quote:Op maandag 2 maart 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
Huh? Wat? Moet je SMSen wanneer deze opname is gemaakt?
Dat is gewoon te lezen op 3FM.nl.
Vind het zo sneuquote:Op maandag 2 maart 2009 19:39 schreef MarijeH het volgende:
The vulture en Feivel![]()
Ik heb trouwens een 7,7 voor aangifte inkomstenbelasting voor ondernemingen.Volgende week nog een toets van aangifte inkomstenbelasting voor ondernemingen. En over 3 weken een toets van aangifte vennootschapbelasting voor ondernemingen.
Ik hoorde het vanochtend van het olifantje.
Toppiequote:Op maandag 2 maart 2009 19:39 schreef MarijeH het volgende:
The vulture en Feivel![]()
Ik heb trouwens een 7,7 voor aangifte inkomstenbelasting voor ondernemingen.Volgende week nog een toets van aangifte inkomstenbelasting voor ondernemingen. En over 3 weken een toets van aangifte vennootschapbelasting voor ondernemingen.
Ik ben 2 weken geleden nog met het script dat dat op internet plaatst bezig geweest (Last.FM uitbreiding en realtime playlist), vandaar dat ik er gelijk aan dacht.quote:
Naja, ik wist wel dat er een jaartal achter zou staan, maar eigenlijk niet aan gedacht.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken geleden nog met het script dat dat op internet plaatst bezig geweest, vandaar dat ik er gelijk aan dacht.
Nee precies, het is in ieder geval al een maandflyquote:Op maandag 2 maart 2009 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goed te horen dat het geen onedayfly is geworden
Whaha dat lijkt me leuk ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
En toch wacht ik nog steeds op een mashup van dit nummer icm. Fake Blood....
MARS! needs woman (inclusief flinke beat).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |