Als een man in die context niet luistert, krijgt hij gewoon een hoek.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer dat maar aan een man uit te leggen...
Wat een roddel...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hij een andere collega zwanger had gemaakt waarmee hij goed bevriend is.
Overigens zijn zij nu allebei vrienden van mij.
Daar kan ik mee leven...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:10 schreef Nouk84 het volgende:
Als een man in die context niet luistert, krijgt hij gewoon een hoek.
Weltrustenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga slapen. Had nog een aflevering willen kijken van 13, fear is real, maar had de laatste aflevering nog niet. Die staat nu dus aan.. maar heb geen zin daarop te wachten.
Welterusten![]()
Waarom heb je dat rondverteld dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hij een andere collega zwanger had gemaakt waarmee hij goed bevriend is.
Overigens zijn zij nu allebei vrienden van mij.
Dankjequote:Op zondag 1 maart 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van de stukkies die je hier af en toe leest is het lastig als het altijd maar over collega's gaatZal ze voortaan een naampje geven
Ja ze waren op het werk wel erg close. Ik heb serieus gedacht dat ze een relatie hadden. En ik was niet de enige die dat dacht. En toen werd ze zwanger. Dus vandaar.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom heb je dat rondverteld dan?
Of was er daadwerkelijk een aanleiding toe?
I agree. Maar ja...quote:
La la laquote:
Haha, zoiets ja.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij slaapt helemaal niet lekker met iemand naast je
Jij wel toch. Lekker tegen aankruipen.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ha ha, dat is het risico als je een Fokker date!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar wel uit zeer betrouwbare bronquote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Shit, ik val door de mand. Dat heb jij trouwens alleen maar van horen zeggen
In een groter bed wel trouwens!
Die wezen was ik helemaal vergeten. Maar die zijn cool.quote:
Ja maar dat is dus in mijn bed. Die is maar 140 breed, dat is praktisch éénpersoons.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar wel uit zeer betrouwbare bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |