dat ik er gelijk aan dacht.quote:
Naja, ik wist wel dat er een jaartal achter zou staan, maar eigenlijk niet aan gedacht.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken geleden nog met het script dat dat op internet plaatst bezig geweest, vandaar dat ik er gelijk aan dacht.
Nee precies, het is in ieder geval al een maandflyquote:Op maandag 2 maart 2009 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goed te horen dat het geen onedayfly is geworden
Whaha dat lijkt me leuk ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
En toch wacht ik nog steeds op een mashup van dit nummer icm. Fake Blood....
MARS! needs woman (inclusief flinke beat).
Goed. Den Bosch ziet er weer netjes uitquote:Op maandag 2 maart 2009 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee precies, het is in ieder geval al een maandfly
Hoe is het met jullie verder allemaal, heb ik nog wat schokkends gemist
me 2 ! Moet eerlijk zeggen dat het mij ook wel wat deed gisteravond en nu trouwens ook nog wel. Met Bo Gyi was het al een drama maar nu dus weer..quote:
Ik vond het vooral sneu om het beest daar zo hopeloos te zien liggen en dan die rouwende olifanten vandaag... ik kan altijd maar slecht tegen dierenleedquote:Op maandag 2 maart 2009 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
me 2 ! Moet eerlijk zeggen dat het mij ook wel wat deed gisteravond en nu trouwens ook nog wel. Met Bo Gyi was het al een drama maar nu dus weer...
Ook het hele park is nu in mineurquote:Op maandag 2 maart 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het vooral sneu om het beest daar zo hopeloos te zien liggen en dan die rouwende olifanten vandaag... ik kan altijd maar slecht tegen dierenleed
Hier gaat het goed. Hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee precies, het is in ieder geval al een maandfly
Hoe is het met jullie verder allemaal, heb ik nog wat schokkends gemist
Ik weet niet waarom, maar ik trek dat ook zeer slecht.. Olifanten vind ik sowieso wel toffe beesten om te zien en ook qua gedrag. Ben 'vroeger' heel vaak in Emmen geweest en die Annabel was toch altijd wel een olifant wat de aandacht trok door haar gigantische postuur (3000 kg).quote:Op maandag 2 maart 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het vooral sneu om het beest daar zo hopeloos te zien liggen en dan die rouwende olifanten vandaag... ik kan altijd maar slecht tegen dierenleed
Beetje snotterig nu maar verder erg goedquote:Op maandag 2 maart 2009 19:56 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hier gaat het goed. Hoe gaat het met jou?
uuhhm die plaat komt toch uit een film? Geloof dat de plaat is te horen aan het eind. Geen idee wat de titel is van de filmquote:
Doe dan het origineelquote:Op maandag 2 maart 2009 19:56 schreef Leentje1 het volgende:
Behinde Blue Eyes! Dat is lang gelden zeg.
Ik ben een week op kamp geweest in Safaripark Beekse Bergen en daar staat ook zo'n reus. De grootste olifant in heel europa. Heftig om daar een meter van af te staan en wortels te voeren hoor. Pfff...quote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik trek dat ook zeer slecht.. Olifanten vind ik sowieso wel toffe beesten om te zien en ook qua gedrag. Ben 'vroeger' heel vaak in Emmen geweest en die Annabel was toch altijd wel een olifant wat de aandacht trok door haar gigantische postuur (3000 kg).
Denk ook wel door de imposantheid en de kolossaalheid die het lied uitstraalt, en dat het dier dan toch zo kan 'breken'.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik trek dat ook zeer slecht.. Olifanten vind ik sowieso wel toffe beesten om te zien en ook qua gedrag. Ben 'vroeger' heel vaak in Emmen geweest en die Annabel was toch altijd wel een olifant wat de aandacht trok door haar gigantische postuur (3000 kg).
The Whoquote:
Wie?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:05 schreef MichielV het volgende:
[..]
The Who
(even m'n vakkennis laten gelden)
Daar heb je zeker een punt. In mijn ogen zijn het dieren die alles aan kunnen en dan toch door zo'n k*t gracht om het leven komen.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Denk ook wel door de imposantheid en de kolossaalheid die het lied uitstraalt, en dat het dier dan toch zo kan 'breken'.
Oh ja, mijn geheugen is echt een zeef. Moet maar eens vroeg naar bed.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Ga je schamen,The Who natuurlijk.
Ik heb zo'n vermoeden dat ze waarschijnlijk al niet zo veel levenskracht meer had maar dat de val het proces heeft versneld... treurig blijft het welquote:Op maandag 2 maart 2009 20:08 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een punt. In mijn ogen zijn het dieren die alles aan kunnen en dan toch door zo'n k*t gracht om het leven komen.![]()
m-m-m-ij o-o-ookquote:Op maandag 2 maart 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Na The Who nu de Whohoo's van Miss Montreal... ik heb haar vandeweek bij Giel gehoord en op de een of andere manier irriteert ze me ma, ma, ma, mateloos
Man de who das lang geleden, zij bestond niet eens tijdens de bekendheid van the whoquote:Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Ga je schamen,The Who natuurlijk.
Hoorde dat ze 45 was ja. En wat je zegt: het blijft treurig.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze waarschijnlijk al niet zo veel levenskracht meer had maar dat de val het proces heeft versneld... treurig blijft het wel
Als ze net zo pijpt als dat ze praat zullen mannen veel plezier aan haar belevenquote:
Daar heb je een punt, maar het erge was dat ik het wel wist en er toch niet opkwam.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Man de who das lang geleden, zij bestond niet eens tijdens de bekendheid van the who
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze net zo pijpt als dat ze praat zullen mannen veel plezier aan haar beleven
Uhuh. Ik geloof dat ze in gevangenschap rond de vijftig jaar kunnen wordenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze waarschijnlijk al niet zo veel levenskracht meer had maar dat de val het proces heeft versneld... treurig blijft het wel
Dat is zuur.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef drummerdude het volgende:![]()
Hebben jullie het over de olifant?
Ik heb haar vorige week nog mogen aanschouwen, en nu is ze dood
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef drummerdude het volgende:![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Uhuh. Ik geloof dat ze in gevangenschap rond de vijftig zeventig (bordjes)jaar kunnen worden
45 is al aardig dicht bij de 50 natuurlijk....quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Uhuh. Ik geloof dat ze in gevangenschap rond de vijftig jaar kunnen worden
Dan is ze wel jong heengegaanquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze net zo pijpt als dat ze praat zullen mannen veel plezier aan haar beleven
Heel toepasselijk ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Bring me to life.... op zich wel toepasselijk als wens voor Annabel
Nee joh gek, Evanescensequote:
Gaaf ja! Mooi om mee te mogen makenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:03 schreef Leentje1 het volgende:
Ik ben een week op kamp geweest in Safaripark Beekse Bergen en daar staat ook zo'n reus. De grootste olifant in heel europa. Heftig om daar een meter van af te staan en wortels te voeren hoor. Pfff...
Jup, dat denk ik inderdaad toch ook welquote:Op maandag 2 maart 2009 20:04 schreef Susi het volgende:
Denk ook wel door de imposantheid en de kolossaalheid die het lied uitstraalt, en dat het dier dan toch zo kan 'breken'.
Ejquote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef drummerdude het volgende:![]()
The Frayquote:Op maandag 2 maart 2009 20:30 schreef TheVulture het volgende:
The Fray.... dat vind ik nou een KUTband
Kate Piersonquote:
Best wel melig en foutquote:Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
Heb ff gezien hoe het NOS journaal wordt opgenomen.
Nee, vanochtend was 'ie opeens weg... geen idee waarom!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf had je toevallig al gekeken naar de error op 3FM bij het sluiten van het IE-scherm? Ik krijg de melding namelijk niet meer..
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Push me,
and then just touche me,
'till I can get my,
satisfaction
Met andere woorden; goede avond mensen!
ah, jij kreeg hem dus ookquote:Op maandag 2 maart 2009 20:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, vanochtend was 'ie opeens weg... geen idee waarom!
Heb er nog niks aan gedaan namelijk.
Goede avondquote:Op maandag 2 maart 2009 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Push me,
and then just touche me,
'till I can get my,
satisfaction
Janneke !quote:Op maandag 2 maart 2009 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Push me,
and then just touche me,
'till I can get my,
satisfaction
* Susi kijkt naar benedenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
net als de clip met schuddende boezem in te klein bh-tje
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:53 schreef Susi het volgende:
[..]
* Susi kijkt naar beneden
Deze past precies
Daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 2 maart 2009 20:56 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe plaat van die gasten is ook gewoon hartstikke goed
Whaha geweldig.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:59 schreef -Hans- het volgende:
Hupsakeej! gewoon nog een keer het alarm. De buren worden helemaal gek van het alarm![]()
Zou hem gewoon samplelen en als je weggaat uit huis op loopje zettenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:59 schreef -Hans- het volgende:
Hupsakeej! gewoon nog een keer het alarm. De buren worden helemaal gek van het alarm![]()
Jij liever dan ikquote:Op maandag 2 maart 2009 21:06 schreef Brennel het volgende:
Best lekker, zo'n dienstje van 13.45 tot 19.00
Vind ik ook ja, zo'n net-als-heel-veel-anderen stem.quote:
Hetzelfde geldt voor het liedje, naar mijn meningquote:
Trusten alvastquote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ga er ook vandoor. Fijne avond nog!
Ze hadden eerder vandaag ook al problemen. Zal zo wel weer werken.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ga er ook vandoor. Fijne avond nog!
Begin overal spierpijn te krijgen (bang voor aankomende griep)quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook richting bed, voel me niet helemaal fit dus maar even vroeg gaan slapen
Merci. Die stem klonk al bekendquote:Op maandag 2 maart 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Scheermesje - Draadje naar Draadje
dank je welquote:Op maandag 2 maart 2009 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hadden eerder vandaag ook al problemen. Zal zo wel weer werken.
Als er storingen zijn vermelden ze dat trouwens vaak op http://status.twitter.com/
Ik ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook richting bed, voel me niet helemaal fit dus maar even vroeg gaan slapen
Hier vooral keelpijn / beetje verkouden.. Geloof dat er weer een nieuwe griep/verkoudheid rond gaat want ik hoor er meer mensen overquote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin overal spierpijn te krijgen (bang voor aankomende griep)
Opzich niet eens zo'n slecht ideequote:Op maandag 2 maart 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou hem gewoon samplelen en als je weggaat uit huis op loopje zetten
Feesten met Kraai ?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef TheVulture het volgende:
dat bedoel ikquote:Op maandag 2 maart 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Let it rock !!!!
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:57 schreef Brennel het volgende:
* Brennel gaat slagroom met warme chocomel maken
Oi oi oi dat is lekkerquote:Op maandag 2 maart 2009 21:57 schreef Brennel het volgende:
Mag ik ook? Mag ik ook? Mag ik ook?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:57 schreef Brennel het volgende:
*mopper* Ik was vergeten dat ik de wasmachine aan had gezet, dus eerst een wasje ophangen *mopper*quote:Op maandag 2 maart 2009 21:57 schreef Brennel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |