Moet...inhouden...quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De positieve gedachtegang van de mens
Niet eens gratis?quote:
Je bent dan ook wel een schatjequote:Op zondag 1 maart 2009 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet...inhouden...
Leuk om ze dan vol op hun plaat te laten gaan![]()
Je hele lichaam. Denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vraag me af wat zo'n man of vrouw dan allemaal van je masseerd.![]()
Ze hebben vast geen fotoboek nee.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wil ik wel een lekker ding hebben!!
Maarja dat mag je natuurlijk niet kiezen
Heb je geen speciale Fok! prijs?quote:
Veel weten het (dat soort dingen) zelf niet eens.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan sommige dingen heb ik meer dan andere.
Sedan doet wel altijd zo stoer en ruig maar stiekem is hij best aardig hoor. Dat hoort hij waarschijnlijk niet eens graag.quote:
Erotiek is voor een hoop mensen heel anders.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
FAQ:
Zijn erotische massages mogelijk?
Nee, wij geven uitsluitend ontspanningmassages zonder erotiek.
Wat weet jij wat wij niet weten?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef vencodark het volgende:
Sedan doet wel altijd zo stoer en ruig maar stiekem is hij best aardig hoor. Dat hoort hij waarschijnlijk niet eens graag.
Geen happy end dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
FAQ:
Zijn erotische massages mogelijk?
Nee, wij geven uitsluitend ontspanningmassages zonder erotiek.
Dat klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel weten het (dat soort dingen) zelf niet eens.
Studentenkorting?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ben al 50 euro goedkoper... krediet crisis, ik moet ook leven!
Het positieve voor de verandering eens zienquote:
Je mag niet liegenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sedan doet wel altijd zo stoer en ruig maar stiekem is hij best aardig hoor. Dat hoort hij waarschijnlijk niet eens graag.
Zeg nou maar gewoon wat je van me wil, dat geslijmquote:Op zondag 1 maart 2009 23:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het positieve voor de verandering eens zien![]()
![]()
Tarintino is inderdaad een geweldig regisseur.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:14 schreef Howl het volgende:
Met al dat gepraat over massages moet ik opeens denken aan de scene in Pulp Fiction waar Jules en Vincent kletsen over voetmassages. Geweldige film was dat, Pulp Fiction.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon wat je van me wil, dat geslijm
Keywordsquote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sedan doet wel altijd zo stoer en ruig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |