Fijn voor rivalquote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij wil rival je wel helpen
Daar weet hij heul niks vanafquote:Op zondag 1 maart 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
Wat flauw.![]()
Misschien moest hij toch teveel aan die komkommers in je koelkast denken!
En voor jou!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fijn voor rival
Geen TT, valt me tegen, JonKeL!
Toen duim de koelkast open deed jaquote:Op zondag 1 maart 2009 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was hij er toen nog niet? Is wel besproken on your birthday.
Van wie danquote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En voor jou!!!![]()
Heb horen vertellen dat rival wel kan masseren!
Alles valt wel eens tegenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fijn voor rival
Geen TT, valt me tegen, JonKeL!
Die zie je volgend topic verschijnenquote:
Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toen duim de koelkast open deed jaMaar volgens mij was ie er toen nog niet
Echtquote:
Ik kom echt wel buiten hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zolang je op het forum blijft zitten.
He zo praat je niet over mij vriendin.quote:
Ja en daar spreek ik af en toe me af om iets te gaan doen.quote:
nagels over rug?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van wie dan
* Nouk84 mompelt iets over nagels over rug enz
Ik proef een lichte frustratie?quote:
Beide lekker!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nagels over rug?diep of gewoon lekker?
Aan hun trouwens wel eens feedback gevraagd? Die kennen je beter dan wij allemaal hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
Ja en daar spreek ik af en toe me af om iets te gaan doen.
Zeg, die nagels waren genoeg, nu ben jijquote:
Dat kan ie vast ook welquote:
ik weet van niksquote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En voor jou!!!![]()
Heb horen vertellen dat rival wel kan masseren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, die nagels waren genoeg, nu ben jij
Moet je nog een klein beetje beter proevenquote:
Dat was niet aardig bedoeld andersquote:Op zondag 1 maart 2009 23:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zag je kans he, om nu iets aardigs te zeggen.Ik ben trots op je.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet van niks
Je mag mij overslaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ja. En daar ga ik vooral mee door.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan hun trouwens wel eens feedback gevraagd? Die kennen je beter dan wij allemaal hoor.
Is weer eens wat nieuws. Oow nee, Rhu heeft dit ook wel eens gedaan zoquote:Op zondag 1 maart 2009 23:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Moet je nog een klein beetje beter proeven![]()
Ik heb gewoon geen zin om een TT te bedenken en ik had ook geen zin om een nieuwe topic te maken. Dus voor mij viel het tegen en voor jullie valt het ook tegen blijkbaar
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is weer eens wat nieuws. Oow nee, Rhu heeft dit ook wel eens gedaan zo
Zal de massageolie niet vergetenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, die nagels waren genoeg, nu ben jij
Leeg je PM box joh!![]()
Hahaquote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef rival het volgende:
[..]
Zal de massageolie niet vergeten![]()
Ik vroeg me af waar de PM bleef, ik werd al ongeduldig
Vraag me af wat zo'n man of vrouw dan allemaal van je masseerd.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Solo Massage
Omschrijving: Massage voor één persoon
Tijdsduur: 60 minuten
Tarief: ¤ 125,-
Bijzonderheden: Origineel cadeau voor elke gelegenheid
Pff duur zeg
Beter naar de wallen gaan, 50 euro daar was het nietquote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Solo Massage
Pff duur zeg
De positieve gedachtegang van de mensquote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar denken mensen als ik iets er niet bij zeg/zet dat het dan liefbedoeld is.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vraag me af wat zo'n man of vrouw dan allemaal van je masseerd.![]()
Wil ik wel een lekker ding hebben!!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan sommige dingen heb ik meer dan andere.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
Om even op dat feedback terug te komen, schiet dat op dan?
Inclusief happy end?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Solo Massage
Pff duur zeg
Moet...inhouden...quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De positieve gedachtegang van de mens
Niet eens gratis?quote:
Je bent dan ook wel een schatjequote:Op zondag 1 maart 2009 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet...inhouden...
Leuk om ze dan vol op hun plaat te laten gaan![]()
Je hele lichaam. Denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze hebben vast geen fotoboek nee.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wil ik wel een lekker ding hebben!!
Maarja dat mag je natuurlijk niet kiezen
Heb je geen speciale Fok! prijs?quote:
Veel weten het (dat soort dingen) zelf niet eens.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan sommige dingen heb ik meer dan andere.
Sedan doet wel altijd zo stoer en ruig maar stiekem is hij best aardig hoor. Dat hoort hij waarschijnlijk niet eens graag.quote:
Erotiek is voor een hoop mensen heel anders.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
FAQ:
Zijn erotische massages mogelijk?
Nee, wij geven uitsluitend ontspanningmassages zonder erotiek.
Wat weet jij wat wij niet weten?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef vencodark het volgende:
Sedan doet wel altijd zo stoer en ruig maar stiekem is hij best aardig hoor. Dat hoort hij waarschijnlijk niet eens graag.
Geen happy end dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
FAQ:
Zijn erotische massages mogelijk?
Nee, wij geven uitsluitend ontspanningmassages zonder erotiek.
Dat klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel weten het (dat soort dingen) zelf niet eens.
Studentenkorting?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ben al 50 euro goedkoper... krediet crisis, ik moet ook leven!
Het positieve voor de verandering eens zienquote:
Je mag niet liegenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sedan doet wel altijd zo stoer en ruig maar stiekem is hij best aardig hoor. Dat hoort hij waarschijnlijk niet eens graag.
Zeg nou maar gewoon wat je van me wil, dat geslijmquote:Op zondag 1 maart 2009 23:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het positieve voor de verandering eens zien![]()
![]()
Tarintino is inderdaad een geweldig regisseur.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:14 schreef Howl het volgende:
Met al dat gepraat over massages moet ik opeens denken aan de scene in Pulp Fiction waar Jules en Vincent kletsen over voetmassages. Geweldige film was dat, Pulp Fiction.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon wat je van me wil, dat geslijm
Keywordsquote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sedan doet wel altijd zo stoer en ruig
ik dacht eigenlijk meteen aan een paar zeer mooie natuurfilms die ik nog ergens hier op m'n hd heb liggenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:14 schreef Howl het volgende:
Met al dat gepraat over massages moet ik opeens denken aan de scene in Pulp Fiction waar Jules en Vincent kletsen over voetmassages. Geweldige film was dat, Pulp Fiction.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef Thrar het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk meteen aan een paar zeer mooie natuurfilms die ik nog ergens hier op m'n hd heb liggen![]()
pulp fiction.. nog nooit gezien.. net als band of brothers.. oei
Jawel, 100 euro. 25 euro om het leed van de roddels te verzachtenquote:
Die zuipen maar een biertje of een wijntje minderquote:
Dus jij wil niet aardig gevonden worden?quote:
Oke, dat is aardigquote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jawel, 100 euro. 25 euro om het leed van de roddels te verzachten![]()
Ik bedoelde.. neuken?quote:
Wat iemand van me vind moet diegene toch zelf weten.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij wil niet aardig gevonden worden?
Wat vroegquote:Op zondag 1 maart 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat is aardig
Mensen, ik ga lekker naar mijn bed. Nog even lezen en daarna slapen
Fijne avond & nacht!
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 maart 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat is aardig
Mensen, ik ga lekker naar mijn bed. Nog even lezen en daarna slapen
Fijne avond & nacht!
Proefsessie? Want ja ik moet wel weten dat je het geld waard zal zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef JonKeL het volgende:
Die zuipen maar een biertje of een wijntje minder
jij hebt vast nog nooit in je leven malibu gedronkenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij wil niet aardig gevonden worden?
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tariantino is inderdaad een geweldig regisseur.
Pulp Fiction moet je toch maar eens gaan kijken. Dat is echt een gave en maffe film.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef Thrar het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk meteen aan een paar zeer mooie natuurfilms die ik nog ergens hier op m'n hd heb liggen![]()
pulp fiction.. nog nooit gezien.. net als band of brothers.. oei
Dat is waar.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat iemand van me vind moet diegene toch zelf weten.
Ik voelde al dat het een valstrik wasquote:Op zondag 1 maart 2009 23:17 schreef Thrar het volgende:
[..]
vandaar dat ik die nog even speciaal vermeld had hè.. ik was toe aan spanking!
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik voelde al dat het een valstrik was
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:18 schreef rival het volgende:
[..]
jij hebt vast nog nooit in je leven malibu gedronken
Nou oke, dat kan er nog wel vanafquote:Op zondag 1 maart 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Proefsessie? Want ja ik moet wel weten dat je het geld waard zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |