quote:Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie gewoon een scheet gelaten
Wat ik bedoelde is vraag hier om feedback over dingen die ik niet begrijp. En ik post hier om socialer te worden. Misschien is het nu wat duidelijker.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik snap er helemaal niets meer van.Maar dat zou ook aan mij kunnen liggen, ofcourse.
Dat blijkt. Of heb je gedate?quote:
quote:
quote:
Socialer worden door een internetforum?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is vraag hier om feedback over dingen die ik niet begrijp. En ik post hier om socialer te worden. Misschien is het nu wat duidelijker.
Gewoon gelijk vragen: Welke fokster heb je gedate?quote:
Zal je dan niet gewoon in het echt gaan ouwehoeren met mensen?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is vraag hier om feedback over dingen die ik niet begrijp. En ik post hier om socialer te worden. Misschien is het nu wat duidelijker.
Wel jammer dat zij zich nu niet meer kan verdedigen omdat ze account heeft gedeleted.quote:
Waar moet ze zich tegen verdedigen dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel jammer dat zij zich nu niet meer kan verdedigen omdat ze account heeft gedeleted.
Maar dan zegt nog steeds niets over het " er niet om geven wat anderen van je denken".quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Anders heb/had helemaal geen contact met andere. En ik leer hier een heleboel.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Socialer worden door een internetforum?
Dat komt vanzelf wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zal je dan niet gewoon in het echt gaan ouwehoeren met mensen?
Hij wil ook al niet komen eten, dus dat zal ie vast niet doenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bel een collega.en gewoon niet praten over interesses enzo.
Oeh, dat zou lekker zijn!quote:
Daar hebben ze IRL voor uitgevonden!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
En ik post hier om socialer te worden.
Je had toch vriendenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Anders heb/had helemaal geen contact met andere. En ik leer hier een heleboel.![]()
[..]
Dat komt vanzelf wel.
Nee, dat komt niet vanzelf. Dat moet je doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Anders heb/had helemaal geen contact met andere. En ik leer hier een heleboel.![]()
[..]
Dat komt vanzelf wel.
Volgens mij wil rival je wel helpenquote:
Dat zwangere stelletjequote:
Wat flauw.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij wil ook al niet komen eten, dus dat zal ie vast niet doen
Geen idee. Maar er zijn vast nog dingen die ze hier wil zeggen tegen sommige op Fok! denk ik zo.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Waar moet ze zich tegen verdedigen dan?
Ik zou willen dat ik alles kon uitleggen van hoe ik mij voel en hoe ik denk. Maar dat kan ik dus niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan zegt nog steeds niets over het " er niet om geven wat anderen van je denken".
Je hoeft het voor mij niet helemaal uit te leggen want ik betwijfel of het er makkelijker op wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |