En wat is het verschil tussen tijd van opening en sluiting?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Ado! Jouw topic heeft minder views gekregen dan dit topic:
[Singles] vegen en dweilen 1854
{Singles} Met DE naaktreportage van!!!?! Jaja, ze zijn er! 1843
Sstt.. Niet teveel doordenkenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen tijd van opening en sluiting?
Aan mij ook niet. Maar waarom verzin je dan geen andere TT?quote:
SBS is sowiesoquote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Vanavond op SBS6 Reportage: Seks met een reuzin
Lekker vriendelijke titel
quote:
Reportage vind ik dan vaak nog wel okequote:
Oke...quote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
De tekst die je quote zegt toch genoeg?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan mij ook niet. Maar waarom verzin je dan geen andere TT?
Mannen die lijden aan macrofilie zijn geobsedeerd door extreem grote vrouwen. Hele grote, hele sterke vrouwen zijn voor hen hét toppunt van aantrekkelijkheid. Reuzinnen zijn hun ultieme droom. Ze vinden het heerlijk om seks te hebben met een reuzin, om door haar geplet, vernederd en gedomineerd te worden. Omdat echte reuzinnen niet bestaan, hebben deze mannen heel creatieve oplossingen bedacht om hun gigantische fantasieën uit te leven.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke...
Reuzin als groot? dik? beide?
Of staat dat er niet bij?
De tekst komt mij ook bekend voor. Misschien straks even kijken en dan weet ik na 1 minuut wel of ik het gezien hebquote:Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mannen die lijden aan macrofilie zijn geobsedeerd door extreem grote vrouwen. Hele grote, hele sterke vrouwen zijn voor hen hét toppunt van aantrekkelijkheid. Reuzinnen zijn hun ultieme droom. Ze vinden het heerlijk om seks te hebben met een reuzin, om door haar geplet, vernederd en gedomineerd te worden. Omdat echte reuzinnen niet bestaan, hebben deze mannen heel creatieve oplossingen bedacht om hun gigantische fantasieën uit te leven.
Aah die ken ik al denk ik
Het zijn altijd sensatie reportages, die vaak nogal onzinnig in elkaar zijn gezet. Het is aan mij niet echt besteed in ieder geval. Maar als plat vermaak op zijn tijd, komt het wel tot zijn rechtquote:Op zondag 1 maart 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Reportage vind ik dan vaak nog wel oke
Dat valt toch wel mee. Lijkt mij overigens niks.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Ontsluiting?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen tijd van opening en sluiting?
Ik kan nu wel allemaal dingen gaan roepen, maar ik weet het toch pas op het moment zelf. Maar over het algemeen is dat het beeld en de ervaring die ik bij mezelf heb bij FB's. Tot nu toe heb ik daar nog geen posi ervaring in gehad.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo hoeft het toch neit te zijn?
de FB's die ik heb gehad waren of vrienden of exen of zo
mensen iig die ik mocht en waar ik een goede band mee had en zo en die ik ook nog lichamelijk erg aantrekkelijk vond maar waar ik geen relatie mee wilde
Ach veronica is daar vaak erger inquote:Op zondag 1 maart 2009 21:21 schreef robbolo het volgende:
[..]
Het zijn altijd sensatie reportages, die vaak nogal onzinnig in elkaar zijn gezet. Het is aan mij niet echt besteed in ieder geval. Maar als plat vermaak op zijn tijd, komt het wel tot zijn recht
Daar heb jij natuurlijk geen ervaring mee?quote:
Tsja zo heeft iedereen toch wel iets. Je moet er maar van houden.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mannen die lijden aan macrofilie zijn geobsedeerd door extreem grote vrouwen. Hele grote, hele sterke vrouwen zijn voor hen hét toppunt van aantrekkelijkheid. Reuzinnen zijn hun ultieme droom. Ze vinden het heerlijk om seks te hebben met een reuzin, om door haar geplet, vernederd en gedomineerd te worden. Omdat echte reuzinnen niet bestaan, hebben deze mannen heel creatieve oplossingen bedacht om hun gigantische fantasieën uit te leven.
Aah die ken ik al denk ik
Oow ja? Wat heb jij dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja zo heeft iedereen toch wel iets. Je moet er maar van houden.
totaal niet...ben een keurige jongenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar heb jij natuurlijk geen ervaring mee?
Nouk, alsjeblieft...quote:
Jij?! Ik kan het mij niet voorstellenquote:
quote:
Tsja het blijft sensatie TV.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:21 schreef robbolo het volgende:
[..]
Het zijn altijd sensatie reportages, die vaak nogal onzinnig in elkaar zijn gezet. Het is aan mij niet echt besteed in ieder geval. Maar als plat vermaak op zijn tijd, komt het wel tot zijn recht
Haha, surequote:
quote:
Ik vind je heel aardig, maar alsjeblieft... Wij hebben vanmiddag, toen jij sliep, onze portie al gehadquote:
wellusquote:Op zondag 1 maart 2009 21:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij?! Ik kan het mij niet voorstellen
Ik geloof je nietquote:
Oké, oké..quote:Op zondag 1 maart 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind je heel aardig, maar alsjeblieft... Wij hebben vanmiddag, toen jij sliep, onze portie al gehad
Tell me yours and I will tell you mine.quote:
Ik zeg toch niks.quote:
Seks blijft een leuk onderwerp om over te praten.quote:
Cuemeisje!quote:
Dankjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, oké..
Tijn; geef maar geen antwoord.
Dat was ik toch al niet van plan.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, oké..
Tijn; geef maar geen antwoord.
Je kan het beter gewoon doen is mijn ervaring.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
Seks blijft een leuk onderwerp om over te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |