ik verbleek echt bij lit hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 00:28 schreef robbolo het volgende:
[..]
Jullie zouden er een topic over moeten openen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owja kut systeemquote:Op maandag 2 maart 2009 00:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog steeds rhu, verwijder ook even je verwijderde items
en toch zou het veel beter voor je zijn als je wel doet wat ik wil vraag maar aan sedanquote:
Ik denk toch van niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en toch zou het veel beter voor je zijn als je wel doet wat ik wil vraag maar aan sedan![]()
Ow? Want anders?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en toch zou het veel beter voor je zijn als je wel doet wat ik wil vraag maar aan sedan![]()
Watjesquote:Op maandag 2 maart 2009 00:35 schreef Adolecens het volgende:
Ow, kom net te laat binnen...
Iedereen schakelt over naar PM
valt mee hoor... alleen zo ongelooflijk veel zinnigs wordt hier ook niet gezegd.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:35 schreef Adolecens het volgende:
Ow, kom net te laat binnen...
Iedereen schakelt over naar PM
dat zal vooral werken als je t zo vraagt!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met dawg, beetje onder de duim te houden?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat zal vooral werken als je t zo vraagt!
he jammer ik vond het wel een leuke discussiequote:Op maandag 2 maart 2009 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ow? Want anders?
Ik vind het eerder gewoon sneu, en geen zin meer er aandacht aan te besteden dat is wat anders lieve schat
Welk boek was het?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef automatic_ het volgende:
Zo, m'n boek ik uit en nu is het echt slaaptijd
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he jammer ik vond het wel een leuke discussie
heb ik hem nou weer afgekapt
Een beetje vent laat zich niet onder de duim houden, dus nee.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met dawg, beetje onder de duim te houden?
k kijk nu echt zoquote:
de nieuwe baby te huur niet onlinequote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef automatic_ het volgende:
Zo, m'n boek ik uit en nu is het echt slaaptijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |