Goed. Den Bosch ziet er weer netjes uitquote:Op maandag 2 maart 2009 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee precies, het is in ieder geval al een maandfly
Hoe is het met jullie verder allemaal, heb ik nog wat schokkends gemist
me 2 ! Moet eerlijk zeggen dat het mij ook wel wat deed gisteravond en nu trouwens ook nog wel. Met Bo Gyi was het al een drama maar nu dus weer..quote:
Ik vond het vooral sneu om het beest daar zo hopeloos te zien liggen en dan die rouwende olifanten vandaag... ik kan altijd maar slecht tegen dierenleedquote:Op maandag 2 maart 2009 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
me 2 ! Moet eerlijk zeggen dat het mij ook wel wat deed gisteravond en nu trouwens ook nog wel. Met Bo Gyi was het al een drama maar nu dus weer...
Ook het hele park is nu in mineurquote:Op maandag 2 maart 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het vooral sneu om het beest daar zo hopeloos te zien liggen en dan die rouwende olifanten vandaag... ik kan altijd maar slecht tegen dierenleed
Hier gaat het goed. Hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee precies, het is in ieder geval al een maandfly
Hoe is het met jullie verder allemaal, heb ik nog wat schokkends gemist
Ik weet niet waarom, maar ik trek dat ook zeer slecht.. Olifanten vind ik sowieso wel toffe beesten om te zien en ook qua gedrag. Ben 'vroeger' heel vaak in Emmen geweest en die Annabel was toch altijd wel een olifant wat de aandacht trok door haar gigantische postuur (3000 kg).quote:Op maandag 2 maart 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het vooral sneu om het beest daar zo hopeloos te zien liggen en dan die rouwende olifanten vandaag... ik kan altijd maar slecht tegen dierenleed
Beetje snotterig nu maar verder erg goedquote:Op maandag 2 maart 2009 19:56 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hier gaat het goed. Hoe gaat het met jou?
uuhhm die plaat komt toch uit een film? Geloof dat de plaat is te horen aan het eind. Geen idee wat de titel is van de filmquote:
Doe dan het origineelquote:Op maandag 2 maart 2009 19:56 schreef Leentje1 het volgende:
Behinde Blue Eyes! Dat is lang gelden zeg.
Ik ben een week op kamp geweest in Safaripark Beekse Bergen en daar staat ook zo'n reus. De grootste olifant in heel europa. Heftig om daar een meter van af te staan en wortels te voeren hoor. Pfff...quote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik trek dat ook zeer slecht.. Olifanten vind ik sowieso wel toffe beesten om te zien en ook qua gedrag. Ben 'vroeger' heel vaak in Emmen geweest en die Annabel was toch altijd wel een olifant wat de aandacht trok door haar gigantische postuur (3000 kg).
Denk ook wel door de imposantheid en de kolossaalheid die het lied uitstraalt, en dat het dier dan toch zo kan 'breken'.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik trek dat ook zeer slecht.. Olifanten vind ik sowieso wel toffe beesten om te zien en ook qua gedrag. Ben 'vroeger' heel vaak in Emmen geweest en die Annabel was toch altijd wel een olifant wat de aandacht trok door haar gigantische postuur (3000 kg).
The Whoquote:
Wie?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:05 schreef MichielV het volgende:
[..]
The Who
(even m'n vakkennis laten gelden)
Daar heb je zeker een punt. In mijn ogen zijn het dieren die alles aan kunnen en dan toch door zo'n k*t gracht om het leven komen.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Denk ook wel door de imposantheid en de kolossaalheid die het lied uitstraalt, en dat het dier dan toch zo kan 'breken'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |