Fijn voor rivalquote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij wil rival je wel helpen
Daar weet hij heul niks vanafquote:Op zondag 1 maart 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
Wat flauw.![]()
Misschien moest hij toch teveel aan die komkommers in je koelkast denken!
En voor jou!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fijn voor rival
Geen TT, valt me tegen, JonKeL!
Toen duim de koelkast open deed jaquote:Op zondag 1 maart 2009 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was hij er toen nog niet? Is wel besproken on your birthday.
Van wie danquote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En voor jou!!!![]()
Heb horen vertellen dat rival wel kan masseren!
Alles valt wel eens tegenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fijn voor rival
Geen TT, valt me tegen, JonKeL!
Die zie je volgend topic verschijnenquote:
Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toen duim de koelkast open deed jaMaar volgens mij was ie er toen nog niet
Echtquote:
Ik kom echt wel buiten hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zolang je op het forum blijft zitten.
He zo praat je niet over mij vriendin.quote:
Ja en daar spreek ik af en toe me af om iets te gaan doen.quote:
nagels over rug?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van wie dan
* Nouk84 mompelt iets over nagels over rug enz
Ik proef een lichte frustratie?quote:
Beide lekker!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nagels over rug?diep of gewoon lekker?
Aan hun trouwens wel eens feedback gevraagd? Die kennen je beter dan wij allemaal hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
Ja en daar spreek ik af en toe me af om iets te gaan doen.
Zeg, die nagels waren genoeg, nu ben jijquote:
Dat kan ie vast ook welquote:
ik weet van niksquote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En voor jou!!!![]()
Heb horen vertellen dat rival wel kan masseren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, die nagels waren genoeg, nu ben jij
Moet je nog een klein beetje beter proevenquote:
Dat was niet aardig bedoeld andersquote:Op zondag 1 maart 2009 23:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zag je kans he, om nu iets aardigs te zeggen.Ik ben trots op je.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet van niks
Je mag mij overslaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ja. En daar ga ik vooral mee door.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan hun trouwens wel eens feedback gevraagd? Die kennen je beter dan wij allemaal hoor.
Is weer eens wat nieuws. Oow nee, Rhu heeft dit ook wel eens gedaan zoquote:Op zondag 1 maart 2009 23:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Moet je nog een klein beetje beter proeven![]()
Ik heb gewoon geen zin om een TT te bedenken en ik had ook geen zin om een nieuwe topic te maken. Dus voor mij viel het tegen en voor jullie valt het ook tegen blijkbaar
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is weer eens wat nieuws. Oow nee, Rhu heeft dit ook wel eens gedaan zo
Zal de massageolie niet vergetenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, die nagels waren genoeg, nu ben jij
Leeg je PM box joh!![]()
Hahaquote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef rival het volgende:
[..]
Zal de massageolie niet vergeten![]()
Ik vroeg me af waar de PM bleef, ik werd al ongeduldig
Vraag me af wat zo'n man of vrouw dan allemaal van je masseerd.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Solo Massage
Omschrijving: Massage voor één persoon
Tijdsduur: 60 minuten
Tarief: ¤ 125,-
Bijzonderheden: Origineel cadeau voor elke gelegenheid
Pff duur zeg
Beter naar de wallen gaan, 50 euro daar was het nietquote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Solo Massage
Pff duur zeg
De positieve gedachtegang van de mensquote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar denken mensen als ik iets er niet bij zeg/zet dat het dan liefbedoeld is.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vraag me af wat zo'n man of vrouw dan allemaal van je masseerd.![]()
Wil ik wel een lekker ding hebben!!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan sommige dingen heb ik meer dan andere.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
Om even op dat feedback terug te komen, schiet dat op dan?
Inclusief happy end?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Solo Massage
Pff duur zeg
Moet...inhouden...quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De positieve gedachtegang van de mens
Niet eens gratis?quote:
Je bent dan ook wel een schatjequote:Op zondag 1 maart 2009 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet...inhouden...
Leuk om ze dan vol op hun plaat te laten gaan![]()
Je hele lichaam. Denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze hebben vast geen fotoboek nee.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wil ik wel een lekker ding hebben!!
Maarja dat mag je natuurlijk niet kiezen
Heb je geen speciale Fok! prijs?quote:
Veel weten het (dat soort dingen) zelf niet eens.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan sommige dingen heb ik meer dan andere.
Sedan doet wel altijd zo stoer en ruig maar stiekem is hij best aardig hoor. Dat hoort hij waarschijnlijk niet eens graag.quote:
Erotiek is voor een hoop mensen heel anders.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
FAQ:
Zijn erotische massages mogelijk?
Nee, wij geven uitsluitend ontspanningmassages zonder erotiek.
Wat weet jij wat wij niet weten?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef vencodark het volgende:
Sedan doet wel altijd zo stoer en ruig maar stiekem is hij best aardig hoor. Dat hoort hij waarschijnlijk niet eens graag.
Geen happy end dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
FAQ:
Zijn erotische massages mogelijk?
Nee, wij geven uitsluitend ontspanningmassages zonder erotiek.
Dat klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel weten het (dat soort dingen) zelf niet eens.
Studentenkorting?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ben al 50 euro goedkoper... krediet crisis, ik moet ook leven!
Het positieve voor de verandering eens zienquote:
Je mag niet liegenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sedan doet wel altijd zo stoer en ruig maar stiekem is hij best aardig hoor. Dat hoort hij waarschijnlijk niet eens graag.
Zeg nou maar gewoon wat je van me wil, dat geslijmquote:Op zondag 1 maart 2009 23:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het positieve voor de verandering eens zien![]()
![]()
Tarintino is inderdaad een geweldig regisseur.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:14 schreef Howl het volgende:
Met al dat gepraat over massages moet ik opeens denken aan de scene in Pulp Fiction waar Jules en Vincent kletsen over voetmassages. Geweldige film was dat, Pulp Fiction.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon wat je van me wil, dat geslijm
Keywordsquote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sedan doet wel altijd zo stoer en ruig
ik dacht eigenlijk meteen aan een paar zeer mooie natuurfilms die ik nog ergens hier op m'n hd heb liggenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:14 schreef Howl het volgende:
Met al dat gepraat over massages moet ik opeens denken aan de scene in Pulp Fiction waar Jules en Vincent kletsen over voetmassages. Geweldige film was dat, Pulp Fiction.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef Thrar het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk meteen aan een paar zeer mooie natuurfilms die ik nog ergens hier op m'n hd heb liggen![]()
pulp fiction.. nog nooit gezien.. net als band of brothers.. oei
Jawel, 100 euro. 25 euro om het leed van de roddels te verzachtenquote:
Die zuipen maar een biertje of een wijntje minderquote:
Dus jij wil niet aardig gevonden worden?quote:
Oke, dat is aardigquote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jawel, 100 euro. 25 euro om het leed van de roddels te verzachten![]()
Ik bedoelde.. neuken?quote:
Wat iemand van me vind moet diegene toch zelf weten.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij wil niet aardig gevonden worden?
Wat vroegquote:Op zondag 1 maart 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat is aardig
Mensen, ik ga lekker naar mijn bed. Nog even lezen en daarna slapen
Fijne avond & nacht!
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 maart 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat is aardig
Mensen, ik ga lekker naar mijn bed. Nog even lezen en daarna slapen
Fijne avond & nacht!
Proefsessie? Want ja ik moet wel weten dat je het geld waard zal zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef JonKeL het volgende:
Die zuipen maar een biertje of een wijntje minder
jij hebt vast nog nooit in je leven malibu gedronkenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij wil niet aardig gevonden worden?
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tariantino is inderdaad een geweldig regisseur.
Pulp Fiction moet je toch maar eens gaan kijken. Dat is echt een gave en maffe film.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef Thrar het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk meteen aan een paar zeer mooie natuurfilms die ik nog ergens hier op m'n hd heb liggen![]()
pulp fiction.. nog nooit gezien.. net als band of brothers.. oei
Dat is waar.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat iemand van me vind moet diegene toch zelf weten.
Ik voelde al dat het een valstrik wasquote:Op zondag 1 maart 2009 23:17 schreef Thrar het volgende:
[..]
vandaar dat ik die nog even speciaal vermeld had hè.. ik was toe aan spanking!
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik voelde al dat het een valstrik was
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:18 schreef rival het volgende:
[..]
jij hebt vast nog nooit in je leven malibu gedronken
Nou oke, dat kan er nog wel vanafquote:Op zondag 1 maart 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Proefsessie? Want ja ik moet wel weten dat je het geld waard zal zijn
Ik verbeter mijn leven en ik begin vandaagquote:
Wat heeft Cue nou weer gedaanquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 maart 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik verbeter mijn leven en ik begin vandaag
Kan ie het nog wel over een ander hebbenquote:
Ik denk dat je nog verder moet gaan. Geen woorden, maar daden!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat heeft Cue nou weer gedaan
Ben ik een keer direct.. is het niet goed.. ga je hints geven.. is het ook neit goed.. Wat wil je!!!
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog verder moet gaan. Geen woorden, maar daden!
Iemand anders dan jou misschien?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat heeft Cue nou weer gedaan
Ben ik een keer direct.. is het niet goed.. ga je hints geven.. is het ook neit goed.. Wat wil je!!!
quote:
Oke. Over serieus nemen gesproken ik wil wel iemand serieus nemen vanavond.quote:
Even serieus, dat gaat je niet lukkenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke. Over serieus nemen gesproken ik wil wel iemand serieus nemen vanavond.
Ze bijt niet hoor. Tenzij jij dat wil natuurlijk.quote:
Kom maar terug als je diegene werkelijk genomen hebt. Dat zijn sappige verhalen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik.quote:
serieus?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
als ie dat nu serieus neemt dan heeft hij JOU dus serieus genomenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef rival het volgende:
[..]
serieus?
ik wist niet dat je serieus was al die 30 keren per dag dat ik die "lokroep" van je tegen kwam
Is goed en ik neem gelijk foto's mee als bewijs.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kom maar terug als je diegene werkelijk genomen hebt. Dat zijn sappige verhalen.
Kost dat veel, ze van een volwassen site downloaden?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed en ik neem gelijk foto's mee als bewijs.
Scherp!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ie dat nu serieus neemt dan heeft hij JOU dus serieus genomen
en mensen slaap lekker allemaal
Jij en ik en de rest van fok en waarschijnlijk ook een zooi mensen in het echt weten allemaal dat hij dat niet bedoeltquote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ie dat nu serieus neemt dan heeft hij JOU dus serieus genomen
en mensen slaap lekker allemaal
De vraag die ik nu krijg.. stel hij was een vrouwtje geweest.. dan waren er vast wel wat mannen op in gegaanquote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef rival het volgende:
[..]
serieus?
ik wist niet dat je serieus was al die 30 keren per dag dat ik die "lokroep" van je tegen kwam
Tsja je moet wat. Zo neem ik tenmiste nog iemand serieus.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef rival het volgende:
[..]
serieus?
Ligt eraan denk ik...quote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag die ik nu krijg.. stel hij was een vrouwtje geweest.. dan waren er vast wel wat mannen op in gegaan
aan de looks?quote:
Dieren hebben ook een lokroep dus waarom zou dat bij mensen niet zo kunnen zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag die ik nu krijg.. stel hij was een vrouwtje geweest.. dan waren er vast wel wat mannen op in gegaan
Uh... allicht, als realzeus online wasquote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:
Dan werd ie kapot geneuktquote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het sommige mannen niet eens uit zou maken.. tis goedkoper dan een hoer hequote:
Ja dat is waar..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat het sommige mannen niet eens uit zou maken.. tis goedkoper dan een hoer he
Ook venco ziet er het positieve van inquote:
zoeken op tijnbrein bij google images geeft anders redelijke resultaten:quote:
hoeren een hele straat vol, kan je de leukste uitzoekenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat het sommige mannen niet eens uit zou maken.. tis goedkoper dan een hoer he
Ojee.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook venco ziet er het positieve van in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Thrar het volgende:
[..]
zoeken op tijnbrein bij google images geeft anders redelijke resultaten:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=tijnbrein&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Thrar het volgende:
[..]
zoeken op tijnbrein bij google images geeft anders redelijke resultaten:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=tijnbrein&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik zie alles positief in.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook venco ziet er het positieve van in
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Stifflers mom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is waar. Maar de meeste mannen zijn nogal visueel ingesteld dus die moeten er beelden bij hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kost dat veel, ze van een volwassen site downloaden?![]()
Nee grapje, flauw enzo. Maare euh, verhalen zijn soms sappiger zonder pics.
Allicht. Maar zo wanhopig is hij nu ook weer niet.quote:
Zo horen we het graagquote:
Niet alleen mannen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar de meeste mannen zijn nogal visueel ingesteld dus die moeten er beelden bij hebben.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo horen we het graag![]()
uh Sedan dan niet, maar de rest wel![]()
Sedan is een geval apart.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo horen we het graag![]()
uh Sedan dan niet, maar de rest wel![]()
Trustequote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb besloten een poging te gaan doen met slapen!
ik "ga met je mee!"quote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb besloten een poging te gaan doen met slapen!
Gezellig!quote:
Tuurlijk.quote:
Jij zou haar niet batsen?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Maar dat is niet echt het type vrowen waarop ik val.
quote:
wie? de belachelijk rijke vrouwen?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Maar dat is niet echt het type vrowen waarop ik val.
Laterquote:Op zondag 1 maart 2009 23:40 schreef rival het volgende:
[..]
wie? de belachelijk rijke vrouwen?![]()
nu ben ik echt weg
Slaap lekkerquote:
quote:
Dat is waar. Maar mannen zijn toch echt visulere ingesteld dan vrouwen.quote:
Laat me raden, dat is vast eens onderzocht.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar mannen zijn toch echt visulere ingesteld dan vrouwen.
wat is er verkeerd aan dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ze heeft nogal eens moeite om de juiste tijden te gebruiken
Nee. Ik val op normale vrouwen.quote:
Excuse me? Hoe kom je bij die conclusie? Ik heb 2 sec nodig om van woorden een mental image te maken en dat is niet altijd even fijn, kan ik je vertellen..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar mannen zijn toch echt visulere ingesteld dan vrouwen.
Nee actrices, zangeressen en modellen daar val ik niet op.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:40 schreef rival het volgende:
[..]
wie? de belachelijk rijke vrouwen?![]()
nu ben ik echt weg
Hahahahah, ja want je valt op iemand haar beroep...quote:Op zondag 1 maart 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee actrices, zangeressen en modellen daar val ik niet op.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahahah, ja want je valt op iemand haar beroep...
Je moet er ook niet op vallen. Je moet erop geilen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
Dat dacht ik!quote:
Right..... dat is echt de grootste onzin die je je maar kan voorhouden. Dus op een dag kom je zo'n leuke meid tegen. De klik is gigantisch. Jullie zien het al helemaal zitten tot de dood jullie scheid, maar dan plots blijkt ze actrice te zijn of wordenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ze onderzoeken alles tegenwoordig. Dus dat is vast ook wel onderzocht.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laat me raden, dat is vast eens onderzocht.
Waar zeg dat vrouwen niet visueel zijn ingesteld. Ik zeg alleen dat mannen visulere zijn ingesteld dan vrouwen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Excuse me? Hoe kom je bij die conclusie? Ik heb 2 sec nodig om van woorden een mental image te maken en dat is niet altijd even fijn, kan ik je vertellen..
Wat is daar mis mee dan?quote:
Ik heb geen idee wat "visulere" is, dus hier kan ik niet op reageren. Maar ik moet je nageven, sterke beargumentatie!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
Waar zeg dat vrouwen niet visueel zijn ingesteld. Ik zeg alleen dat mannen visulere zijn ingesteld dan vrouwen.
Ik kan ook niet door 1 deur met een loverboy.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Right..... dat is echt de grootste onzin die je je maar kan voorhouden. Dus op een dag kom je zo'n leuke meid tegen. De klik is gigantisch. Jullie zien het al helemaal zitten tot de dood jullie scheid, maar dan plots blijkt ze actrice te zijn of worden
Er is natuurlijk een fijn verschil tussen actrices in de dop en onbereikbare vrouwen. Alhoewel Joey me hier ongetwijfeld terecht zou wijzen voor te snel opgevenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Right..... dat is echt de grootste onzin die je je maar kan voorhouden. Dus op een dag kom je zo'n leuke meid tegen. De klik is gigantisch. Jullie zien het al helemaal zitten tot de dood jullie scheid, maar dan plots blijkt ze actrice te zijn of worden
slapen.. eerst lezen.. dan slapen.quote:
Het is gewoon niet mijn type.quote:
Ja datquote:Op zondag 1 maart 2009 23:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook niet. Ik word van de meeste modellen echt niet geil ofzo. Eerder het tegen overgestelde.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op vallen. Je moet erop geilen.
Nee natuuurlijk niet. Ligt er trouwens wel wat voor actrice een porno-actrice zal ik bijvoorbeeld niet snel gaan daten.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En normale mensen kunnen niet nep zijn?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja datNee ik bedoel het uiterlijk van dat soort mensen is nep en daar houd ik niet van.
Maar dat komt door hun handelen...quote:Op zondag 1 maart 2009 23:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan ook niet door 1 deur met een loverboy.
+ het advies om te gaan sporten, of meer te gaan sportenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een fijn verschil tussen actrices in de dop en onbereikbare vrouwen. Alhoewel Joey me hier ongetwijfeld terecht zou wijzen voor te snel opgeven.
Deze week heb ik weinig afspraken overdag dus ik ben wel online overdag.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:49 schreef Thrar het volgende:
ben je er morgen ook weer tijn.. of moeten we je t/m vrijdag/zaterdag weer missen nu?
Dat heet generalisatie volgens mij.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ja datNee ik bedoel het uiterlijk van dat soort mensen is nep en daar houd ik niet van.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:54 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat heet generalisatie Fok! volgens mij.
Dan ben ik maar hopeloos.quote:
Normale mensen kunnen ook nep zijn inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En normale mensen kunnen niet nep zijn?
Porno actrice zou ik ook niet willen of prostitue, maar zou er echt geen problemen mee hebben verder als ze maar 100% voor mij gaat.
serieus gaan we nou weer?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik maar hopeloos.Lekker belangrijk.
[..]
Misschien wel. Maar ik vind weinig actrices aantrekkelijk. Maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn.quote:
Een plant van plastic is ook nep.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
Normale mensen kunnen ook nep zijn inderdaad.
ik ben nog wakker dus ff reagerenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee natuuurlijk niet. Ligt er trouwens wel wat voor actrice een porno-actrice zal ik bijvoorbeeld niet snel gaan daten.
Ik bedoel dat ik niet van die nep en gemaakte dingen houd. Ik houd van echte natuurlijke vrouwen.
en mij alleen laten hier?! dacht het niet! jij blijft!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus gaan we nou weer?
ik ga wel weer tv kijken of zo
Ik weet nou niet of het door hem komt, of door alle mensen die op hem reageren.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja gelukkig zien alle actrices er ook hetzelfde uitquote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar ik vind weinig actrices aantrekkelijk. Maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn.
het is een geweldige wisselwerkingquote:Op zondag 1 maart 2009 23:58 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of het door hem komt, of door alle mensen die op hem reageren.
Natuurlijk is een vrouw meer dan haar beroep. Maar ik merk bij mezelf wel dat ik bij vrouwen met bepaalde beroepen meer heb dan andere beroepen. Een beroep is toch vaak een eigen keuze, gebaseerd op de persoonlijkheid en talenten.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:44 schreef Nouk84 het volgende:
Heb je nog leuke weetjes misschien?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is een geweldige wisselwerking
die ik niet meer trek
Dan is de eer aan jezelf houden het beste. Doe een (tijdelijke) MLI.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die ik niet meer trek
wat is er loos?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en mij alleen laten hier?! dacht het niet! jij blijft!
alsjeblieft!
Er is gewoon een discussie erover aan de gang hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die ik niet meer trek
ja ik heb er kei veel! wil je er heus?quote:
Ik wil er heusquote:Op maandag 2 maart 2009 00:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik heb er kei veel! wil je er heus?
dan blijf ik ff hoor
nog een voorkeur voor een richting? hoewel ik niet kan beloven dat ik er een bij heb maar tochquote:
Nope, show me what you got!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog een voorkeur voor een richting? hoewel ik niet kan beloven dat ik er een bij heb maar toch
als jij nog wil discussieren en iemand nog met je mee wil doen dan ga je toch lekker door?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:07 schreef S95Sedan het volgende:
En bedankt rhu...
Deze keer ben jij degene die de discussie afgekapt hebt.
Iedereen is weg, door jou of zegt niets meer. Tijn had het niet eens tegen jou dus hou voortaan gewoon je mond.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij nog wil discussieren en iemand nog met je mee wil doen dan ga je toch lekker door?
ik post even over iets anders en dat mag
en mensen mogen daar op reageren (of niet als ze dat niet willen)
hou je nou verder even op met zeiken op me?
het word een beetje rritant
Jij hebt sowieso te veel problemen.. en niet iedereen is weg. Enige reden dat ik weg zou gaan is jouw gezever..quote:Op maandag 2 maart 2009 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen is weg, door jou of zegt niets meer. Tijn had het niet eens tegen jou dus hou voortaan gewoon je mond.
Ten tweede ik heb een keer hetzelfde gedaan en toen werdt ik door iedereen aangekeken hier dus ja ik heb er problemen mee.
Zij had t toch ook niet tegen Tijn? En hoezo zijn ze allemaal weg door Rhu dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen is weg, door jou of zegt niets meer. Tijn had het niet eens tegen jou dus hou voortaan gewoon je mond.
Ten tweede ik heb een keer hetzelfde gedaan en toen werdt ik door iedereen aangekeken hier dus ja ik heb er problemen mee.
finland heeft 180000 eilandenquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:14 schreef robbolo het volgende:
[..]
Zij had t toch ook niet tegen Tijn? En hoezo zijn ze allemaal weg door Rhu dan?
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow nou ga jij ff in een hoekje zitten mokken en mij er op aan kijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, jij bent er weg van, ik ben er weg van, en iedereen die voordat ze dat typte (wat het ermee te maken heeft weet ik trouwens niet) ging slapen is er ook weg vanquote:
Iedereen past zich aan omquote:
Dat Newton gestorven is als maagd is ook erg ontopic hierquote:Op maandag 2 maart 2009 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
finland heeft 180000 eilanden
Napoleon heeft de italiaanse vlag ontworpen
newton is gestorven als maagd
en erg ontopic: Hume, Locke, Sartre Descartes, Kant en Nietzsche waren single
en die stomme mensen die gister zijn gegaan heb ik hier mee ook al weg gejaagdquote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, jij bent er weg van, ik ben er weg van, en iedereen die voordat ze dat typte (wat het ermee te maken heeft weet ik trouwens niet) ging slapen is er ook weg van
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, jij bent er weg van, ik ben er weg van, en iedereen die voordat ze dat typte (wat het ermee te maken heeft weet ik trouwens niet) ging slapen is er ook weg van
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen past zich aan om. rhu
. maar niet te hoeven missen
.
Er was een discussie gaande ja. maar omdat zij zo nodig aanstoot nam op iets wat tijn zei is die dus nu afgekapt.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom op man, je denkt toch niet echt dat iedereen om die reden niet meer is gaan discussiëren?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er was een discussie gaande ja. maar omdat zij zo nodig aanstoot nam op iets wat tijn zei is die dus nu afgekapt.
een discussie tussen wie? Tijn en iedereen die ging slapen?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er was een discussie gaande ja. maar omdat zij zo nodig aanstoot nam op iets wat tijn zei is die dus nu afgekapt.
ik heb een groot hoofd!!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat Newton gestorven is als maagd is ook erg ontopic hierMaar weet je die dingen ook allemaal uit je hoofd, of zoek je ff stiekem op?
Ja, je kan me nog net versieren, want ik wilde over niet al te lange tijd gaan slapen!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:19 schreef Kluts het volgende:
Ah, net op tijd.
Ik hou me mondquote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een groot hoofd!!
Nee het is een combi van beide
zo veel weet ik nou ook weer niet haha
(niet tegen Garri verklappen dan val ik zo hard van mn voetstuk)
jewel ik heb kei veel macht over julliequote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kom op man, je denkt toch niet echt dat iedereen om die reden niet meer is gaan discussiëren?
+1 Generalisatie.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jewel ik heb kei veel macht over jullie
mwuahahaha (dat is mijn evil lach ff tussen door)
ze hebben ooit het hoofd van händel (ik weet niet of ik het goed schrijf) uit zn graf gejat omdat ze dachten dat als je het onderzocht je er achter kon komen hoe je zijn talent kreegquote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik hou me mondMaar heb je nog meer leuke feitjes dan?
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze hebben ooit het hoofd van händel (ik weet niet of ik het goed schrijf) uit zn graf gejat omdat ze dachten dat als je het onderzocht je er achter kon komen hoe je zijn talent kreeg
nu ligt er wel weer een hoofd bij maar niet het zijne
jij bent gewoon vervelendquote:
deze was echt uit mn hoofd!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:24 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dit uit je hoofd weet
Hoezo ben ik vervelend dan? Ik ben er nu toch even?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij bent gewoon vervelend
je bent vast ook alleen maar online gekomen om te bewijzen dat ik juist niet iedereen weg stuur![]()
iddquote:Op maandag 2 maart 2009 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
Je hebt gelijk rhu, je bent gewoon geweldig van jou zouden er meer moeten zijn.
Die haringen wist ik, maar dat van de maanquote:Op maandag 2 maart 2009 00:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deze was echt uit mn hoofd!
en deze ook: de maan ruikt naar buskruit (geen idee hoe ze dat weten eigenlijk maar ja) en haringen communiceren door scheetjes te laten
je niet wil doen wat ik zeg!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoezo ben ik vervelend dan? Ik ben er nu toch even?
dat is maf idd! je zou zeggen hondjesquote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
Die haringen wist ik, maar dat van de maanWat ik altijd vreemd vind is dat Hyena's van katten afstammen.
Jullie zouden er een topic over moeten openenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef rhubarbje het volgende:
owja robolo: litpho die weet pas veelecht waar
ik verbleek echt bij lit hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 00:28 schreef robbolo het volgende:
[..]
Jullie zouden er een topic over moeten openen
quote:
owja kut systeemquote:Op maandag 2 maart 2009 00:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog steeds rhu, verwijder ook even je verwijderde items
en toch zou het veel beter voor je zijn als je wel doet wat ik wil vraag maar aan sedanquote:
Ik denk toch van niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en toch zou het veel beter voor je zijn als je wel doet wat ik wil vraag maar aan sedan![]()
Ow? Want anders?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en toch zou het veel beter voor je zijn als je wel doet wat ik wil vraag maar aan sedan![]()
Watjesquote:Op maandag 2 maart 2009 00:35 schreef Adolecens het volgende:
Ow, kom net te laat binnen...
Iedereen schakelt over naar PM
valt mee hoor... alleen zo ongelooflijk veel zinnigs wordt hier ook niet gezegd.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:35 schreef Adolecens het volgende:
Ow, kom net te laat binnen...
Iedereen schakelt over naar PM
dat zal vooral werken als je t zo vraagt!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met dawg, beetje onder de duim te houden?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat zal vooral werken als je t zo vraagt!
he jammer ik vond het wel een leuke discussiequote:Op maandag 2 maart 2009 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ow? Want anders?
Ik vind het eerder gewoon sneu, en geen zin meer er aandacht aan te besteden dat is wat anders lieve schat
Welk boek was het?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef automatic_ het volgende:
Zo, m'n boek ik uit en nu is het echt slaaptijd
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he jammer ik vond het wel een leuke discussie
heb ik hem nou weer afgekapt
Een beetje vent laat zich niet onder de duim houden, dus nee.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met dawg, beetje onder de duim te houden?
k kijk nu echt zoquote:
de nieuwe baby te huur niet onlinequote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef automatic_ het volgende:
Zo, m'n boek ik uit en nu is het echt slaaptijd
Ik kijk dat niet meer hahaquote:
dit ben jij als je ergens klaar mee bent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |