leuk hè als mensen je scheef aan beginnen te kijkenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar zit er ook potentie in.. of blijft het bij kijken?
haha, nee dank jeEr wordt al genoeg geroddeld op het werk
Roddelen ze over jou en mrCollega?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan er maar voor zorgen dat ie op jou afkomt he
Ik dacht er altijd aan ontkomen te zijn, bleek de laatste weken niet zo te zijn
Tuurlijk wel, maar alleen op een persoonsgebonden schaal.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef Ludootje het volgende:
Ik houd niet zo van lijstjes. Iemand leuk vinden is niet te kwantificeren, naar mijn mening.
valt bij mij nog wel mee hoor. vraag maar aan sommige Fok'sters.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, het is alleen jammer dat ik dat soort mannen niet durf te benaderen in de kroeg, dus ik heb er niet zoveel aan. Maar het is zo leuk om naar te kijken..
Een lijstje bijhouden met mensen die je aantrekkelijk vindt is niet erg. Toch?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben Oost-Indisch blind.
[..]
Ik houd niet zo van lijstjes. Iemand leuk vinden is niet te kwantificeren, naar mijn mening.
Nee daar zijn ze nooit achter gekomenquote:
Dat valt gelukkig wel mee.. het zijn eerder koppelpogingen enzo.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef Thrar het volgende:
leuk hè als mensen je scheef aan beginnen te kijken
Dat lukt me dan weer niet, helaas. Maar goed, dan krijg je misschien hetzelfde effect als mijn signature, maar dan anders natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan er maar voor zorgen dat ie op jou afkomt he
Ik dacht er altijd aan ontkomen te zijn, bleek de laatste weken niet zo te zijn
Ik vind het een tikkeltje triest. Alsof het een soort van boodschappenlijstje is waar je op kunt strepen.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
Een lijstje bijhouden met mensen die je aantrekkelijk vindt is niet erg. Toch?
Ja, maar dan is het nog moeilijk te kwantificeren waaróm nouquote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar alleen op een persoonsgebonden schaal.
Jouw lijstjes zijn wel ok, die registreren alleen maar feiten (of geruchtenquote:
Hoezo?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee daar zijn ze nooit achter gekomenEn dat is maar goed ook
[..]
Dat valt gelukkig wel mee.. het zijn eerder koppelpogingen enzo.
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo?
Als je aan een leuk iemand gekoppeld wordt is dat toch niet erg.
Zolang het maar bevaltquote:Op zondag 1 maart 2009 21:53 schreef Nouk84 het volgende:
Dat lukt me dan weer niet, helaas. Maar goed, dan krijg je misschien hetzelfde effect als mijn signature, maar dan anders natuurlijkDus als het bij kijken blijft is het niet erg.
Wat dan!
Slijmbal!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:54 schreef Ludootje het volgende:
Jouw lijstjes zijn wel ok, die registreren alleen maar feiten (of geruchten)
Dat is het ook en daarom heb ik ook geen lijstjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het een tikkeltje triest. Alsof het een soort van boodschappenlijstje is waar je op kunt strepen.
Verdrietigquote:
Maar dat is een andere collega dan de vorige keer?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang het maar bevalt![]()
Ow ze blijven erbij dat ik een collega leuk vind omdat ik er vaak langs ga en dergelijke
Koppelen werkt nietquote:Op zondag 1 maart 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo?
Als je aan een leuk iemand gekoppeld wordt is dat toch niet erg.
Haha, hoezo?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee daar zijn ze nooit achter gekomenEn dat is maar goed ook
Dat is niet MrCollega, maar uh die ene van de pauze en het voetbalquote:Op zondag 1 maart 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Maar dat is een andere collega dan de vorige keer?
Nee dat niet.. Maar z'n reputatie als gezellige collega is de laatste weken nogal gedaaldquote:
Geen idee. Waarschijnlijk niet inderdaad.quote:
Oo, ik denk dat er een kwartje valt hierquote:Op zondag 1 maart 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat niet.. Maar z'n reputatie als gezellige collega is de laatste weken nogal gedaald
Okequote:Op zondag 1 maart 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is niet MrCollega, maar uh die ene van de pauze en het voetbal
Oow dat soort roddels, ja dat gebeurt overal, denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang het maar bevalt![]()
Ow ze blijven erbij dat ik een collega leuk vind omdat ik er vaak langs ga en dergelijke
Ja maar... Ik heb de indruk dat Ripley een rechtse heeft waar Regilio Tuur nog bang van wordt. Vraag me niet hoe ik aan dat idee komquote:Op zondag 1 maart 2009 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slijmbal!Lijstjes zuigen per definitie, ongeacht de maker.
quote:
Dat is het verkeerde kwartjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
Oo, ik denk dat er een kwartje valt hier- i.v.m. eten etc.?
Jah kloptquote:Op zondag 1 maart 2009 21:59 schreef Nouk84 het volgende:
Oow dat soort roddels, ja dat gebeurt overal, denk ik.
Zo natuurlijk...quote:Op zondag 1 maart 2009 21:59 schreef Ludootje het volgende:
Ja maar... Ik heb de indruk dat Ripley een rechtse heeft waar Regilio Tuur nog bang van wordt. Vraag me niet hoe ik aan dat idee kom
Jemie, wat verwarrend allemaal!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is het verkeerde kwartje
Nee omdat hij gewoon chagrijnig is de laatste tijd en nogal naief en dom als het op het werk aankomt enzo.
Ik weet niet of dat helpt hoor, haha.quote:
Het ligt er ook aan hoe je er zelf mee omgaat.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah kloptMaar hoopte het te kunnen ontwijken. Fail!
Van de stukkies die je hier af en toe leest is het lastig als het altijd maar over collega's gaatquote:
Wat zijn de mogelijkheden?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe je er zelf mee omgaat.
Ga slapen dan!quote:
Owja.. de optie van: neh het is niks.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je het ontkent, betekent dat dat je twijfelt
Als je het glashard gaat ontkennen zullen je collega's gaan denken dat er meer aan de hand is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Precies, vrouwen die 'nee' zeggen bedoelen immers altijd 'ja'.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je het ontkent, betekent dat dat je twijfelt
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het glashard gaat ontkennen zullen je collega's gaan denken dat er meer aan de hand is.
Als je lacherig over doet dan stopt het vanzelf. Omdat het niet meer interessant is.
Dat heeft voor een ex-collega van mij ook gewerkt. Over hem was ook een bepaalde roddel.Ik ga er wel goed mee om, want het maakt me weinig uit, vind het allemaal wel komischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor roddel?en waarom?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
In een andere contextquote:Op zondag 1 maart 2009 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, vrouwen die 'nee' zeggen bedoelen immers altijd 'ja'.
Probeer dat maar aan een man uit te leggen...quote:
droomzequote:Op zondag 1 maart 2009 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga slapen. Had nog een aflevering willen kijken van 13, fear is real, maar had de laatste aflevering nog niet. Die staat nu dus aan.. maar heb geen zin daarop te wachten.
Welterusten![]()
Dat heb ik ook maar van horen zeggenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja.. de optie van: neh het is niks.
Dat bestaat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Slaap lekker!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga slapen. Had nog een aflevering willen kijken van 13, fear is real, maar had de laatste aflevering nog niet. Die staat nu dus aan.. maar heb geen zin daarop te wachten.
Welterusten![]()
Dat hij een andere collega zwanger had gemaakt waarmee hij goed bevriend is.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga er wel goed mee om, want het maakt me weinig uit, vind het allemaal wel komisch![]()
Wat voor roddel?en waarom?
Als een man in die context niet luistert, krijgt hij gewoon een hoek.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer dat maar aan een man uit te leggen...
Wat een roddel...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hij een andere collega zwanger had gemaakt waarmee hij goed bevriend is.
Overigens zijn zij nu allebei vrienden van mij.
Daar kan ik mee leven...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:10 schreef Nouk84 het volgende:
Als een man in die context niet luistert, krijgt hij gewoon een hoek.
Weltrustenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
Welterusten![]()
Waarom heb je dat rondverteld dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hij een andere collega zwanger had gemaakt waarmee hij goed bevriend is.
Overigens zijn zij nu allebei vrienden van mij.
Dankjequote:Op zondag 1 maart 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van de stukkies die je hier af en toe leest is het lastig als het altijd maar over collega's gaatZal ze voortaan een naampje geven
Ja ze waren op het werk wel erg close. Ik heb serieus gedacht dat ze een relatie hadden. En ik was niet de enige die dat dacht. En toen werd ze zwanger. Dus vandaar.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom heb je dat rondverteld dan?
Of was er daadwerkelijk een aanleiding toe?
I agree. Maar ja...quote:
La la laquote:
Haha, zoiets ja.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij slaapt helemaal niet lekker met iemand naast je
Jij wel toch. Lekker tegen aankruipen.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ha ha, dat is het risico als je een Fokker date!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar wel uit zeer betrouwbare bronquote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Shit, ik val door de mand. Dat heb jij trouwens alleen maar van horen zeggen
In een groter bed wel trouwens!
Die wezen was ik helemaal vergeten. Maar die zijn cool.quote:
Ja maar dat is dus in mijn bed. Die is maar 140 breed, dat is praktisch éénpersoons.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar wel uit zeer betrouwbare bron
quote:
Goede avondquote:
quote:
quote:
Hm, wat precies is het risico als je een Fokker date?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:18 schreef Howl het volgende:
[..]
Ha ha, dat is het risico als je een Fokker date!
ik heb maar 40 cm. nodig, dus jij hebt dan nog 1 meter.. maar je zal er nooit achter komen hoe fijn ik slaapquote:Op zondag 1 maart 2009 22:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus in mijn bed. Die is maar 140 breed, dat is praktisch éénpersoons.
Heb je ook gekeken??quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er hier op Fok! over geroddeld wordt. Verder niet denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, wat precies is het risico als je een Fokker date?
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef rival het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Jij ging toch poolen?quote:
Zolang anderen het niet weten, valt er weinig te roddelen en daarbij, wat is er erg aan roddelen?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat er hier op Fok! over geroddeld wordt. Verder niet denk ik.
Aah je relatie was dus niet zo tof?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef Jongeheer123 het volgende:
Single zijn is eigenlijk best wel leuk omdat je zo, als man zijnde, geen enkele zorg aan een meisje hoeft te besteden. Je kunt gaan en staan waar je wilt, zonder gepiep van: waar was je, of van; waarom antwoordde je niet op m'n sms'je en meer van die zeurpraatjes.
jij bent vers singlequote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef Jongeheer123 het volgende:
Single zijn is eigenlijk best wel leuk omdat je zo, als man zijnde, geen enkele zorg aan een meisje hoeft te besteden. Je kunt gaan en staan waar je wilt, zonder gepiep van: waar was je, of van; waarom antwoordde je niet op m'n sms'je en meer van die zeurpraatjes.
Nee sorry, moet je teleurstellen..quote:
Alles wat je dan zegt kan tegen je worden gebruikt op Fok!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:20 schreef vencodark het volgende:
Hm, wat precies is het risico als je een Fokker date?
Fijn om dat te horen. Is er een vervolgdate gepland?quote:
Vrouwen die dat soort dingen doen..quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef Jongeheer123 het volgende:
Dat was het oorspronkelijke idee ja, maar geen idee waar je in Vliss kan poolen voor een fatsoenlijke prijs zeg maar.quote:
Andersom ook nietquote:Op zondag 1 maart 2009 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb maar 40 cm. nodig, dus jij hebt dan nog 1 meter.. maar je zal er nooit achter komen hoe fijn ik slaap
Dan zeer begrijpelijk dat ie zo blij is om single te zijnquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef Jongeheer123 het volgende:
waar was je, of van; waarom antwoordde je niet op m'n sms'je en meer van die zeurpraatjes.
Gewoon niks bijzonders zeggen he.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef Howl het volgende:
[..]
Alles wat je dan zegt kan tegen je worden gebruikt op Fok!![]()
[..]
Fijn om dat te horen. Is er een vervolgdate gepland?
Geen idee wat er erg is aan roddelen. Alleen soms wordt het hier op Fok! een beetje vervelend.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zolang anderen het niet weten, valt er weinig te roddelen en daarbij, wat is er erg aan roddelen?
Wat leuk! Gezoend?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was het oorspronkelijke idee ja, maar geen idee waar je in Vliss kan poolen voor een fatsoenlijke prijs zeg maar.Dus maar boulevard + eten.
Nou inderdaad...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zeer begrijpelijk dat ie zo blij is om single te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |