geneukt?quote:
Wat geheim houden? Sowieso geheim houden dát je een fokker date?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wat er erg is aan roddelen. Alleen soms wordt het hier op Fok! een beetje vervelend.
Hoe lang denk je dat geheim te kunnen als je met een fokker hebt?
We moeten nu natuurlijk heel hard gaan roepen dat wij niet zo zijn hequote:
I'd wishquote:Op zondag 1 maart 2009 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
geneukt?
Maar goed, ik ben weg, ga nog ff wat drinken bij vrienden!
Haha, dat hoef ik niet te roepen, woorden zeggen niet zoveel. Gewoon niet zo doenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We moeten nu natuurlijk heel hard gaan roepen dat wij niet zo zijn he![]()
Just kidding...quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat hoef ik niet te roepen, woorden zeggen niet zoveel. Gewoon niet zo doen
Als je er voor kiest om het geheim te houden is daar niks mis mee. Maar je moet er rekening mee houden dat het ooit uit komt en dus op Fok! terecht komt. Dat is ook niet erg.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat geheim houden? Sowieso geheim houden dát je een fokker date?
quote:
Als het niet erg is, waarom zou je het dan geheim houden?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je er voor kiest om het geheim te houden is daar niks mis mee. Maar je moet er rekening mee houden dat het ooit uit komt en dus op Fok! terecht komt. Dat is ook niet erg.
als je beide besluit het niet op fok te posten...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je er voor kiest om het geheim te houden is daar niks mis mee. Maar je moet er rekening mee houden dat het ooit uit komt en dus op Fok! terecht komt. Dat is ook niet erg.
Eigenlijk wel..quote:
erg hequote:Op zondag 1 maart 2009 22:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel..
Ali G in da House op tv?
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:31 schreef rival het volgende:
[..]
als je beide besluit het niet op fok te posten...
hoe komt fok het dan te weten?
Wat slecht zeg...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
erg he
En dinges was er ook al op Police Academy
Waarom zou je, je schamen voor iemand van Fok!?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als het niet erg is, waarom zou je het dan geheim houden?![]()
Of je moet je natuurlijk schamen voor de fokker in kwestie.
Dat klopt. Maar als je veel op Fok! post en veel over je leven verteld dan zou het kunnen gebeuren dat er iets naar buiten komt.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:31 schreef rival het volgende:
[..]
als je beide besluit het niet op fok te posten...
hoe komt fok het dan te weten?
Tja, dat gebeurt wel eens..quote:Op zondag 1 maart 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Behalve als andere fokkers het al weten en het per ongeluk posten.
quote:
Ik vond het wel passen bij alle herinneringen die werden opgehaald.. wij hadden deel 1,2 en 3 op videoquote:
Dan moet je dus echt aan niemand vertellen die van Fok! kent. Dan kan dat ook niet gebeuren. Maar dat gaat niet altijd.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Behalve als andere fokkers het al weten en het per ongeluk posten.
Die films zijn soms wel leuk om te kijken.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vond het wel passen bij alle herinneringen die werden opgehaald.. wij hadden deel 1,2 en 3 op video
Ja dat is waar...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vond het wel passen bij alle herinneringen die werden opgehaald.. wij hadden deel 1,2 en 3 op video
Ik zeg ook niet dat je je moet schamen voor je datefokker, dat was gewoon een vraagquote:Op zondag 1 maart 2009 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je, je schamen voor iemand van Fok!?
Als ik met een fokster zou daten zou ik dat gewoon vertellen als zij dat ook wil natuurlijk.
[..]
Dat klopt. Maar als je veel op Fok! post en veel over je leven verteld dan zou het kunnen gebeuren dat er iets naar buiten komt.
ik denk niet dat er snel iets uit iemands mond floept zo op het net.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
Dat klopt. Maar als je veel op Fok! post en veel over je leven verteld dan zou het kunnen gebeuren dat er iets naar buiten komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net 5 min bezig.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kut, was dat vanavond?Wéér gemist.
En als nou die ene persoon van fok, eigenlijk wel gewoon een vriendin van je is en je die andere fokker op haar verjaardag hebt ontmoet? Dan kan je toch moeilijk verzwijgen dat je een fokker date?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je dus echt aan niemand vertellen die van Fok! kent. Dan kan dat ook niet gebeuren. Maar dat gaat niet altijd.
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je je moet schamen voor je datefokker, dat was gewoon een vraag
Het zou me echt geen flikker uitmaken wat mensen online van me denken. Al date ik half fok.
Fok them.
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk niet dat er snel iets uit iemands mond floept zo op het net.
ik denk dat de meeste minimaal even vluchtig nadenken voor ze op invoeren klikken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe weet jij dat nouquote:
eentjes en nulletjes babyquote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef vencodark het volgende:
Het zou me echt geen flikker uitmaken wat mensen online van me denken. Al date ik half fok.
Fok them.
Ja dan wordt het lastig. Maar de meeste kunnen hun mond wel houden.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
En als nou die ene persoon van fok, eigenlijk wel gewoon een vriendin van je is en je die andere fokker op haar verjaardag hebt ontmoet? Dan kan je toch moeilijk verzwijgen dat je een fokker date?
Het is maar een situatieschets natuurlijk.
quote:
30 stuks op Fok! alweer. En volgens mij zijn er nog meer opkomst dacht ik.quote:
was jij toevallig op que's verjaardag?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
En als nou die ene persoon van fok, eigenlijk wel gewoon een vriendin van je is en je die andere fokker op haar verjaardag hebt ontmoet? Dan kan je toch moeilijk verzwijgen dat je een fokker date?
Haha inderdaad..quote:Op zondag 1 maart 2009 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou
owja omdat ik dat vertelde net![]()
Have funquote:
Dat het mij weinig uit maakt wat mensen online van mij vinden en dat ik mij niet zou schamen dat ik met een fokster zou daten.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat precies? Dat het je geen flikker uitmaakt wat mensen online van je vinden?
quote:
Waarom vroeg jij dan gister feedback hier op het forum van de fokkers?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat het mij weinig uit maakt wat mensen online van mij vinden en dat ik mij niet zou schamen dat ik met een fokster zou daten.
Oh dan heb ik wel een flauw vermoeden wie het isquote:Op zondag 1 maart 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zij zei dat het haar geen flikker boeide wat fok van haar dacht.....quote:
Jij weet helemaal niets.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dan heb ik wel een flauw vermoeden wie het is
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
je zou god bedanken dat je datequote:Op zondag 1 maart 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat het mij weinig uit maakt wat mensen online van mij vinden en dat ik mij niet zou schamen dat ik met een fokster zou daten.
Dat klopt. Maar als ik hier op fok iemand tegen die ik leuk vind en ik zou daar mee gaan daten zou ik mij daar niet voor schamen en wat andere daar van denken daar heb ik dan geen boodschap aan.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom vroeg jij dan gister feedback hier op het forum van de fokkers?Blijkbaar kan het je dan wel degelijk iets schelen hoe jij op ons over komt.
Dan moet je daar wel in geloven. En dat doe ik niet.quote:
PM ripley gewoon die weet alles.quote:
Oh ok, alleen wat we over jóu denken.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als ik hier op fok iemand tegen die ik leuk vind en ik zou daar mee gaan daten zou ik mij daar niet voor schamen en wat andere daar van denken daar heb ik dan geen boodschap aan.
Just a figure of speaking.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel in geloven. En dat doe ik niet.
Laat maar.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ok, alleen wat we over jóu denken.
Nee das helemaal duidelijk.
Ik zou me kapot schamen, daarom zou ik eerst een afscheidstopic maken en dan me nieuwe wachtwoord naar een fout email adres laten sturen.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als ik hier op fok iemand tegen die ik leuk vind en ik zou daar mee gaan daten zou ik mij daar niet voor schamen en wat andere daar van denken daar heb ik dan geen boodschap aan.
No shit Sherlock.quote:
Waar?quote:
Gelukkig, want ik snap er helemaal niets meer van.quote:
Nadat je besloten had dat je bi-curieus was?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen, daarom zou ik eerst een afscheidstopic maken en dan me nieuwe wachtwoord naar een fout email adres laten sturen.
Volgens mij heeft ie gewoon een scheet gelatenquote:
Dat doen alleen aandachtshoeren.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen, daarom zou ik eerst een afscheidstopic maken en dan me nieuwe wachtwoord naar een fout email adres laten sturen.
MLIquote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef JonKeL het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nadat je besloten had dat je bi-curieus was?![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie gewoon een scheet gelaten
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie gewoon een scheet gelaten
Wat ik bedoelde is vraag hier om feedback over dingen die ik niet begrijp. En ik post hier om socialer te worden. Misschien is het nu wat duidelijker.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik snap er helemaal niets meer van.Maar dat zou ook aan mij kunnen liggen, ofcourse.
Dat blijkt. Of heb je gedate?quote:
quote:
quote:
Socialer worden door een internetforum?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is vraag hier om feedback over dingen die ik niet begrijp. En ik post hier om socialer te worden. Misschien is het nu wat duidelijker.
Gewoon gelijk vragen: Welke fokster heb je gedate?quote:
Zal je dan niet gewoon in het echt gaan ouwehoeren met mensen?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is vraag hier om feedback over dingen die ik niet begrijp. En ik post hier om socialer te worden. Misschien is het nu wat duidelijker.
Wel jammer dat zij zich nu niet meer kan verdedigen omdat ze account heeft gedeleted.quote:
Waar moet ze zich tegen verdedigen dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel jammer dat zij zich nu niet meer kan verdedigen omdat ze account heeft gedeleted.
Maar dan zegt nog steeds niets over het " er niet om geven wat anderen van je denken".quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Anders heb/had helemaal geen contact met andere. En ik leer hier een heleboel.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Socialer worden door een internetforum?
Dat komt vanzelf wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zal je dan niet gewoon in het echt gaan ouwehoeren met mensen?
Hij wil ook al niet komen eten, dus dat zal ie vast niet doenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bel een collega.en gewoon niet praten over interesses enzo.
Oeh, dat zou lekker zijn!quote:
Daar hebben ze IRL voor uitgevonden!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
En ik post hier om socialer te worden.
Je had toch vriendenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Anders heb/had helemaal geen contact met andere. En ik leer hier een heleboel.![]()
[..]
Dat komt vanzelf wel.
Nee, dat komt niet vanzelf. Dat moet je doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Anders heb/had helemaal geen contact met andere. En ik leer hier een heleboel.![]()
[..]
Dat komt vanzelf wel.
Volgens mij wil rival je wel helpenquote:
Dat zwangere stelletjequote:
Wat flauw.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij wil ook al niet komen eten, dus dat zal ie vast niet doen
Geen idee. Maar er zijn vast nog dingen die ze hier wil zeggen tegen sommige op Fok! denk ik zo.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Waar moet ze zich tegen verdedigen dan?
Ik zou willen dat ik alles kon uitleggen van hoe ik mij voel en hoe ik denk. Maar dat kan ik dus niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan zegt nog steeds niets over het " er niet om geven wat anderen van je denken".
Je hoeft het voor mij niet helemaal uit te leggen want ik betwijfel of het er makkelijker op wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |