Whahaha geweldigquote:Op maandag 2 maart 2009 17:55 schreef 3FMaster het volgende:
Bellen met God, zou je dan ook zo'n keuze-menu kriijgen?
"Hai, welkom bij de God-dienst. Druk op 1 om God zelf te spreken.
drukt op 1.
"Helaasch, God is nu niet aanwezig. Bel hem onder werktijden terug, je wordt teruggestuurt naar het hoofdmenu.."
"Druk op 2 om je af te melden voor Johova's, of druk op 3 voor God-Merchandise"
Thanks! Hij staat inmiddels bij m'n favorieten.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Staan erg gave tussen, elke maand weer. En nog handiger: meteen een kalender van die maand bij de hand.
Ik heb gewoon Active Desktop Calendar als Wallpaperquote:Op maandag 2 maart 2009 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe maand, dus tijd voor een nieuwe wallpaper:
[ afbeelding ]
Zie http://www.smashingmagazi(...)calendar-march-2009/ voor diverse formaten.
Het is ook bert van sesamstraatquote:Op maandag 2 maart 2009 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
Holy crap![]()
Dit is niet te gelovenen die man praat als bert *ahum* ekdom
Nieuwtje... die man spreekt de stem van Bert in.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
Holy crap![]()
Ssssstquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is ook bert van sesamstraat
Bestaat die niet danquote:Op maandag 2 maart 2009 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ssssst![]()
Je zegt toch ook niet dat Sinterklaas niet bestaat
Zijn kneiters ook goed?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Let's go !! Just Dance![]()
Pffff even bijkomen van een drukke werkdag... Ik hoop op een boel vette hits
Misschien omdat dat de man achter Bert isquote:Op maandag 2 maart 2009 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
Holy crap![]()
Het begint te wennen ja. Vond hem altijd al een goede stem hebben.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Corton went bij mij na 2 dagen al behoorlijk goed. Goeie stem
Pinkpop passe-par-touts was niet helemaal duidelijk. Dat vond ik ook, maar ik krijg het ook niet normaal mijn mond uitquote:Op maandag 2 maart 2009 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze Eric's stem vervormd hebben. Zn stem heeft veel karakter (zeg je dat zo?), dus waarom er iets aan veranderen? Ik vind trouwens wel dat ie "Pinkpop passe-par-touts" hakkelend uitspreekt.
Over Pinkpop gesproken... zin in woensdag!
Pff, schoolquote:Op maandag 2 maart 2009 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Over Pinkpop gesproken... zin in woensdag!
Ik stel een rituele verbranding voorquote:Op maandag 2 maart 2009 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Heeft nou nog niet heel Nederland deze single van Adele?
Het duurt van 12 tot 14.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Pff, school![]()
Tot hoelaat is dat afgelopen?
Liever niet, dan moet iedereen weer opnieuw de single kopen en staat ie weer wekenlang in de Mega Top 5.quote:
erg sneu inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 19:36 schreef -Hans- het volgende:
ook weer bijgelezen wat betreft de olifant. Zielug hoor
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond, ben ik ook weer eens... die nieuwe Killers is erg fijn na het uitgemolken Human
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |