Nu jij toch iedereen aan het meeten bentquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het beter gewoon doen is mijn ervaring.
Ja ik voor openbaring van die lijstjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:27 schreef Howl het volgende:
GoeieAvond![]()
en tvp
Ik zie dat Ripley van de lijstjes er ook weer is. Wanneer worden de lijstjes eens openbaar gemaakt?
Lijkt me leuk! Wat gaan we doen dan?!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu jij toch iedereen aan het meeten bent, wanneer gaan wij es meeten?
Wel nummers uitwisselen hèquote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu jij toch iedereen aan het meeten bent, wanneer gaan wij es meeten?
Drankjes drinken en mannen keurenquote:
Haha, ik studeer communicatie, dus ik maak die fout niet zo snelquote:
Dat is waar. Maar dat komt vanzelf.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het beter gewoon doen is mijn ervaring.
quote:
Je hebt info uit je communicatieboek gebruikt om ons te helpenquote:
Goed idee! Ik stond gisteren in een goede kroeg daarvoorquote:
Oooo, dan komt het helemaal goed!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik studeer communicatie, dus ik maak die fout niet zo snel
Ik deed het zonder boekjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt info uit je communicatieboek gebruikt om ons te helpen
We gaan gewoon vele kroegen afquote:Op zondag 1 maart 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed idee! Ik stond gisteren in een goede kroeg daarvoorMaar dat kan vast ook ergens anders
Oeeh nog beterquote:
Ja, vond ik ook. Ik heb iets onthouden van het HBO,quote:
Je zou toch nog tips geven?quote:
* Cuegirllie geeft auto_ een schouderklopjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Ik heb iets onthouden van het HBO,![]()
*trots is
Dankjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie geeft auto_ een schouderklopje
Ik ben op dit moment aan het lezen over hulp geven aan anderen, dus ik moet eerst even lezen/leren wanneer ik hulp (dus tips) kan geven en dan zal ik kijken of ik dat doequote:
Precies! Ik zag gisteren weer een man waarvoor ik mijn hoofd zou omdraaien. Nr 5 op mijn lijstjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We gaan gewoon vele kroegen afIs er genoeg keuze om ze af te keuren, of juist goed te keuren
Om met elkaar af te spreken.quote:
Oke.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment aan het lezen over hulp geven aan anderen, dus ik moet eerst even lezen/leren wanneer ik hulp (dus tips) kan geven en dan zal ik kijken of ik dat doe
Heb je er al vijf?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies! Ik zag gisteren weer een man waarvoor ik mijn hoofd zou omdraaien. Nr 5 op mijn lijstjeZijn er nog maar weinig.. Dus als dat lijstje wordt aangevuld, ben ik al blij..
De criteria daarvoor zijn zwaar hoor, lukt een man niet zomaar daarop te komenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je er al vijf?Wow! zorgen we ervoor dat het er vast wel 10 kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |