Natuurlijk is een vrouw meer dan haar beroep. Maar ik merk bij mezelf wel dat ik bij vrouwen met bepaalde beroepen meer heb dan andere beroepen. Een beroep is toch vaak een eigen keuze, gebaseerd op de persoonlijkheid en talenten.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:44 schreef Nouk84 het volgende:
Hahahahah, ja want je valt op iemand haar beroep...
Heb je nog leuke weetjes misschien?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is een geweldige wisselwerking
die ik niet meer trek
Dan is de eer aan jezelf houden het beste. Doe een (tijdelijke) MLI.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die ik niet meer trek
wat is er loos?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en mij alleen laten hier?! dacht het niet! jij blijft!
alsjeblieft!
Er is gewoon een discussie erover aan de gang hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die ik niet meer trek
ja ik heb er kei veel! wil je er heus?quote:
Ik wil er heusquote:Op maandag 2 maart 2009 00:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik heb er kei veel! wil je er heus?
dan blijf ik ff hoor
nog een voorkeur voor een richting? hoewel ik niet kan beloven dat ik er een bij heb maar tochquote:
Nope, show me what you got!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog een voorkeur voor een richting? hoewel ik niet kan beloven dat ik er een bij heb maar toch
als jij nog wil discussieren en iemand nog met je mee wil doen dan ga je toch lekker door?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:07 schreef S95Sedan het volgende:
En bedankt rhu...
Deze keer ben jij degene die de discussie afgekapt hebt.
Iedereen is weg, door jou of zegt niets meer. Tijn had het niet eens tegen jou dus hou voortaan gewoon je mond.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij nog wil discussieren en iemand nog met je mee wil doen dan ga je toch lekker door?
ik post even over iets anders en dat mag
en mensen mogen daar op reageren (of niet als ze dat niet willen)
hou je nou verder even op met zeiken op me?
het word een beetje rritant
Jij hebt sowieso te veel problemen.. en niet iedereen is weg. Enige reden dat ik weg zou gaan is jouw gezever..quote:Op maandag 2 maart 2009 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen is weg, door jou of zegt niets meer. Tijn had het niet eens tegen jou dus hou voortaan gewoon je mond.
Ten tweede ik heb een keer hetzelfde gedaan en toen werdt ik door iedereen aangekeken hier dus ja ik heb er problemen mee.
Zij had t toch ook niet tegen Tijn? En hoezo zijn ze allemaal weg door Rhu dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen is weg, door jou of zegt niets meer. Tijn had het niet eens tegen jou dus hou voortaan gewoon je mond.
Ten tweede ik heb een keer hetzelfde gedaan en toen werdt ik door iedereen aangekeken hier dus ja ik heb er problemen mee.
finland heeft 180000 eilandenquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:14 schreef robbolo het volgende:
[..]
Zij had t toch ook niet tegen Tijn? En hoezo zijn ze allemaal weg door Rhu dan?
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus gaan we nou weer?
ik ga wel weer tv kijken of zo
ow nou ga jij ff in een hoekje zitten mokken en mij er op aan kijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, jij bent er weg van, ik ben er weg van, en iedereen die voordat ze dat typte (wat het ermee te maken heeft weet ik trouwens niet) ging slapen is er ook weg vanquote:
Iedereen past zich aan omquote:
Dat Newton gestorven is als maagd is ook erg ontopic hierquote:Op maandag 2 maart 2009 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
finland heeft 180000 eilanden
Napoleon heeft de italiaanse vlag ontworpen
newton is gestorven als maagd
en erg ontopic: Hume, Locke, Sartre Descartes, Kant en Nietzsche waren single
en die stomme mensen die gister zijn gegaan heb ik hier mee ook al weg gejaagdquote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, jij bent er weg van, ik ben er weg van, en iedereen die voordat ze dat typte (wat het ermee te maken heeft weet ik trouwens niet) ging slapen is er ook weg van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |