En wat is het verschil tussen tijd van opening en sluiting?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Ado! Jouw topic heeft minder views gekregen dan dit topic:
[Singles] vegen en dweilen 1854
{Singles} Met DE naaktreportage van!!!?! Jaja, ze zijn er! 1843
Sstt.. Niet teveel doordenkenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen tijd van opening en sluiting?
Aan mij ook niet. Maar waarom verzin je dan geen andere TT?quote:
SBS is sowiesoquote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Vanavond op SBS6 Reportage: Seks met een reuzin
Lekker vriendelijke titel
quote:
Reportage vind ik dan vaak nog wel okequote:
Oke...quote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
De tekst die je quote zegt toch genoeg?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan mij ook niet. Maar waarom verzin je dan geen andere TT?
Mannen die lijden aan macrofilie zijn geobsedeerd door extreem grote vrouwen. Hele grote, hele sterke vrouwen zijn voor hen hét toppunt van aantrekkelijkheid. Reuzinnen zijn hun ultieme droom. Ze vinden het heerlijk om seks te hebben met een reuzin, om door haar geplet, vernederd en gedomineerd te worden. Omdat echte reuzinnen niet bestaan, hebben deze mannen heel creatieve oplossingen bedacht om hun gigantische fantasieën uit te leven.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke...
Reuzin als groot? dik? beide?
Of staat dat er niet bij?
De tekst komt mij ook bekend voor. Misschien straks even kijken en dan weet ik na 1 minuut wel of ik het gezien hebquote:Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mannen die lijden aan macrofilie zijn geobsedeerd door extreem grote vrouwen. Hele grote, hele sterke vrouwen zijn voor hen hét toppunt van aantrekkelijkheid. Reuzinnen zijn hun ultieme droom. Ze vinden het heerlijk om seks te hebben met een reuzin, om door haar geplet, vernederd en gedomineerd te worden. Omdat echte reuzinnen niet bestaan, hebben deze mannen heel creatieve oplossingen bedacht om hun gigantische fantasieën uit te leven.
Aah die ken ik al denk ik
Het zijn altijd sensatie reportages, die vaak nogal onzinnig in elkaar zijn gezet. Het is aan mij niet echt besteed in ieder geval. Maar als plat vermaak op zijn tijd, komt het wel tot zijn rechtquote:Op zondag 1 maart 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Reportage vind ik dan vaak nog wel oke
Dat valt toch wel mee. Lijkt mij overigens niks.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Ontsluiting?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen tijd van opening en sluiting?
Ik kan nu wel allemaal dingen gaan roepen, maar ik weet het toch pas op het moment zelf. Maar over het algemeen is dat het beeld en de ervaring die ik bij mezelf heb bij FB's. Tot nu toe heb ik daar nog geen posi ervaring in gehad.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo hoeft het toch neit te zijn?
de FB's die ik heb gehad waren of vrienden of exen of zo
mensen iig die ik mocht en waar ik een goede band mee had en zo en die ik ook nog lichamelijk erg aantrekkelijk vond maar waar ik geen relatie mee wilde
Ach veronica is daar vaak erger inquote:Op zondag 1 maart 2009 21:21 schreef robbolo het volgende:
[..]
Het zijn altijd sensatie reportages, die vaak nogal onzinnig in elkaar zijn gezet. Het is aan mij niet echt besteed in ieder geval. Maar als plat vermaak op zijn tijd, komt het wel tot zijn recht
Daar heb jij natuurlijk geen ervaring mee?quote:
Tsja zo heeft iedereen toch wel iets. Je moet er maar van houden.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mannen die lijden aan macrofilie zijn geobsedeerd door extreem grote vrouwen. Hele grote, hele sterke vrouwen zijn voor hen hét toppunt van aantrekkelijkheid. Reuzinnen zijn hun ultieme droom. Ze vinden het heerlijk om seks te hebben met een reuzin, om door haar geplet, vernederd en gedomineerd te worden. Omdat echte reuzinnen niet bestaan, hebben deze mannen heel creatieve oplossingen bedacht om hun gigantische fantasieën uit te leven.
Aah die ken ik al denk ik
Oow ja? Wat heb jij dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja zo heeft iedereen toch wel iets. Je moet er maar van houden.
totaal niet...ben een keurige jongenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar heb jij natuurlijk geen ervaring mee?
Nouk, alsjeblieft...quote:
Jij?! Ik kan het mij niet voorstellenquote:
quote:
Tsja het blijft sensatie TV.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:21 schreef robbolo het volgende:
[..]
Het zijn altijd sensatie reportages, die vaak nogal onzinnig in elkaar zijn gezet. Het is aan mij niet echt besteed in ieder geval. Maar als plat vermaak op zijn tijd, komt het wel tot zijn recht
Haha, surequote:
quote:
Ik vind je heel aardig, maar alsjeblieft... Wij hebben vanmiddag, toen jij sliep, onze portie al gehadquote:
wellusquote:Op zondag 1 maart 2009 21:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij?! Ik kan het mij niet voorstellen
Ik geloof je nietquote:
Oké, oké..quote:Op zondag 1 maart 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind je heel aardig, maar alsjeblieft... Wij hebben vanmiddag, toen jij sliep, onze portie al gehad
Tell me yours and I will tell you mine.quote:
Ik zeg toch niks.quote:
Seks blijft een leuk onderwerp om over te praten.quote:
Cuemeisje!quote:
Dankjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, oké..
Tijn; geef maar geen antwoord.
Dat was ik toch al niet van plan.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, oké..
Tijn; geef maar geen antwoord.
Je kan het beter gewoon doen is mijn ervaring.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
Seks blijft een leuk onderwerp om over te praten.
quote:
Nu jij toch iedereen aan het meeten bentquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het beter gewoon doen is mijn ervaring.
Ja ik voor openbaring van die lijstjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:27 schreef Howl het volgende:
GoeieAvond![]()
en tvp
Ik zie dat Ripley van de lijstjes er ook weer is. Wanneer worden de lijstjes eens openbaar gemaakt?
Lijkt me leuk! Wat gaan we doen dan?!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu jij toch iedereen aan het meeten bent, wanneer gaan wij es meeten?
Wel nummers uitwisselen hèquote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu jij toch iedereen aan het meeten bent, wanneer gaan wij es meeten?
Drankjes drinken en mannen keurenquote:
Haha, ik studeer communicatie, dus ik maak die fout niet zo snelquote:
Dat is waar. Maar dat komt vanzelf.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het beter gewoon doen is mijn ervaring.
quote:
Je hebt info uit je communicatieboek gebruikt om ons te helpenquote:
Goed idee! Ik stond gisteren in een goede kroeg daarvoorquote:
Oooo, dan komt het helemaal goed!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik studeer communicatie, dus ik maak die fout niet zo snel
Ik deed het zonder boekjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt info uit je communicatieboek gebruikt om ons te helpen
We gaan gewoon vele kroegen afquote:Op zondag 1 maart 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed idee! Ik stond gisteren in een goede kroeg daarvoorMaar dat kan vast ook ergens anders
Oeeh nog beterquote:
Ja, vond ik ook. Ik heb iets onthouden van het HBO,quote:
Je zou toch nog tips geven?quote:
* Cuegirllie geeft auto_ een schouderklopjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Ik heb iets onthouden van het HBO,![]()
*trots is
Dankjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie geeft auto_ een schouderklopje
Ik ben op dit moment aan het lezen over hulp geven aan anderen, dus ik moet eerst even lezen/leren wanneer ik hulp (dus tips) kan geven en dan zal ik kijken of ik dat doequote:
Precies! Ik zag gisteren weer een man waarvoor ik mijn hoofd zou omdraaien. Nr 5 op mijn lijstjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We gaan gewoon vele kroegen afIs er genoeg keuze om ze af te keuren, of juist goed te keuren
Om met elkaar af te spreken.quote:
Oke.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment aan het lezen over hulp geven aan anderen, dus ik moet eerst even lezen/leren wanneer ik hulp (dus tips) kan geven en dan zal ik kijken of ik dat doe
Heb je er al vijf?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies! Ik zag gisteren weer een man waarvoor ik mijn hoofd zou omdraaien. Nr 5 op mijn lijstjeZijn er nog maar weinig.. Dus als dat lijstje wordt aangevuld, ben ik al blij..
De criteria daarvoor zijn zwaar hoor, lukt een man niet zomaar daarop te komenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je er al vijf?Wow! zorgen we ervoor dat het er vast wel 10 kunnen worden
Nee dat snap ik.. ik heb er al uhm 0quote:Op zondag 1 maart 2009 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De criteria daarvoor zijn zwaar hoor, lukt een man niet zomaar daarop te komen
Wat zijn de criteria dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel makkelijk.quote:
Die zijn met geen pen te omschrijven..quote:
Ik doe sowieso niet aan lijstjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.. ik heb er al uhm 0
Bij mij op school loopt ook één van de 5 rond..quote:Op zondag 1 maart 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.. ik heb er al uhm 0
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Al was het laatst op het werk wel heel grappig. Ik zie zo'n kerel op een kantoor van achteren.. denk hmm hebben we een nieuwe leuke jongen?Blijkt het gewoon een collega van me te zijn die ik al kende
Doe het dan met een potlood.quote:
* Den_Haag gaat nog wat harder trainenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sta je daar helemaal afgetraind blijkt ze daar niet van te houden.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag gaat nog wat harder trainen
Oeeh die zie je dus wel regelmatigquote:Op zondag 1 maart 2009 21:42 schreef Nouk84 het volgende:
Bij mij op school loopt ook één van de 5 rond..![]()
Dat was een vreemd moment iddquote:
Haha, het is alleen jammer dat ik dat soort mannen niet durf te benaderen in de kroeg, dus ik heb er niet zoveel aan. Maar het is zo leuk om naar te kijken..quote:Op zondag 1 maart 2009 21:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag gaat nog wat harder trainen
Dinsdag weerquote:Op zondag 1 maart 2009 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh die zie je dus wel regelmatig![]()
[..]
Dat was een vreemd moment iddGelukkig had ik nog niks gezegd haha.. normaal zit ie in een ander kantoor, dus had hem daar niet verwacht
Why?quote:
Maar zit er ook potentie in.. of blijft het bij kijken?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:47 schreef Nouk84 het volgende:
Dinsdag weer
Haha, wel een mooie actie. Nog leuker was het als je wél wat gezegd had
Letterlijk én figuurlijk..quote:
Het blijft bij kijken, zoals ik al zei; dat soort mannen durf ik niet te benaderenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar zit er ook potentie in.. of blijft het bij kijken?
haha, nee dank jeEr wordt al genoeg geroddeld op het werk
Ik ben Oost-Indisch blind.quote:
Ik houd niet zo van lijstjes. Iemand leuk vinden is niet te kwantificeren, naar mijn mening.quote:
Dan er maar voor zorgen dat ie op jou afkomt hequote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef Nouk84 het volgende:
Het blijft bij kijken, zoals ik al zei; dat soort mannen durf ik niet te benaderen
Hahaha, herkenbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |