Zij zei dat het haar geen flikker boeide wat fok van haar dacht.....quote:
Jij weet helemaal niets.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dan heb ik wel een flauw vermoeden wie het is
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
En als nou die ene persoon van fok, eigenlijk wel gewoon een vriendin van je is en je die andere fokker op haar verjaardag hebt ontmoet? Dan kan je toch moeilijk verzwijgen dat je een fokker date?
Het is maar een situatieschets natuurlijk.
je zou god bedanken dat je datequote:Op zondag 1 maart 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat het mij weinig uit maakt wat mensen online van mij vinden en dat ik mij niet zou schamen dat ik met een fokster zou daten.
Dat klopt. Maar als ik hier op fok iemand tegen die ik leuk vind en ik zou daar mee gaan daten zou ik mij daar niet voor schamen en wat andere daar van denken daar heb ik dan geen boodschap aan.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom vroeg jij dan gister feedback hier op het forum van de fokkers?Blijkbaar kan het je dan wel degelijk iets schelen hoe jij op ons over komt.
Dan moet je daar wel in geloven. En dat doe ik niet.quote:
PM ripley gewoon die weet alles.quote:
Oh ok, alleen wat we over jóu denken.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als ik hier op fok iemand tegen die ik leuk vind en ik zou daar mee gaan daten zou ik mij daar niet voor schamen en wat andere daar van denken daar heb ik dan geen boodschap aan.
Just a figure of speaking.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel in geloven. En dat doe ik niet.
Laat maar.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ok, alleen wat we over jóu denken.
Nee das helemaal duidelijk.
Ik zou me kapot schamen, daarom zou ik eerst een afscheidstopic maken en dan me nieuwe wachtwoord naar een fout email adres laten sturen.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als ik hier op fok iemand tegen die ik leuk vind en ik zou daar mee gaan daten zou ik mij daar niet voor schamen en wat andere daar van denken daar heb ik dan geen boodschap aan.
No shit Sherlock.quote:
Waar?quote:
Gelukkig, want ik snap er helemaal niets meer van.quote:
Nadat je besloten had dat je bi-curieus was?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen, daarom zou ik eerst een afscheidstopic maken en dan me nieuwe wachtwoord naar een fout email adres laten sturen.
Volgens mij heeft ie gewoon een scheet gelatenquote:
Dat doen alleen aandachtshoeren.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen, daarom zou ik eerst een afscheidstopic maken en dan me nieuwe wachtwoord naar een fout email adres laten sturen.
MLIquote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef JonKeL het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nadat je besloten had dat je bi-curieus was?![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie gewoon een scheet gelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |