Oh ja, mijn geheugen is echt een zeef. Moet maar eens vroeg naar bed.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Ga je schamen,The Who natuurlijk.
Ik heb zo'n vermoeden dat ze waarschijnlijk al niet zo veel levenskracht meer had maar dat de val het proces heeft versneld... treurig blijft het welquote:Op maandag 2 maart 2009 20:08 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een punt. In mijn ogen zijn het dieren die alles aan kunnen en dan toch door zo'n k*t gracht om het leven komen.![]()
m-m-m-ij o-o-ookquote:Op maandag 2 maart 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Na The Who nu de Whohoo's van Miss Montreal... ik heb haar vandeweek bij Giel gehoord en op de een of andere manier irriteert ze me ma, ma, ma, mateloos
Man de who das lang geleden, zij bestond niet eens tijdens de bekendheid van the whoquote:Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Ga je schamen,The Who natuurlijk.
Hoorde dat ze 45 was ja. En wat je zegt: het blijft treurig.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze waarschijnlijk al niet zo veel levenskracht meer had maar dat de val het proces heeft versneld... treurig blijft het wel
Als ze net zo pijpt als dat ze praat zullen mannen veel plezier aan haar belevenquote:
Daar heb je een punt, maar het erge was dat ik het wel wist en er toch niet opkwam.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Man de who das lang geleden, zij bestond niet eens tijdens de bekendheid van the who
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze net zo pijpt als dat ze praat zullen mannen veel plezier aan haar beleven
Uhuh. Ik geloof dat ze in gevangenschap rond de vijftig jaar kunnen wordenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze waarschijnlijk al niet zo veel levenskracht meer had maar dat de val het proces heeft versneld... treurig blijft het wel
Dat is zuur.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef drummerdude het volgende:![]()
Hebben jullie het over de olifant?
Ik heb haar vorige week nog mogen aanschouwen, en nu is ze dood
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef drummerdude het volgende:![]()
Hebben jullie het over de olifant?
Ik heb haar vorige week nog mogen aanschouwen, en nu is ze dood
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Uhuh. Ik geloof dat ze in gevangenschap rond de vijftig zeventig (bordjes)jaar kunnen worden
45 is al aardig dicht bij de 50 natuurlijk....quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Uhuh. Ik geloof dat ze in gevangenschap rond de vijftig jaar kunnen worden
Dan is ze wel jong heengegaanquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze net zo pijpt als dat ze praat zullen mannen veel plezier aan haar beleven
Heel toepasselijk ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Bring me to life.... op zich wel toepasselijk als wens voor Annabel
Nee joh gek, Evanescensequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |