Goede avondquote:
quote:
quote:
Hm, wat precies is het risico als je een Fokker date?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:18 schreef Howl het volgende:
[..]
Ha ha, dat is het risico als je een Fokker date!
ik heb maar 40 cm. nodig, dus jij hebt dan nog 1 meter.. maar je zal er nooit achter komen hoe fijn ik slaapquote:Op zondag 1 maart 2009 22:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus in mijn bed. Die is maar 140 breed, dat is praktisch éénpersoons.
Heb je ook gekeken??quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er hier op Fok! over geroddeld wordt. Verder niet denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, wat precies is het risico als je een Fokker date?
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef rival het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Jij ging toch poolen?quote:
Zolang anderen het niet weten, valt er weinig te roddelen en daarbij, wat is er erg aan roddelen?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat er hier op Fok! over geroddeld wordt. Verder niet denk ik.
Aah je relatie was dus niet zo tof?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef Jongeheer123 het volgende:
Single zijn is eigenlijk best wel leuk omdat je zo, als man zijnde, geen enkele zorg aan een meisje hoeft te besteden. Je kunt gaan en staan waar je wilt, zonder gepiep van: waar was je, of van; waarom antwoordde je niet op m'n sms'je en meer van die zeurpraatjes.
jij bent vers singlequote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef Jongeheer123 het volgende:
Single zijn is eigenlijk best wel leuk omdat je zo, als man zijnde, geen enkele zorg aan een meisje hoeft te besteden. Je kunt gaan en staan waar je wilt, zonder gepiep van: waar was je, of van; waarom antwoordde je niet op m'n sms'je en meer van die zeurpraatjes.
Nee sorry, moet je teleurstellen..quote:
Alles wat je dan zegt kan tegen je worden gebruikt op Fok!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:20 schreef vencodark het volgende:
Hm, wat precies is het risico als je een Fokker date?
Fijn om dat te horen. Is er een vervolgdate gepland?quote:
Vrouwen die dat soort dingen doen..quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef Jongeheer123 het volgende:
Dat was het oorspronkelijke idee ja, maar geen idee waar je in Vliss kan poolen voor een fatsoenlijke prijs zeg maar.quote:
Andersom ook nietquote:Op zondag 1 maart 2009 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb maar 40 cm. nodig, dus jij hebt dan nog 1 meter.. maar je zal er nooit achter komen hoe fijn ik slaap
Dan zeer begrijpelijk dat ie zo blij is om single te zijnquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef Jongeheer123 het volgende:
waar was je, of van; waarom antwoordde je niet op m'n sms'je en meer van die zeurpraatjes.
Gewoon niks bijzonders zeggen he.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef Howl het volgende:
[..]
Alles wat je dan zegt kan tegen je worden gebruikt op Fok!![]()
[..]
Fijn om dat te horen. Is er een vervolgdate gepland?
Geen idee wat er erg is aan roddelen. Alleen soms wordt het hier op Fok! een beetje vervelend.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zolang anderen het niet weten, valt er weinig te roddelen en daarbij, wat is er erg aan roddelen?
Wat leuk! Gezoend?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was het oorspronkelijke idee ja, maar geen idee waar je in Vliss kan poolen voor een fatsoenlijke prijs zeg maar.Dus maar boulevard + eten.
Nou inderdaad...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zeer begrijpelijk dat ie zo blij is om single te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |